Sabah uyandığımda çok üşüyordum. Banyodan çıkıp kendimi zor yatağa atmıştım. Kıyafetlerim hala ıslaktı. Yarın balo vardı. YARIN BALO VARDI! Ve benim elbisem yok.
Yataktan zar zor kalkıp üzerimi değiştirdim. Bugün derslere girmek istemiyordum. O yüzden revirden izin kağıdı çıkarttırıp baş ağrım için hap alıcaktım. Üzerime rast gele bir şeyler geçirip aşağı indim.
Revire giderken Cedrici gördüm. "Merhaba Cedric naber?" Cedric gülerek bana baktı. "İyi sen?"
"Bende iyi." yalan
"Kaytie kalbini kırmak istemem ama ben baloya Cho ile gitmeye karar verdim."
"Ah, anlıyorum. Sorun yok size iyi eğlenceler."
"Sanada Kayt sonra görüşürüz."
Cedricin yanından ayrıldım. Shit kiminle gidicektim ki? Salak Kaytie Draco ile kavga etmeseydin onunla giderdin. Acaba o kiminle gidiyor?
Revire girince etrafa baktım. Bir tane yatağın etrafında kalabalık vardı. Hemen oraya gittim ve yatan kişiye baktım. Merlin! Bu Dracoydu. Herkesi itekliyerek başucuna geldim ve insanlarda gözümü gezdirdim. Bizim grup ayak ucunun oradaydı.
"Pansy! Dracoya noldu?""Şahgagaya meydan okudu oda ona saldırınca sanırım kolu kırıldı."
"Ne!? Neden bana söylemediniz!?"
"Ne bilelim siz kavgalısınız di-"
"Böyle bir durumda kavga olmaz Pansy!"
"Özür dilerim söylemem gerekirdi." Dracoya baktım. "Ne zaman uyanır?"
"Bilmiyorum bayan Pomfrey bir şey söylemedi." sağ kolunda alçımsı bir şey vardı. Draconun sol elini tutup okşadım. Bu sırada Dumbledore geldi. "Çocuklar hadi herkes derslerine gitsin. Bay Malfoyu yarın görürsünüz."Herkes yavaş yavaş dağılırken prof.e sordum. "Prof. Dumbledore ben burda kalsam? Zaten hastaydım ilaç almaya gelmiştim."
"Tamam bayan Flores siz kalabilirsiniz." dedi ve gitti. Pansye baktım. "Ben yanında dururum siz dersinize gidin."
"Tamam anne." dedi Blaise ve gittilerDraconun elini öptüm. "Ah benim dik başlı sevgilim ne diye karşı çıkıyorsun koskoca kuşa?"
"Potterın suçu." Draco biranda böyle diyince elini ittirdim ve korkudan yere düştüm. "Salak ödümü kopardın." Draco sırıtmaya başladı. "Barıştıkmı?" üzerimi çırparken Dracoya baktım. "Sırf barışmak içinmi bunu yaptın?"
"Hayır." gözlerimi kısıtım. "İçimden sana inanmak hiç gelmiyor."
"Bana güvenmiyormusun?""Hayır tabikide güveniyorum."
"Eee?" ofladım ve yatağa oturdum. "Sırf hastasın diye seninle konuşuyorum Dray. İyileştinde görüşücez."
"Görüşürüz görüşürüz." Kafasına yavaşça vurdum. "Aptal sarışın."
Güldü ve yatakta oturur pozisyona gelmeye çalıştı. Onu hemen durdurdum. "Napıyorsun?""Oturmaya çalışıyorum sen?"
"Draco! Hareket etmeden duramıyormusun sen?" Sağ koluna dikkat ederek onu oturttum. "Oldumu beyfendi?"
"Oldu oldu." saate baktım. "Birazdan ben gideceğim ve tahmin et sana kim bakıcak?"
"Kim?" kıkırdadım. "Tabikide biricik arkadaşın Harry!""Hayır Potter olmaz Kaytie."
"Hadi ama sevgilim benim için katlan bir şey olmaz. Balo için elbisem yok onu halledicem." Burnunu sıktım. Kafasını geriye çekti. "Balo demişken Cedriclemi gidiceksin?"
"Hayır tek gidicem."
"Niye?"
"Çünkü Cedric Cho ile gidicekmiş."