1

405 37 17
                                    

Annemin zoru ile yatağımdan çıkarak hazırlandım, arkadaşının evine gidicekmişiz, ben neden geliyorum, git işte.

Eve yaklaştığımızda "senin yaşlarında bir oğlu var, arkadaş olursun bebeğim, sıkılmadınmı yalnızlıktan? " dediğinde kafamı salladım "hayır" dediğimde saçlarımı öptü "hadi ama hoseok yapma böyle, benim için" dediğinde göz devirdim "çalışırım" dediğimde güldü.

Eve geldiğimizde kapıyı çaldı, kapı açıldı annem "jihyo" diyerek sarıldı, jihyo olan kadın "jisoo hoşgeldin" dediğinde annem güldü, içeri girdik.

Elinde su ile mutfaktan bir çocuk çıktı, jihyo nuna "yoongi gel" dediğinde çocuk göz devirdi, gıcık birine benziyordu.

Yanımıza geldi "hoşgeldiniz" dediğinde annem  gülerek "yoongi çok büyümüşsün" dediğinde yoongi kafasını salladı.

((Yoongi iç ses :  mantıkken büyümeliyim zaten))

Jihyo nuna "hoseok ile odana git bebeğim" dediğinde kafasını salladı, kalkarak o'nu takip ettim.

Odasına girdiğimizde siyahlar içindeydi, duvarlarında basketbol ve rapçilerin posterleri asılıydı, düzenli bir odası vardı, yatağa oturdu "istediğin gibi takıl" diyerek telefonu alarak oynamaya başladı.

Göz devirip yanına oturdum, kulaklığımı taktım,  annesi odaya girene kadar kendimizce takıldık, jihyo nuna  "yemek hazır" dediğinde kalktık, acıktığımı şimdi fark ediyordum.

Masaya oturduk, yemekleri yerken, annem "ee kaynaştınızmı bakalım" dediğinde kafamı salladım "çok" diyerek güldüm, bu gıcık şey ile kaynaşmayı bırak konuşmam bile.

Soğuk bakışlarını bana gönderdi, ima ile güldüğünde önüme döndüm, döverdim ben bunu, gıcık şey.

Annem "yoongi çok zayıfsın" dediğinde jihyo nuna "böyle göründüğüne bakma box ve kareteye gidiyor, çok iyidir" dediğinde yutkundum, beni öldürürdü bu, zaten uzundu, annem"nereye gidiyor hoseok'u gönderelim" dediğinde suyumu içtim " gerek yok" dediğimde güldü "var" dediğinde kafamı salladım.

Yoongi sırıtarak baktı , göz devirdim, akşama kadar yoongi'lerde kaldık,  odasında oturuyordum, uzanarak o'na baktım "keşlere benziyorsun"  dediğimde kaşlarını çatarak bana baktı "anlamadım" dediğinde güldüm "keşlere benziyorsun" dediğimde göz devirdi.

"Sende beyinsizlere benziyorsun" dediğinde güldüm "hmm tam tersiyim iyiki" dediğimde güldü "gıcıksın, seni sevmedim" dediğinde yanına uzandım "ne tesadüf bende, hislerimiz karşılıklı" dediğimde saçlarımı dağıttı "olmasın" dediğinde elini tutarak kendime çektim "saçlarıma dokunma" dediğimde sırıttı.

Diğer eli ile dağıttığında tutarak "beni zorlama" dediğimde güldü "hoşuma gitti, ensendeyim" diyerek ensemi tuttu, göz devirdim, çok komikti sanki.

Aşşağıdan annem çağırdığında kalktım "eğlendim,  sıkça uğrarım yunki" diyerek güldüm.

Omzum vurdu "gelme" dediğinde elini tutarak aşşağı indik, annemler bize gülerek bakıyordu, annem "yoongi hangi okuldaydı, hoseok'un okulunu değiştiricektik" dediğinde şaşkınca "ne, hayır" dediğimde anne "sus hoseok" dediğinde kafamı eğdim,yoongi kolunu omuzuma koydu.

Otoritesinden nefret ediyordum.

Yoongi gülere "ovv bebek bakıcılığı yaparım artık, sorun değil" dediğinde yüzünü ittim "aptal" diyerek dışarı çıktım, gülerek el salladı "görüşürüz seokie" dediğinde göz devirip annemin peşinden gittim.

/
BİLGİLENDİRME

Hızlı geçiş yapmışsın diyen arkadaşlara önden belirtiyim bu kitapta da hızlı geçişler var,  iyi okumalar ☺

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin