ÖNEMLİ

405 16 0
                                    

Öncelikle, hepimize geçmiş olsun. Umarım sizler ve sevdikleriniz güvende ve sağlıklıdırlar.

Arkadaşlar biliyorsunuz ki şu an cok ciddi bir afet sürecinden geçmekteyiz.

Size yalvarıyorum bir iki demeden twitterda olsun başka sosyal mecralarda olsun açılan taglara, yardım çağrılarına destek verin. Yaptığınız bir rt bile o tiviti birçok kişiye ulaştırabilir.

Ayrıca müsaitliğiniz varsa lütfen en yakın Kızılay alanlarında kan verin nolursunuz. Durumlar çok kötü, saat geçtikçe ölü ve yaralı sayıları daha da artıyor. Vereceğiniz tek bir tüp kan bile yardıma ihtiyacı olan bir insana umut olacaktır.

Kan vermek için; son bir yıl içerisinde ameliyat olmamış, piercing ve dövme yaptırmamış, 50 kilo üstü ve 18 yaşını doldurmuş olmanız gerekli. Ayrıca kronik bir rahatsızlığınız varsa ve sürekli ilaç kullanıyorsanız kan vermeyin.
Kan vermeden önce 24 saat boyunca alkol ve sigara kullanmayın.
Kan tutuyorsa yanınızda birisi ile gidin.

Yapabiliyorsanız, durumunuz var ise AFAD ve AHBAP gibi kurumlara bağış yapın lütfen. Şu an yaşadığımız tablo çok korkunç çok büyük bir felaket ile karşı karşıyayız. İnsanevladi ve bu ülkenin bir vatandaşı olarak elimizden geldiğinde yardımcı olmamız gerekli.

1866'a DEPREM yazıp mesaj atarak 20 TL bağışta bulunabilirsiniz.

Kirli, yırtık olmayan ve kullanılmamış kış şartlarına uygun kıyafet ihtiyacı çok. İkinci el de olabilir yenilerini almaya durumunuz yoksa fakat giydikleri leş gibi sarı donları, abiyeleri, mini elbiseleri gönderen o iğrenç mahlukatlar gibi insan dışı kişilerin gönderdikleri gibi olmasın lütfen. Bağlı olduğunuz belediyeleri takip ederseniz ihtiyaç listesi paylaşıyorlar.

Bunun dışında bölgede hava koşullarından dolayı battaniye, atkı, şapka, bot, ayakkabı, kalın çoraplar gibi sıcak tutacak eşyalar göndermeliyiz. Her birinden birer parça bile olsa göndereceğiniz şeylerin birkçok insana yardımı dokunacaktır.

Yaşadığınız ilçelerin belediyelerinde bir sürü ihtiyaç olunan şeyler toplanıyor. Özellikle üstte belirttiklerimin dışında bebek bezleri, bebek mamaları, ped gibi temel ihtiyaçlar çok önemli.

Dediğim gibi birer tane bile yardımda bulunsanız kardır.

10 şehirde bu korkunç felakete şahit olmuş birçok kardeşimiz yardım beklemekte. Elimizden geldiğince yardımcı olmalıyız lütfen duyarsız kalmayın. Yalvarıyorum sizlere, kardeşlerimiz çaresizce bekliyorlar.
Kimisi enkazın altında sevdiklerini bıraktı, kimisi bir umutla sevdiklerini bekliyorlar.
Onlar orada beklerken, bizler burada elimizden geldiğinde onların ihtiyaçlarına yardımcı olmalıyız, çağrılarına kulak vermeliyiz.

Twitterda birçok kişi konum ve adres paylaşarak umutla arama kurtarma ekiplerini bekliyorlar. Her rt sonuca daha çok yaklaşmamıza yardımcı oluyor.

Twitter hesabım buradaki ismimle aynı, güncel olarak konum paylaşan kişileri rtliyorum. Akşam destek için büyük bir kampanya başlatılacak. Ona da destek olacağım, katılmak isterseniz rtledigim seylere bakabilirsiniz.

Şimdiden teşekkür ederim.

Kendinize çok iyi bakın.

fifty shades of blood, kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin