"Denki! Jsi připraven? Už je čas." Zvolá zpoza Denkiho dveří Shigarakiho chraplavý hlas a otevře je do kořán. Naskytne se mu pohled na Denkiho, který je jenom v černých teplácích zavěšen na ocelové tyčce a okolo pasu se mu zřejmě vší její sílou drží Toga, která má sama kolem pasu zavěšený nějaký závaží. "Právě teď? Jsme skoro u konce, tak počkej ještě chvíli. Jak dlouho ještě Himi?" Odvětí Kaminari lehce vyčerpaným hlasem. "Ještě dvě minuty před námi, ale musím říct, že se držíš dobře. Dokonce lépe než na začátku. Když jsme začínali, tak to nebylo ani pět minut a je to docela pokrok, když vezmeš v úvahu, že to bude patnáct." Odvětí zase Toga pobaveným a též unaveným hlasem. Shigaraki zavrtí hlavou, ale nijak od těch dvou neodtrhává pohled. "Už zase to dělaj?" Zařve z druhého konce chodby Kurogiri, než se objeví ve dveřích vedle Tomury. "Kuro, nech.." Nedokončí Denki větu, protože mu do toho skočí Toga. "Konec, už slezu a sundám ty zátěže." "Jo dobře, pomalu." Začne pomalu Toga slézat z Denkiho pasu a jakmile se pod jejími nohami objeví pevná zem, začne ze sebe sundávat různě těžké zátěže. "Jestli s tímhle chceš pokračovat, tak se musíš přesunout do druhé fáze." "Já vím Himi, ale zatím druhou fázi odložím na týden nebo dva. Teď je důležitý tohle. Jen si dám sprchu a můžeme vyrazit brácha." Odvětí a sám si začne sundávat nějaký zátěže, než popadne školní uniformu UA a vydá se do koupelny. "Jaká druhá fáze?" Optá se Shigaraki Togy a lehce pozvedne obočí. "Oh, on ti to neřekl? Já myslela, že jo. No, Denki za mnou před několika dny přišel, že chce začít nějaký výcvik se zaměřením na sebe a chtěl mojí pomoc, tak jsem mu na to kývla. Když mi to vysvětlil, tak jsem se trošku lekla, že se zbláznil, ale teď ho docela chápu, když vím, čím si prošel a čeho chce docílit." Vysvětlí a v tom se ve dveřích objeví Dabi. "Já mu říkal, že mu pomůžu, ale mě odmítl." "Asi se stále zlobí Dabi, neměj mu to za zlé." Otočí se na něj Kurogiri. "Nemám, to ne. Jen když řekl, že mi dá ještě šanci, nečekal jsem, že to bude takové." "I na mě je stále naštvanej a.." "A co jsi čekal, že to nechám plavat? Já ti to dám ještě pěkně sežrat než ti dám druhou šanci. Jdeme brácha nebo přijdu pozdě." Skočí Shigarakimu do řeči Denki, který vylezl z koupelny už upravený a převlečený do uniformy. Všech osm oči se otočí jeho směrem než nakonec všichni přikývnou a sami se dají do pořádku, než se vydají na cestu do UA.
Po cestě pomalu odcházeli po jednom členové téhle bandy, která se rozhodla doprovodit Denkiho do UA. Prvně je opustil Kurogiri už u vstupu do úkrytu, pak Dabi někde po cestě kolem nemocnice a pak Himiko, někde po cestě kolem opuštěné budovy. Několik metrů od hlavního vstupu se Denki se Shigarakim zastavili. "Takže plán ti je jasný. Kdyby se něco dělo, hned říkej." "Neboj brácha. Není to moje první mise, jakot taková, ale první mise takhle dlouhodobém utajení." Ještě začali probírat nějaké důležitosti ohledně mise, než je vyrušil přicházející Shinso. Kaminari se na něj usmál jako sluníčko na hnoji, rozloučil se s Tomurou a ještě nějakými slovy a vydal se ve společnosti Hitoshiho k hlavnímu vchodu. "Tak je to tady." "UA. Díval ses na třídu, kde jsi?" Otočil se na něj, když se zastavili před hlavním vchodem do školy, kde se kolem objevovalo čím dál víc studentů, kteří též byli přijati na školu, nebo do ní už dávno chodili. "Ano díval jsem se a jestli jsem četl dobře, nejsme ve stejný třídě Denki." "Fakt? Jaká smůla tě nemít na očích Hitoshi." "Také bych řekl, vůbec mi chybět nebudeš." Řekl naoko nezájmem Denki a porozhlížel se po známých tvářích. Když nějakou našel, chtěl se k ní vydat, ale to by bez rozloučení neudělal. "Po škole u tebe?" Optá se Shinsa, který mu přikývne a sám se vydá kamsi pryč. Denki svoje kroky zamíří ke klukovi s červenými vlasy, který je ve společnosti jakési růžové dívenky. Tímhle aktem započne svoje zapadnutí mezi středoškolské studenty v UA, škola pro hrdiny, kde začíná jeho mise. "Ahoj, jsem Kaminari Denki. A ty jseš?" Představí se jim s nataženou rukou a nasadí na tvář milý nevinný úsměv plný energie.
ČTEŠ
His Unfinished Mission (Paused)
FanfictionCo když se v UA objevil zrádce a špeh od Ligy záporáků? Co kdyby onen špeh získával potřebné informace na zničení All Mighta a dařilo se mu? A kdyby se onen špeh prozradil, dalo by jeho prozrazení některé věci rychleji do pohybu než by se čekalo? Je...