Selamm🪶
Şimdi yavaşça yıldıza basmayı unutmayınn.
İyi okumalarr.
~Kafeden hep birlikte çıkmıştık ben eve geçerken onlar da karakola geçti.
Suna ile konuşmaya yarın sabah erkenden gidecektik çünkü bugün kocası evdeydi.
Koca demeye bin şahit ister.
Evet şuan kahvaltı hazırlıyordum.
Kahvaltı için geç bir saat olması sorun değildi.Akşam olacak Dilfeza.
Son olarak yumurtayı da kırıp oturdum ve kahvaltımı etmeye başladım geçen yirmi dakikanın ardından doyduğumu hissetmemle birlikte,kalkıp masayı topladım.
Bulaşıkları makineye dizdikten sonra kapağını ayağımla kapatıp etrafa göz attım.
Ortalığın dağınık olmadığı kanaatine varınca hızlı adımlarla banyoya doğru ilerleyip dişlerimi fırçaladım.
Ardından yatak odasına geçerek sabah evden çıkmadan önce yaptığım makyajı tazeledim.
Makyaj yapmayı bende çoğu hemcinsim gibi seviyordum ancak kararında yapmaya özen gösteriyordum.
Makyaj işini de hallettikten sonra vestiyerde bulunan çantamı alıp evden çıktım ve arabaya geçtim.
Önceliğim büro için güzel bir mekan bulmaktı daha sonra gerekli büro malzemeleri alışverişine çıkardım.
Arabayı unutma Dilfeza.
Evet bir de araba işi vardı, maalesef kazada ön kaputu hasar almıştı bir de bu işler bitince arabayı tamire bırakacaktım.
İstanbul'a daha önce gerek işim için gerekse gezmek için geldiğimden dolayı yabancılık çekmiyordum.
İlk durağım Levent olmuştu sebebi ise birçok büyük alışveriş merkezine yakınlığıyla plaza çalışanlarının gözdesi olmasıydı.
Evet işlek bir yerin daha makul geleceğini düşünüyordum her ne kadar Bursa'da tanınmış ve yalnızca Bursa ile sınırlı kalmayıp defalarca başka şehirlerdeki insanların da avukatlığını yapmış olsam da daha birçok insanın hayatına dokunmak isterdim.
Arabamı park edip indim.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle çantamda bulunan telefonumu çıkartıp açık olan ekrana baktım.
Yabancı bir numaradan mesaj geldiğini görünce refleks olarak kaşlarım çatıldı.
Telefonun şifresini girip mesaja baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Teen FictionBoran Demir Çetin ve Dilfeza Güneş Kalpte durup gönül yıkanların hikâyesi