8

183 28 5
                                    

Sülük gibi peşimden geliyordu ve beni sinir ediyordu, sırama oturdum, yanıma oturarak kafasını sıraya koydu.

Bitane çakıcaktım şimdi, gerizekalı.

Ders başladığında öylece beni izledi, rahatsız ediciydi, zil çaldığında herkes çıkmıştı, ders boştu, bende sınıfta durup kitap okumak için kitabımı çıkardım, hala bana bakıyordu salak.

Kitabı okurken elimden aldı, kaşlarımı çattım "ne yapıyorsun sen" dediğimde yanağımı tuttu "neden affetmiyorsun hoseok" dediğinde elini ittim "katabımı ver" dediğimde üstüme geldi.

Amacı ne bunun, boynumu tuttu, öldürücekmi bu mal beni, kolunu tuttuğumda üstüme geldi, yaklaştı "seni önemsiyorum neden görmüyorsun" dediğinde yutkundum "bırak beni" dediğimde boynumu bırakıp çenemi tuttu.

Yaklaşarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı, şaşkınca kaldım, ne yapıyordu bu, üst dudağımı ısırdı, omuzlarından tutarak ittirmeye çalıştım ama kıpırdamadı.

Karşılık vermeden durmayacaktı öküz, son gücüm ile ittim, tokat attım "s-sen ne yapıyorsun ha, uzak dur benden" dediğimde yanağını tuttu, gözleri doldu "özür dilerim" diyerek gitti.

Kalbim çok kötü atıyordu, yutkundum, beni resmen öpmüştü, onca şeyden sonra bunu yapmıştı.

Diğer derslerde kafamı sıradan kaldırmadım, hem utanıyordum hem bu çok garipti, yoongi beni öpmüştü, hala inanamıyordum da neyse.

Kendimi cimcirdim acımıştı, rüyada değildi, of kalpten gidicektim ama ne zaman acaba.

Tokat atmam fazlamı olmuştu acaba?

Ama izinsiz bana dokunmuştu ve beni kırıp döktükten sonra böyle birşey yapması..

Ah tanrım neden bunlar ile uğraşıyorum.

/
/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin