10

191 27 3
                                    

Yemek yerken hiç o'na bakmadım, odama gittiğimde arkamdan geldi.

Emma yazdığında göz devirdim, ama yoongi'yi kudurtabilirdim, gülerek yazmaya başladım, arada bana bakıyordu ve bu daha komikti.

Aslında konuşmamız sıkıcıydı ama yinede işe yarardı, telefon'u elimden çekince kaşlarımı çattım "ne yapıyorsun sen" dediğimde sinir ile "o kız ile konuşmayacaksın" dediğinde güldüm "sen kimsinde buna karışıyorsun" dediğimde üstüme geldi "beni sınama hoseok" dediğinde alay ile baktım.

Üstüme eğildi, çenemi tuttuğunda yutkundum "beni sınama" dediğinde bileğini tuttum "bırak beni, dengesiz herifin tekisin" dediğimde güldü, yaklaştı "hoseok sinirlenirsem kötü olur" dediğinde yutkundum "hadi ya, ne yapabilirsin ki" dediğimde dudaklarıma baktı.

Gözlerime döndü "o kızı mahfederim" dediğinde kaşlarımı çattım "delisin" dediğimde güldü "senin için deliren biriyim" diyerek dudaklarımı öptü, alt dudağımı ısırdı.

İtmeye çalıştığımda saçlarımı tutarak kendine iyice çekti, yutkundum ve karşılık verdim, karnım kasılıyordu ve kalbim çok hızlı atıyordu.

Kollarımı boynuna sardım, belime sarılarak kendine çekti, yatağa uzandırdı, tanrım ölücektim, şuan ölücektim.

Elini t-shirt'ü mün içine sokarak belimi okşadı, eli çok soğuktu,titremiştim, seslice ayrıldık, gözlerimi açtım, dudaklarının üstünde dilini gezdirdi, boynumu okşadı.

Eğilerek "o kızı kendinden uzak tut" dediğinde kafamı salladım "hayır" dediğimde gözlerini sinir ele geçirdi, şuan okadar çekiydiki, yutkundum.

Üstüme uzandı "beni sınama hoseok" dediğinde güldüm "iki yüzlünün tekisin" dediğimde yanağımı okşadı "beni sen bu hale getiriyorsun" dediğinde güldüm "aynen" dediğimde yaklaştı "beni tekrarlattırma" diyerek yeniden öptü.

Bir kaç saniye karşılık vermedim, daha sonra dayanamadım, bütün uzuvlarını hissediyordum, içimdeki sürtünme isteğini zor bastırıyordum.

Ayak sesleri duyduğumda o'nu üstümden atarak kalktım, saçlarımı düzelttim, jihyo nuna kapıyı açarak "nasılsınız" dediğinde yoongi "çok iyi" dediğinde unni kafasını salladı ve gitti.

Arkama geçerek beni kendine çekti, kulak arkamı öptü "sen benimsin hoseok, anladın mı" dediğinde kafamı salladım "ben kimsenin değilim yoongi" dediğimde ensemde dudaklarını hissettim, emerek ısırdı "benimsin ve öyle kalıcaksın" diyerek boynuma geldi.

Yutkundum "hastalıklı gibi davranmayı kes" dediğimde boynumu ısırdı, öpemeye bevam etti, beni kendine daha çok çekiyordu, sırtımı göğüsüne bastırdı "hastalıklı değilim, seni  istiyorum, benim olmanı" dediğinde belimdeki kolunu tuttum.

Korkuyordum.

Boynumda izler bırakıyordu ve bu beni sinir etsede güzelde hissettiriyordu.

/

/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin