Arkadaşlar medyaya ekleyemedim ama bu bölümü yazarken |keloğlan korkuluk| izliyordum sizde izleyin çocukluk travma bölümüm :D
"Sessiz ol benim"
Duyduğum sesle kaşlarımı çattım. Onun burda ne işi var? "Bak elimi çekiyorum sakın bağırma." Kafamı tamam anlamında salladım. Yavaş yavaş ellerini çekti.
O elini çekince hemen konuştum."Naptığını sanıyorsun Malfoy!?"
"Bağırmasana!"
"Tamam,tamam soruma cevap ver." Draco yüzüme aval aval bakıyordu
"Ne sorusu?" Alnıma bir tane şaplak attım"Napıyorsun burda? ve niye beni içeri çektin?" Draco arkasını döndü ve kalçasını bir sıraya yasladı. "Çünkü canım öyle istedi." bu çocuk sinirlerimi bozmak zorundamıydı? "Canın istedi diye böyle bir şey yapamazsın!"
"Yaparım."
"Niye? Yoksa sırf bir aptal Malfoysun diyemi?"
"Kes sesini Flores!". Ona doğru yaklaştım. Resmen şuan aramızda 3-4 cm vardı.
" Kesmezsem nolur?" Resmen şuan tehlikeli sularda yüzüyordum. Draco tam beni ittireceği sırada kenara çekildim. "Anca itmeyi bilirsin zaten." dedim ve arkamı dönüp gittim.Merlin aşkına bu çocuğun benimle ne derdi olabilirki? Odamın önüne gelince etrafa baktım. Acaba arkadaşlarımın odası bu sefer nerdeydi? Bunu düşünürken kapım bir anda açıldı. "Kaytie napıyorsun burda? İçeri gelsene." Merlin! Yaşasıınn!! Mia ile aynı odadaydık. "Sizin odanız nerdedir diye bakıyordum. Çok şanslıyımki karşımdasın." dedim ve içeri girdim. "Deminden beri seni bekliyorum. Yorgun olduğun için odaya çıkmıştın."
Yatağıma oturup Miaya baktım. "İnanmazsın ama odaya gelirken Dracoya rastladım."
"Eee nolmuş odayamı atıcakmış seni." Dehşetle Miaya baktım. "Ne saçmalıyorsun sen."
"Tamam ya şakaydı ee noldu anlat hadi." Yaşadığım herşeyi bir bir anlattım Miaya. En sevdiğim arkadaşımdı. Diğerleride vardı ama onlar farklı binalardandı. En çok Laylanın hufflepuff olmasına üzülüyordum. Slytherin olan; ben,Mia,Aiden,Pansy ve Dracoydu."Ne düşünüyorsun Kayt?" Mianın sorusunun üzerine yatakta oturur pozisyona geldim. "Hiiç öyle bir şeyler düşünüyordum."
"Peki.. İyi geceler Kayt."
"İyi geceler Mia."🍏🐍
Sabah olunca hemen kalkıp üzerimi giyindim. Ve beraber Mia ile kahvaltıya indik. Herkes kendi masasında olduğu için masada sadece bizimkiler vardı. Gidip Aidenin yanına oturdum. Hemen karşımdada Draco yemeğini yiyordu. "Selam Aiden napıyorsun?"
"Gördüğün üzere uyuyan güzel yemeğimi yiyorum." dedi bende yanağına bir öpücük kondurdum. "Yes be! günaydın öpücüğümüde aldım.Hahaytt." bunu demesine güldüm"Sen iste ben hergün veririm günaydın öpücüğü." dedim bunu diyince Draco kafasını kaldırıp bize baktı. "Odalar zindanda birde sessizlik büyüsü yapın tam olsun." ona tuhaf tuhaf baktım. "Salakmısın sen!? Ne saçmalıyorsun! Sen kendi seks hayatına bak Malfoy! Bizde bilirdik hergün birileriyle yatmayı!"
