final

223 24 28
                                    

Okulumuz bitmişti, zor bitmişti, yorulmuştuk, kavgalarımız olmuştu, ayrılma derecesi taşıyan bile olmuştu, aslında bizim gereksiz olay büyütmelerimizden di  ve ikimizde geri adım atmıyorduk.

İşin sonunda hep ben ağlıyordum, çünkü o'na karşı güçsüzdüm ve çabuk kırılıyordum, bir yandan da iyi oluyordu ve sorunlarımızı  sakince konuşarak çözüyorduk.

Şimdi ise yüzük takmıştık, sıkıca sarıldım, boynumu öptü "sonunda" dediğinde güldüm dudaklarını öptüm "başardık" dediğimde anlımı öptü.

Valiz lerimiz hazırdı ve uçağa  binmek için sıra bekliyorduk, Fransa'da evlenicektik ama partiyi Kore'de yapıcaktık, annelerimiz ısrar ettiği için.

Sekiz saati'in sonunda Fransa'da indik ve taksi ile otele gittik, valizleri kenarı bırakarak duş almak için banyoya girdim, arkamdan girmişti.

Soyundum, suyu açarak altına girdim, yoongi'de yanıma geldi, dudaklarımı öptüğün de  kollarımı boynuna doladım, beni duvara yapıştırdığında inledim, çok soğuktu.

Ayrıldık, arkamı döndüm, kalçalarımı sıktı ve belimi kırdı, kendini çekerek hızla hazırlamadığı  deliğime girdiğinde acı ile inledim, vuruşlarını yaparken çenemi tutarak dudaklarımızı birleştirdi.

Deliğim yanıyordu ama zevk noktama vurduğu için acı umrumda değildi, dudaklarımızın arasında inlemelerim kayboluyordu, büyük elini aletime getirerek çekmeye başladığında daha da hızlandı.

20 dakika sonunda ben o'nun eline o'da içime boşalmıştı, dudaklarımızı ayırdı, yutkundum, beni suyun altına getirdi ve yıkadı, giyinerek çıktım.

Krem ile geldi, bacaklarımı açtı, kremi değilme sürdü, kalkarak elini yıkadı ve yanıma uzandı "yarın evleniyoruz" dediğinde güldüm "evet" diyerek yanağını öptüm "seni seviyorum" dediğimde anlımı öptü "seni seviyorum" diyerek sıkıca sarıldı, gözlerimizi kapattık.

Klisede evlenmiştik, ki çabuk olmuştu, yoongi "boşver, gezmek için bolca vakit var, otele gidelim, deliğini parçalayacağım" dediğinde güldüm "hmm öylemi?" diyerek yakasından tutarak kendime çektim "çabuk ol" dediğimde güldü, beni kucağına alarak otele götürdü.

Soyunduğumuzda bana acımayacağı gözlerinden belliydi.

____

Yine rezzil bir final, sorry 🥺

sope : meetsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin