11

209 26 13
                                    

Okulda hiç o'na bakmamıştım, boynumda 4-5 iz vardı, emma yanıma geldiğinde göz devirmemek için zor durdum, oturdu "nasılsın" dediğinde güldüm "iyi, sen" dediğimde güldü, boynuma baktı "hey bu izlerde ne" dediğinde yutkundum.

Güldüm "alerji" dediğimde kafasını salladı, hoseok daha iyi yalan söylediğinde oldu salakmısın, diş ile yapıldığı çok belli.

Neyseki aklı yetmiyordu anlamaya, yoongi sinir ile bana baktı , takmadım, yanıma geldiğinde yutkundum "bebeğim" dediğinde o'na baktım, tanrım ne yapıyor bu.

Emma kaşlarını çatarak baktı, yoongi yanağımı okşadı "izlerim çok yakışmış" dediğinde şaşkınca o'na baktım, emma şaşkınca baktı, yoongi "altın acıyormu?" dediğinde emma kalkarak "hoseok ciddimisin" dediğinde "b-ben" dediğimde gözleri doldu ve gitti.

Yoongi'nin elini ittim "ne halt ediyorsun sen" dediğimde güldü "sana o'nu kendinden uzak tut dedim" dediğinde sinir ile "adımı çıkartıcak, salakmısın" dediğimde güldü "sana kimse karışamaz" dediğinde sinir ile kalktım.

Lavaboya giderek ellerimi ıslatıp boynuma koydum, sinirden deliricektim artık, yoongi gelerek belime sarıldı "sakin ol bebeğim" dediğinde o'na döndüm "beni sinirlendirme yoongi" dediğimde duvara sıkıştırdı, elini dudaklarıma koydu "sinirlenince ayrı bir sexi oluyorsun" dediğinde elini ittim.

Cidden artık ne yapıcağını kestiremiyordum, dudaklarımı öptüğünde itmeye çalıştım ama kıpırdamıyordu ayı, kalçalarımı tutarak sıktı, alt dudağımı ısırdı  ağlıycaktım artık, karşılık verdiğimde beni kucağına aldı.

Korku ile sarıldım, kalçalarımı okşarken beni duvara iyice sıkıştırdı, parmaklarımı saçlarına çıkartarak çektim, aklımı pelte ediyordu, o'nu istememe neden oluyordu.

Kabine girdi, kapıyı kapattı, beni yine duvara sıkıştırıp eğilerek öptüğünde karşılık verdim, klozetin kapağını kapatarak oturdu, kucağına oturdum.

Kalçalarımı okşarken dudaklarımı sömüyordu, tuvaletin kapısı açldığında saçlarımı tutarak ayrılmamı engelledi, soğuk eli t-shirt'ü mün içine girdi, sürterek göğüsüme getirdi, sıktığında inlememek için dilini ısırdım.

Kanamıştı, ona rağmen ayrılmamıştı, göğüs ucum ile oynamaya devam ederken saçlarımı çekti, bende onun saçlarını çekmeye devam ettim, kapı kapanma sesi geldiğinde inledim, dudaklarımdan ayrılarak boynuma indi.

Emmeye başladı, saçlarını bırakmamıştım "a-ah~" diyerek kendime bastırdım, kalçalarımı sıkıyordu, öpücüklerini dizerken çeneme geldi, ısırdı, gözlerimi açamıyordum.

Ayrıldığında yutkunarak gözlerimi açtım, kalçalarımı hala okşuyordu, derin nefesler alarak o'na baktım, güldü "seni tamami ile benim yapıcam" dediğinde kelimelerini anlamaya çalıştım.

Galiba beni sikecekti.

/
/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin