9

186 31 11
                                    

Sınıfa girdiğimde sırasına kafasını koymuş uyuyordu.

Bir haftadır böyleydi, sürekli aklımı karıştırıyordu, bazı duygularım filizlenmişti ama o kadar güçlü değildi.

Sırama geçtiğimde bir kız geldi, yanına oturarak yoongi'nin koluna sarıldı, önüme döndüm, kimdi bu kız.

Kız bağırarak "yaa yunki çok şekersin" dediğinde yan gözle baktım, yanaklarını tutmuş sıkıyordu, bu nereden çıkmıştı.

Kulaklığı takarak müzik açtım, kız yanıma gelmişti, gülerek bakıyordu, kulaklığımı çıkardım, gülerek "selam nasılsın, seni hep yalnız görüyorum, neden?" dediğinde göz devirip kulaklığımı taktım.

Sanane amk, bunlarında derdi ben olmuştum artık.

Kulaklığımı çekti "hey" dediğinde sinir ile "çek ellerini" dediğimde kulaklığı bırakarak geri çekildi "defol" dediğimde gitti, gerizekalı.

Kitabımı açtım, cidden güne sinir ile başlamıştım, güzel.

Jungkook "hoseok, neden öyle yaptın, kız iyi niyet ile yaklaşmıştı" dediğinde o'na döndüm, geri önüme döndüm, yalnız kalmak istiyordum neden zorluyorsunuz anlamıyordum.

Yoongi güldü "hak etmiyor sorman bile hata" dediğinde o'na baktım,  gülerek önüme döndüm, köpek gibi peşimden koşanda başkasıydı zaten.

Birde yanına gitmeyi düşünüyordum, aptal ben, iki yüzlü insanın tekiydi.

Tenefüste dışarı çıktım, cidden sıkmaya başlamışlardı, biri utangaç bakışlar ile bana baktı, sonra arkadaşlarına döndü, cidden sinirimi bozuyorlardı.

Sınıfa giderek sırama oturdum, aynı kız geldi, önümde durdu, o'na baktım.

Elinde şeker uzatmıştı, kaşlarımı çattım, aldığımda "ımm şey, beraber takılmak istermisin?" dediğinde yoongi'nin sinir ile baktığını gördüm.

Güldüm "tabi, ne zaman" dediğimde güldü "şey okul çıkışı?" dediğinde kafamı salladım "olur" dediğimde heyecan ile "görüşürüz" dediğinde gülerek "görüşürüz.. " dediğimde "emma" dediğinde kafamı salladım "görüşürüz emma" dediğimde geri gitti.

Taehyung'un getirdiği şekerdendi, açarak yedim, yoongi sinir ile gittiğinde arkama yaslandım, kudur köpek.

Bütün gün sinir ile bana bakıyordu arada emma geliyordu, gülerek konuşuyordum, aslında o'nu kullanmak istemezdim ama şartlar bunu gerektiriyordu.

Okul çıkışı buluştuk, biraz gezdik, tatlı kızdı ama ilgimi çekmiyordu işte, içecek aldık, annem aradığında o'na döndüm "gitmem gerek, görüşürüz, eğlendim" dediğimde kafasını salladı "görüşürüz" dediğinde gittim.

Annem tekrar aradığında açtım

-efendim anne

+hoseok yoongi'ler gelicek bir kaç atıştırmalık al lütfen

-tamam alırım, başka

+başka yok, görüşürüz

Telefon'u kapattım, neden her gün bir birlerine gidiyorlar anlamdım, tamam çok sıkı arkadaşsınızda yeter be.

/

/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin