2

235 35 10
                                    

Yeni okula geldim, sınıfımı buldum, içeri girdiğimde yoongi ve arkadaşları vardı, anne ciddimisin?

Kafamı eğdim,  kaldırdığımda gülerek bana bakıyordu, sınıfa baktım, en köşede boş bir sıra vardı, oraya geçerek kulaklıkları mı taktım.

Telefon ile ilgelinirken karşıma oturdu "selam seokie" dediğinde  göz devirdim, kulaklığı mı aldı "ne dinliyorsun?" diyerek taktı.

Sinir ile o'na baktım, kafasını salladı "idare edermiş" dediğinde kulaklığımı aldım "ne yapıyorsun sen" dediğimde güldü "seni kontrole geldim, istersen yanıma otur" dediğinde derin bir nefes aldım.

"Yoongi git" dediğimde kalktı, yanağımı sıktı "ihtiyaç olursa buradayım" dediğinde elini ittim, hayvan acıtmıştı, yanağımı ovarken yerine gitti.

Hoca sınıfa girdi, direkt yoklamayı aldı, sıra bana gelince "burada" dediğimde bana baktı "yenimi geldin" dediğinde göz devirdim, yok amk her zaman buradaydım "evet, yeni geldim" dediğimde kafasını salladı "neden" dediğinde dilimi yanağıma bastırdım.

Sanane amk "bazı anlaşmazlıklar oldu" dediğimde arkasına yaslandı "anlaşmazlık?" dediğinde sinir ile  "kavga ettim" dediğimde kafasını salladı "burada kavga etmemeye dikkat et" dediğinde alay ile güldüm "tamam" dediğimde kalktı.

Ders anlatmaya başladı, notlarımı aldım, ders çok sıkıcıydı, yanaklarımı şişirdim, zil çaldığında arkama yaslandım, kalkarak kantine indim.

İçecek alarak sınıfa girdim, kızlardan biri sessiz konuştuğunu zannederek "kavgacı ha, itici" dediğinde diğer kız "hiçte öyle görünmüyor, ben bile döverim bunu" dediğinde o'na baktım "denemek istermisin?" dediğimde kafasını salladı.

Yerime oturdum, okulun ilk günü kavga edersem annem beni mahfederdi, defterime birkaç şey karaladım, sıkılarak kafamı sıraya koydum.

Birisi sıraya vurduğunda kulağım sikildi "sikeyim" diyerek kafamı kaldırdım, karşımda mavi saçlı biri vardı "ne oluyo" dediğimde güldü "şey yoongi dediki 'kavga etmeye kalkmasın bebek bakıcısı değilim' dedi" dediğinde kaşlarımı çattı "o'na deki siktirsin gitsin" dediğimde kafasını salladı.

Gittiğinde yeniden kafamı sıraya koydum, yeniden sıraya vurduğunda "sikerim lan seni" dediğimde yoongi "iddalısın" dediğinde sinir ile "defol" dediğimde güldü "annen seni bana emanet etti" dediğinde anlımı ovdum.

Annem beni rezil ediyordu resmen "hadi ya, ne dediği unrumda değil, defol" dediğimde çenemi tuttu "uslu dur" dediğinde elini ittim "bana dokunma" dediğimde kolumu tutarak kendine çekti "hoseok sinirleniyorum" dediğinde yutkundum, çok yakındık.

Kaşlarımı çattım "ne yapıyım, benden uzak dur" dediğimde güldü "gözüm üstünde" dediğinde kolumu çekip o'nu ittim, gittiğinde lavaboya giderek annemi aradım.

+hoşik efendim

- anne beni rezil ediyorsun

+aaa neden bebeğim

-neden yoongi'ye bana sahip çıkmasını söylüyorsun

+arkadaşın hoseok, ayrıca kavga etmemen için

-sence o beni durdururmu?

+hoseok beni oraya getirtme

-gelsene, hayatımı birazda sen zehir et

+hoseok öyle demek istemediğimi biliyorsun

-bilmiyorum

Telefon'u kapatarak sınıfa girdim, yerime oturduğumda hoca geldi, ders ile aklımı biraz dağıttım, öğlen olduğunda kafamı sıraya koydum, uyumaya başladım.

Zil çaldığında kalktım, saçlarımı düzelttim, iyice ayıldım, saat'e baktım, beş dakika kalmıştı, sıramda yemek vardı, kaşlarımı çattım "bu nereden çıktı" diyerek üstüne baktım, yoongi 'aç kalma' diyerek not bırakmıştı.

O'na döndüğümde bana bakıyordu, yemeğe baktığımda sevmediğim şeyler vardı, yüzümü ekşittim, aslında atardım ama düşünüp almıştı , yutkundum paketi açarak çubuğu aldım, alerjim vardı tavuğa.

Bir parça aldım, derin bir nefes alarak yedim, çiğnemeye başladım, lokmam ağzımda büyüyordu, yutkundum, neyseki azdı ve bitmişti.

Suyu içtim, tabağı attım, yoongi'nin yanına giderek "teşekkür ederim" dediğimde güldü "rica ederim" dediğinde gülüp sırama geçtim, derste elim kaşınmaya başlamıştı.

Elim şişmeye başladığında sıranın altına sakladım, son 1 saat vardı dayanırdım.

Kolum da şişmeye başlamıştı, zile 5 dakika vardı, eşyalarımı topladım, zil çaldığında koşarak çıktım, yoongi arkamdan bağırıyordu ama takmadım.

Hastaneye geldim, serum taktılar, kolum biraz inmişti, alerji için hap verdiler, eve giderek odama girdim, yoongi bana bakıyordu "senin ne işin var burada" dediğimde omuz silkti "koşturarak gidince merak ettim" dediğinde kafamı salladım "bakıcılık işini abartmıyormusun?" dediğimde güldü "bilmem" diyerek yatağıma uzandı.

/
/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin