Sınıfa girdiğimde yoongi arkamdan girdi, kolumu tutarak "yanımda otur" diyerek çekti, kolumu çeksemde bırakmadı.
Duvar kenarına oturttu, diğerleri gülerek bakıyordu, hepsi bize döndüğünde sinir ile yoongi'ye baktım "kalk şuradan" dediğimde güldü "hayır yanımda durucaksın" diyerek sıraya kafasını koydu, elini bacağıma koyduğunda yutkundum.
Elini tutarak ittim ama yeniden koymuştu, sıktığında önüme döndüm, taehyung "hoseok artık bizimlesin değilmi?" dediğinde kafamı salladım "hayır" dediğimde üzüldü.
Jungkook "o'nu üzücekmisin?" dediğinde göz devirdim, jimin "hadi hoseok" dediğinde taehyung'a baktım "sizinleyim taehyung üzülme" dediğimde güldü "yes be" dediğinde güldüler.
Yoongi elini yukarlara çıkarttığında tuttum "sınırını aşma" dediğimde bana baktılar, gülerek kalktı "pardon" dediğinde önüme döndüm, namjoon "ozaman arkadaşız" dediğinde jin "evet aşkım artık arkadaşız" dediğinde onlara baktım.
Namjoon gülerek jin'e baktığında gözlerimi kaçırdım, taehyung gülerek "bunların hepsi gay" dediğinde kaşlarımı çattım, yeniden "şu ikili namjin çifti, şunlar jikook, ben sapım hepsi beni çocuğu ilan ettiler, yoongi'de seni aldı" dediğinde "ha?" dediğimde güldü "shipledim" dediğinde göz devirdim.
Yoongi kafasını omzuma koydu, taehyung güldü, yine yoongi'nin yanıda olan kız geldi "yunki" dediğinde o'na baktık, yoongi "efendim yuji" dediğinde güldü "biraz para gönder" dediğinde yoongi göz devirdi "teyzem sana para vermiyormu kızım" dediğinde yuji "veriyo ama yetmiyo" dediğinde yoongi para uzattı.
Yuji gülerek "sağol bebe" diyerek gitti, neyse akrabalarmış , iyi.
Ders başladığında not tutmaya başladık, zil çaldığında beden dersi için herkes çıkmıştı, yoongi beni tuttu, diğerleride gittiğinde çenemi tuttu.
Öpmeye başladığında karşılık verdim, belimi tutarak kendine çekti, kollarımı boynuna doladım, saçlarını tutarak çektim, eli t-shirt'üm den içeri girdi.
Ayrıldığımızda boynuma indi, öperek geri çekildi "gidelim" dediğinde yutkundum, kafamı salladım, kalktı, geçmem için bekledi, çıktığımda kalçalarımı tuttu, ellerini ittim, gülerek belime sarıldı, boynumu öptü "bağımlılık yapıyorsun" diyerek öpmeye devam etti.
Ellerimi belimdeki kollarına koydum, kendini bana bastırdığında yutkundum "bırak beni" dediğimde gülerek geri çekildi, elimi tutarak sınıftan çıktık.
Bugün beni öldürmek için zorluyordu resmen.
/
/