•19

151 8 0
                                    

|Steve|

Nos a Lagos- i küldetés nem ment olyan könnyen, mint hittük. Wanda meg akart menteni Rumlow bombájától, de helyette sikerült felrobbantania egy épületet. Tele civil emberrel, ebből még baj lesz.
Az utcán segítettünk a mentésben, amikor észrevettem egy fekete ruhás alakot átrohanni a tömegen.
Maszk volt az arcán és ahogy jobban megfigyeltem rájöttem hogy nem férfi hanem nő.
- Rogers! Úgy néz ki a fejvadászunk megelőzött minket.- szólt a fülesen Nat.
- Rajta vagyok!
Elkezdtem futni utána, meg kell hagyni nagyon gyors volt. Egy férfit üldözött, aki a leírásunk szerint embercsempészeknek segített.
Átvágtam a piacon a standok között, így pont melléjük kerültem.
A fickót bekerítette és elkezdtek harcolni. Mikor a torkát szorította úgy döntöttem közbe lépek.
- Engedje el!
A fejvadász lemerevedett a hangom hallatán, de aztán mintha a fejét rázta volna kissé, beadott a pasasnak egy injekciót amitől az kifeküdt és beszólt a fülesébe.
- Tengo el paquete! Necesito que me lleven!!-
A hangja olyan ismerősen hangzott, de a maszk torzított rajta így nem voltam benne biztos, csak azt állapítottam meg, hogy valóban nő.
Megfordult , az arcát teljesen eltakarta a maszk, egy pillanatra oldalra biccentette a fejét mintha méregetne, majd ismét megrázta a fejét és nekem támadt.
Próbáltam kevésbe durva lenni, még is csak nő, de nagyon eltökélt volt. Az ütései erősek és magabiztosak voltak, addig harcolt velem amíg egy fekete furgon le nem parkolt mellettünk.
Egy csapat spanyolul kiabáló pasas ugrott ki belőle, felkapták a fickót és bedobták az autóba.
A nő még egy pillantást vetett rám, majd ő is beugrott az autóba és elhajtottak.
- Sam! Fekete furgon, két óránál feléd tart. Nyomkövetőt rá!- szóltam a fülesen.

*****

Wanda a szobájában kuksolt azóta, hogy visszatértünk. Egyfolytában a híreket nézte, ahol az emberek ki voltak akadva.
Natasha gondterhelten huppant le a székre mellém.
- Nem viseli jól!
- Te sem viselnéd jobban.
- Mi lett a fejvadásszal?- nézett Sam- re.
- A nyomkövetőt elvesztettük valahol az Atlanti- óceán felett, valószínű észrevették.
- Valami nyom, amin elindulhatnánk? Ki a megbízója?
- Ross úgy véli Alexander Garcia áll a dolog mögött.- nyomta elém a mappát Natasha.
Belelapoztam és láttam a pasasról egy képet, a szeme mentén sebhely volt. Egy csomó koordináta és város név volt felsorolva ahol a pasast észrevették. A bűnlajstroma egy kis kormány elleni magánakción kívül nem sok mindent mutatott.
- Miért kell elkapnunk, ha gyakorlatilag tiszta a pasas?
- Garcia világnézete az , hogy a bűnösöket nem megölni kell, hanem hagyni had vezekeljenek a tetteikért. Kínozza, majd a sorsára hagyja őket és így lényegében Isten hozza meg a döntést, meghalnak- e vagy sem. Még úgy is, hogy a célpontok többsége kegyetlen bűnöző, az ENSZ nem nézi jó szemmel, hogy a fickó Istent akar játszani. - könyökölt az asztalra Natasha.- Mivel az utolsó küldetésünk csúfosan végződött, gondolom nem kell elmagyaráznom mennyire segítene rajtunk most az, ha elkapnánk a fejvadászát.
- Csalinak akarod használni a pasast?- kérdezte Sam.
- Nem pasas, nő! - szóltam közbe.
- Mi? - kapta oda a fejét Nat.- Azt ne mondd, hogy egy nő az aki 15 pasast szállított le nem egész másfél hónap alatt Garcia- nak!!! Köztük voltak Hydra, olasz maffia és orosz maffia tagok is.
- Hallottam a hangját, igaz hogy a maszk torzított de biztos hogy nő. A test felépítése is azt igazolta.
- Erre nem számítottam! - szólt oda Sam, és átvette a mappát tőlem, hogy ő is megnézhesse. A listát futotta át, amin a városok voltak és az egyiknél a szeme elkerekedett.
- Mi az? Mit találtál? - ugrottam fel.
- Se..semmit. Csak azt hittem, de mégsem. - lecsapta az asztalra a mappát és kiment a helyiségből.
Natasha maga elé kapta a listát és láttam ahogyan ő is megragadt az egyik városnál.
- Mi a franc van már??- csaptam az asztalra.
- Az utolsó város, ahol a pasit látták Boston volt, pontosan másfél hónappal ezelőtt. - olyan halkan mondta alig értettem.
- Akkor meg is van hol kezdjük a nyomozást!
Nem értettem hogy miért viselkednek ilyen furcsán, hisz van nyom amin elinduljunk.
Nat csak bámult maga elé nem szólt egy szót sem.
- Vízió, kérlek készítsetek elő egy gépet, Bostonba utazunk!

Accidental Meeting with the CaptainWhere stories live. Discover now