~3~

193 12 3
                                    

Harryide kolundan tutup ortak salona doğru ilerlemeye başladım. Ron ve Hermoniede ısrar etmeden arkamızdan geliyordu. Ortak salona geldiğimizde Hermonie sordu: "Malfoyun seninle derdi ne?"
"Bende bilmiyorumki. Salak gibi uğraşıyor aptal." Altın üçlüye döndüm. "Çocuklar ben odama çıkacağım. Akşam astronomi dersim var. Sonra görüşürüz."
"Görüşürüz kuzen."
"Görüşürüz ikiz. Unutmadım sanma çikolataları daha vermedin." güldüm "Tamam tamam vericem."
"Görüşürüz Kayt."

Odama girip biraz uyumak istiyordum. Tek istediğim biraz uyumak. Kimseyle muhattap olmadan hızlıca odama doğru gittim. Neyseki tanıdık birini görmemiştim. Odamın kapısına gelince yan odadan sesler duydum. Ve bu ses.. İğrenç. En kötü kısmı yan oda Aidenin odasıydı. Ah Aiden ah gene kimi attın acaba?

Kendi kendime gülerek odama girdim. Ve pijamalarımı giydim.

(Pijamamız bu)Alarmımı kurdum saat 20:00 da astronomi dersimiz vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pijamamız bu)
Alarmımı kurdum saat 20:00 da astronomi dersimiz vardı. Uyanamazsam kötü olurdu çünkü sevdiğim derslerden biriydi. Çok uzun sürmedi odamdan sesler gelmeye başlayınca gözlerimi açmaya çalıştım. Ama uykuyla uyanıklık arasında olduğum için çok becerememiştim. Hâlâ kim olduğunu göremediğim için bir şeyler mırıldandım.

Artık kimse yanıma geldi ve saçlarımı okşadı. Ve aldımdan öpüp gitti. Üzerime eğildiğinde tek bir koku aldım. Tıraş losyonu ve yeşil elma... Bunu düşündükten sonra yine uykuya daldım

~~~~~~~~~~~

Alrmımın çalmasıyla kalktım. Başım acayip ağrıyordu. Ve aklıma geldi. Hazırlanmak için bir saatim vardı. Kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve işlerimi halledip çıktım. Üzerime okul formamı giydim. Altıma siyah eşofmanlarımdan giyip üzerimede ince cüppemi giydim ve çıktım. Akşam olduğu için koridorda yok denecek kadar az insan vardı. Beklemeden çıktım çoğu kişi gelmişti. Hemen Mianın yanına yere oturdum. "Mia sen, ben uyurken odaya girdinmi?" Mia uykulu gözlerle bana baktı. "Hayır ben odaya bugün hiç girmedim bile." ardından biraz bekleyip devam etti.

"Ne oldu ki?"
"Ben uyurken biri odaya girdi. Saçımı okşadı ve çıktı."
"Sence kim olabilir?"
"Aslında bir tahminim var."
"Kim?"  Mianın kulağına eğildim. "Malfoy olabilir üzerime eğildiğinde tıraş losyonu ve yeşil elma kokusu aldım çünkü." Mia yüzüme aval aval baktı. "O ne alaka?"
"Bilmiyorumki uyku ile uyanıklık arasındaydım. Hayalde olabilir." Sanki Mia biraz endişelenmiş gibi duruyordu. "Bence o değil."
"Amaaaan kimse kim baksana hayranım çok." deyip göz kırptım.

.......Dracodan.......
Miadan odanın anahtarını alıp onların odasına doğru gidiyordum. Kaytie ile konuşacaklarım vardı. Odaya geldiğimde yan odadan sesler geldiğini duydum ve yüzümü ekşittim. Odaya girdiğimde Kaytie uyuyordu. Uyurken bir insan bu kadarmı tatlı görünürdü? Tabi uyumazkende çok tatlıydı. Odasında onun olduğu tarafa doğru ilerlerken yanlışlıkla bir şeylere çarptım ve yere düştüler.

Kısık sesle küfür ettim. "Siktir." o sırada Kaytie bir şeyler mırıldanmaya başladı. Söyledikleri çok anlaşılmasa bile sanki Mia demişti. Yanına yaklaşıp o harika kızıl saçlarını okşadım. Eğildim ve alnını öptüm. Kaytie asla parfüm kullanmazdı. Onun kendine özel has bir çikolata çilek karışımı harika bir kokusu vardı. Çok beklemeden odasından çıktım. Her an uyanabilirdi. Risk almak istemezdim.

Heeyooo ben geldimm bu bölümü saat 01:36 da yazıyorum sanki biraz kısa oldu gibi neyse umarım beğenirsiniz sizi seviyorum <<33

Draco Malfoy İle Hayal Et / Astronomy TowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin