©©وبمنزل نام هـا جين ...
#تململت سهيلة في الفراش بكسل شديد ثم وجدت من ينظر إليها بخبث ومرح فإنتفضت بهلع في مكانها وفتحت عيونها على وسعهم ..."سهيلة" بصدمة وغضب :- بسم الله الرحمن الرحيم أعوذ بالله أنت بتعمل إيه هنا دلوقتي على الصُبحية كده وعايز إيه تاني تحذرني منه ياعم أنت .
"كيم دان" بابتسامة واسعة :- حسناً لا تغضبي أيتها الفتاة المزعجة أنا أتيت لأقول لكِ أن اليوم هو بداية عملي معكِ وحمايتكِ من براثن زوجك كانغ إن ووك وننقذ الطبيب نام هـا جين منه قبل أن يحاول قتله .
"سهيلة" بضيق وتذمر :- وبعدين بقى ف السيرة دي الهباب على الصبح ياعم إصطبح حرام عليك ناقصة مصايب يعني جديدة فوق دماغي يووه هو كان يوم إسود ومهبب يوم ما قابلتك يا كانغ إن ووك وحبيتك ياربي كان عقلي فين بس ولا كان مكانه قلقاسة طب يلا هويني علشان أعرف أغيِّر هدومي وأخرج أشوف إيه الوضع برا عند هـا جين وأرجعلك .
"كيم دان" بإيماءة :- حسناً أيتها الفتاة المزعجة لكن لا تتأخري لأن الوقت قد بدأ ومعي فقط مئة يوم هنا حتى أحميكِ وبعدها أعود إلى عالمي مرة أخرى .
"سهيلة" بإستغراب وتساؤل :- طيب فهمني بقى ليه مدة 100 يوم تحديداً بالذات مش أكتر وناوي تعمل فيهم إيه بقى ولما وقت سيادتك يخلص هتروح فين بعدين إن شاء الله وتختفي تاني .
"كيم دان" بجدية :- أُنظري سبب مجيئي هنا إنتي يا مزعجة ولماذا مئة يوم فهذه هي المدة المحددة التي يجب أن أقضيها في هذا العالم بين البشر فهمتي أما حين ينتهي وقتي سأعود إلى مكاني الذي أتيت منه .
"سهيلة" بغيظ :- بقولك هتروح فين المفروض ترد أنا عايزة أعرف بعد ما تنتهي مهمتك هترجع الجنة يعني ولا هتروح جهنم ولا إيه بالظبط حكايتك .
"كيم دان" بضيق منها :- إنتي حقاً فتاة مزعجة جداً أنا لا أعلم كيف هؤلاء الرجال يعشقون فتاة مثلك من الأساس ثرثارة ومزعجة ومثيرة للمشاكل وأخبرتك لا تتدخلي في مثل هذه الأمور هكذا ويكفي أسئلة هيا إنهضي من فراشك وأبدلي ملابسك سريعاً هيا بنا .
"سهيلة" بغضب وأمسكته من تلابيبه :- هو أنت كده بتغلط فيا عيني عينك عادي تحب أضربك متحطش منطق دلوقتي يا زفت أنت أووف يلا غور إختفي أنا هتصرف لوحدي مش عايزة مساعدة .
"كيم دان" بإيماءة وغضب :- أجل أنا أسبِّك الآن لأن إنتي بالفعل فتاة مزعجة ولا تستطيعين ضربي أبداً .
"سهيلة" ببرود :- إذا أردت أن أضربك سأفعلها ولستُ أخاف منك أيها الملاك ذو الجناحين وإياكَ أن تخطئ في حقي مرة أخرى هل فهمت .
"كيم دان" جذب شعرها ليضايقها :- قُلتُ لا لن تفعلي ذلك معي أيتها الفتاة المزعجة وسأفعل ما أريد طالما أني مسؤول عنكِ حتى أعود إلى عالمي .
أنت تقرأ
المصرية والكوري 🇪🇬🇰🇷 (مكتملة)
Romanceالجزء الثاني من سلسلة الصعيدية والأجنبي البطل المرادي من كوريا الجنوبية وملاك بجناحات والبطلة نفسها إللي أنتو زهقتوا منها 😂 رواية جديدة ويارب تعجبكم ♥️🌏