~12~

129 8 1
                                    

Medya kedim sksknwnwmwks

Sabah uyandığımda beni izleyen bir adet Draco Malfoy gördüm. "Günaydın güzelim."
"Günaydın." gülümseyip anlıma uzunca bir öpücük kondurdu. "Hadi kalk uykucu bugün sana harika bir süprizim var." yatakta doğrulup ona döndüm. "Neymiş o süpriz?"

Beni kendine çekip yatağa geri yattı. "Bugün seni annem ve babam ile tanıştıracağım." ilk bir iki saniye algılayamadım. Anladığımda kan beynime sıçramıştı. "Ne?!" anında yataktan kalktım. "Sakın bana bunu yaptığını söyleme?!"
"Bir bağırmazmısın artık? Hemde mektubu gönderdim bile onayladılar."

Odada bir sağa bir sola yürüdüm. "Draco bunu yaptığına inanamıyorum? Beni kesin beğenmicekler."
"Ne? Saçmalama sen tam onlara göre birisin."

"Öylemiyim?"

"Tabi öylesin. Artık dönüp durma." beni kendine çekip sarıldı. "Hadi üzerini giy kahvaltıya inelim."

"Tamamda benim sana bişey söylemem lazım."

"Söyle."

"Ben bugün Mattheoyu gezdirmem lazım Dumbledore öyle dedi."

"Bir tek senmi varmışsın okulda?"

"Bende öyle dedim. Ve tek başımayım."'

"Sabır çekiyorum. Tamam tamam sakinim. Sana dokunmasına izin verme."

"Salakmısın Draco tabikide dokundurmicam."

"Tamam ben seni aşağıda beklicem." dedi ve yanağımı öpüp gitti.

~~~

"Saçmalama Pans öyle bir şey yok."

"Ne bileyim yani. Ama çocuk tam bir taş bana ayarlasana?"

"Üfff Pansyy yeter bunalttın yaa tamam anladım ayarlarım."

"Ayy bebişim benimm." sarıldı. Merline şükürki sonunda iksir dersine gelmiştik. Gidip Draconun yanına oturdum. Biz girdikten sonra Snape sınıfa girdi. "Hemen sayfa 397yi açın ve yazan iksiri yapın." dedi

"Cesaret iksiri mi yapıcaz?"

"Çok konuşmayında başlayın bayan Parkinson." kıkırdayıp Pansye baktım. Bana sinirli sinirli bakıyordu. Önüme dönüp iksiri yapmaya başladım. İlk önce Harry bitirmişti. Aşırı sinirim bozuldu her zaman ilk o bitiriyordu. "Griffindor 20 puan."

Harry bana baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry bana baktı. Bende ona gülümsedim. Dracoya döndüğümde sinirli sinirli Harrye bakıyordu. "Hey sorun ne?"
"Pottahdan nefret ediyorum. Her zaman ilk o yapıyor." güldüm. "Gülme ben haklıyım." hala gülüyordum. "Bayan Flores ney güldüğünüzü söyleyin bizde gülelim." dedi soğuk bir sesle.

Anında sustum. Ders bittiğinde yanıma Mattheo geldi. Bir bana bir Draoya baktı. "Gitmiyormuyuz Kat?" ona döndüm. "Ah.. Eee evet şey gidiyoruz gidiyoruz eşyalarımı toplayayım gideriz."

Draco Malfoy İle Hayal Et / Astronomy TowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin