Z I T A
Hát eljött a nagy nap! Ez az utolsó vizsgám ebben a félévben. Mikor is lehetne, ha nem péntek reggel nyolckor. Rajtam kívül csak hat másik idióta van, aki szintén mostanáig húzta.
-Madárcsicsergős szépjóreggelt! Mindent tudsz, vagy csak úgy, mint régen Én? -sertepertélt a konyhában Annuska. Nem tudom mi üthetett belé, de az elmúlt két hétben megint tiszta háziasszony. Ejj Dominik, erről is te tehetsz...
-Pont úgy, ahogy régen. Semmit se, aztán max pont lesz -nevettem, mert tudtam, hogy a közelében se leszek. -Csak legyen meg az ötven százalék, kééérleeeek titeket ott fent!
-Jajjmár! Mindketten tudjuk, hogy ez úgysem így lesz. Hatra foglaltam asztalt, addigra hagyd el a kis strébereket.
-Vizsga után megyünk egyből koccintani, legkésőbb egykor remélem itthon leszek...
-Tudod hol találsz, ha kéne valami...
Odafelé Anna vezetett, ugyanis kicsit idegállapotban voltam. A rögtönzött karaoke parti nagyjából elterelte a figyelmem, ameddig meg nem csörrent meg a telefonom.
-Ki az a dinka, aki pénteken reggel, negyed nyolckor megzavarja az éneklésünk?
-Egyik kedvenc embered az...
-Bruncsiiiii!!!!! Na vedd fel.
-Jóreggelt! Már mész?
-Ja, megyünk!
-Ohh, csá Annuska.
-Szasz' Bruncsó!
-Menj, aludj inkább.
-Az lesz, csak gondoltam felhívlak. Bemelegítő kérdés: Hány követőm van instán?
-117k
-Lacika?
-127k
-Manu?
-318k
-Átmentél a vizsgán! Jóéjszakát Hölgyeim! Csak ügyesen.
-Szépálmokaaat!!!
-Ez meg mi a szar volt? -kérdezi Anna. Látom kiégtek az agysejtjei.
-Inkább nem fejtem ki...
-Ne is! Ez már nekem is túl beteg... Mindig is tudtam, hogy te vagy az undorítóan nyálas szerelmes, de hogy ennyire...
-Hát most naaa!!!!
-Inkább menjél, még a végén elfelejted ezeket a számokat!
-Ahhh, nem fog menni!
-NE RÍJJÁL, BURÍJJÁL!!!! Na nyomás!
A N N A
Miután leraktam Zitát az egyetemen, egyből a kávézóba indultam, ugyanis indul a nap! Tolnom kell a munkát, különben se Sound, se két hét szabi...
Frau Rosénál nem is kívánhatna jobb főnököt a csapatunk. Bárkinek bármikor dolga van, azonnal elengedi, és megérti. Ha hosszabb időre akarunk lelépni, simán benne van, viszont azért meg is kell dolgoznunk, ami full igazságos deal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴍᴇʀᴛÜɴᴋ ɴᴀɢʏᴏᴛ Áʟᴍᴏᴅɴɪ 2- ᴇɢʏÜᴛᴛ ꜱɪᴋᴇʀÜʟʜᴇᴛ ~ ꜱᴢᴏʙᴏꜱᴢʟᴀɪ ᴅᴏᴍɪɴɪᴋ ꜰꜰ.
RomanceEgy hónap telt el, amióta Anna és Dominik nem beszéltek. Mikor a lány hazatért magyarországi látogatásából, egy olyan levél fogadta az ágyán, amit legrosszabb rémálban sem látott még... Vajon meg tudják beszélni, mi is volt az oka az elmúlt egy hóna...