"Çocuklar çocuklar tamam tamam kavga etmeyin. Hem siz niye karşılıklı oturdunuz? Hadi bakim biriniz bi tarafa biriniz bi tarafa."Aiden bunu söyleyince masadan kalktım. "Afiyet olsun size. Ben doydum." dedim ve sihir tarihi sınıfına doğru ilerledim. Sınıfa gelince çok insan olmadığını gördüm ravenclaw ortak dersiydi. Her zaman oyurduğum sırama oturdum ve kafamı sıraya koyup prof. gelmesini bekledim. Yanımda kıpırtı hissettiğimde sağıma döndüm. Dönmem ile Draconun sıraya oturması bir olmuştu.
"Niye buraya oturdun Malfoy? Yoksa biricik sevgilin seni dışladımı? Sonuçta sürtük ya."
"Kes sesini Flores. Aldatıldığım falan yok."
"O zaman niye burdasın?" Sabır dilercesine yukarı baktı.
"O boş teneke kafanı kaldır ve etrafa bak bakalım boş yer varmı?" Kafamı kaldırıp etrafa baktım. Gerçektende boş yer yoktu. "Niye geç geldin o zaman? Tabiii doğru ya kesin sevgilinle terk edilmiş kızlar tuvaletinde kırıştırıyorsundur." Dracoyu sinirlendirmiş olmalıyımki sıkıca kolumu tuttu."Bana bak Flores benim sevgilim falan yok. Bu bir ikincisi ise.." O sırada içeri Mcgonagell(?) girdi. "Bay Malfoy lütfen sessiz olurmusunuz?" Draco sinirle bana baktı ve prof.e döndü "Tamam profesör." Dracoya bakıp kıkırdadım. Profesörler ona kızınca çok komik oluyordu. Sanki mavi göz- Yinemiiii! Ne mavi gözmüş arkadaş ya sevmiyom ben mavi göz!
Bütün sihir tarihi dersi boyunca uyudum. Draconun ne yaptığı hakkında bir fikrim yoktu. Derste birşeyler karalayıp duruyordu. Ders bitiminde hiç beklemeden kitaplarını alıp hızla gitti. Bende eşyalarımı toplayıp elma ağacının altına gidicektim. Gecikmemek için hızla giderken yanlışlıkla birine çarptım ve kitaplarını düşürdüm.
"Ah, kusura bakma acelem vardı özür dilerim." diyip kitaplarını toplamasına yardım ettim. Kitaplarını toplayınca elini uzattı.
"Bu arada ben Cedric. Cedric Diggory."
Gülümsedim. "Bende Kaytie. Kaytie Riley Flores."
"İsmin çok güzelmiş Kaytie."
"Sağol Cedric. Aslında bana Kayt diyebilirsin. Genelde arkadaşlarım öyle der."
Oda güldü. "Peki Kayt.""Neyse Ced sonra görüşürüz şuan kuzenimin yanına gidiyorum."
"Görüşürüz Kayt." Cedricle vedalaşıp elma ağacının altına geldim. "Selam çocuklar. Naber?" dedim kolumu Harrynin omzuna yaslarken. "İyi kuzen sen?"
"Ben çok yorgunum."
"Niye nolduki?" diye sordu Hermonie
"Çünkü daha yeni sihir tarihinden çıktım."
"Ovvv şu sıkıcı ders." dedi Ron"Kaytie? Bunalıklarlamı takılıyorsun? Ne kadar yazık."
"Kes sesini Malfoy! Arkadaşlarım hakkında düzgün konuş!"
"Konuşmazsam nolur Flores?" Tam asamı çıkarıcağım anda Harry beni tutup geri çekti. "Kaytie dur bir zorba için değmez."
"Ne kadar korkaksın Flores." Artık dayanamayacağımı anladığım an Dracoya tokat attım. "Bir daha bana ve arkadaşlarıma bulaşma Malfoy! Uzak dur bizden!" Harrye döndüm. "Gidelim Harry zorbalarla işimiz yok."Bu Draco ne kadar gıcık biri ya bir bırakmadı götümüzü jsjejdjdjekek
Vote vermeyi unutmayın seviliyorsunuz <33