14

199 22 2
                                    

Üniversite için ev kiraladık, ikimizde sağlık istediğimiz için hemşir olmuştuk, aynı üniversite de okuyacaktık.

Annemler evin anahtarlarını verdiler, biraz daha kalıp gittiler, odaya çıktım, yoongi sarılarak beni kucağına aldı "yalnızız" dediğinde güldüm "hm hm evet" diyerek boynunu okşadım, çenemi öptü "açım, yemek yapsana" dediğinde sinir ile baktım.

Ağğ midesi herşeyin önüne geçiyordu resmen, kucağından indim "öküz" diyerek aşşağı indim, arkamdan "yaa hoseok ne oldu ki" dediğinde  göz devirdim.

Dolap doluydu, annemler sağolsun, malzeme çıkartarak yıkadım, doğradım, yoongi belime sarıldı "ne yapıyorsun" dediğinde güldüm "bibimbap" dediğimde boynumu öptü.

Yemek olana kadar belimde sarılı kaldı, yorulmuştum, yemeği kontrol ettim, arkama döndüm  , kalçalarımı tuttu, dudaklarımı öptü, kollarımı boynuna doladım, kucağına aldığında bacaklarımı sıkıca beline doladım.

Ayrıldık, kucağından inerek yemeğe baktım, altını kaparatak tabaklara koydum.

Yiyerek ortalığı topladık, pijamalarımızı giyerek tv'yi açtık, kucağına oturmuş o'nu izliyordum, çok güzeldi ve benimdi.

Çenesini ısırdım, gülerek anlımı öptü, elini tuttum, baldırımı sıktı, eli yukarı çıktı, aletimi tuttuğunda gözlerimi kapattım, kafamı omzuna yasladım.

Eli boxer'ı mın içine girdi, aletimi tuttuğunda derin bir nefes aldım, hala tv'ye bakıyordu, boynunu tutarak kendime çektim, dudaklarımızı birleştirdim, çekmeye başladığında inlemlerim dudaklarımızın arasında kayboluyordu.

Eline boşaldım, ayrıldığımızda elini ağzına götürdü, menimi içtiğinde yutkundum, kalkarak eşofmanını çıkarttım, aletini biraz çekiştirip ağzıma aldım.

Boğazıma kadar alıp çıkartıyordum, dilimi değdiriyordum, tamami ile ağzımdan çıkarttım, tutarak yalamaya başladım.

Saçlarımı tutarak "ağzına al" dediğinde güldüm, ağzıma aldığımda vuruşlarını yapmaya başlamıştı, sonunda boşaldığında hepsini yuttum, eğilerek dudaklarımı öptü.

Ayrıldık, gülerek eşofman'ı nı giydi, beni kucağına aldı, tv'yi kapatarak yukarı çıktık, yatağa uzandık, sıkıca sarıldım.

Boynunu öptüm "6 yıl kaldı" dediğimde güldü "evet, çok güzel olucak" dediğinde kafamı salladım "evet, küçük sade" dediğimde anlımı öptü "fransada" dediğinde kafamı salladım "tamam fransada" dediğimde kalçama vurdu "sonunda istediğimiz aileyi kurucaz" dediğinde  güldüm.

Dudaklarını öptüm "seni seviyorum" dediğimde anlımı öptü "seni seviyorum" dediğinde anlımı çenesine dayadım, yatmadan önce bunu söylüyorduk, huzurlu hissettiriyordu.

/
/

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin