Yazdığım bir kitap okduğunu hatırladım jdjdnxjxjxmdmx
Uyandığımda karnımın üstünde hermione'nin kedisi vardı. Gözlerim kısık şekilde onu sevdim. Daha sonrada onu tutup yatağa bırakıp ayağa kalktım. Hermione ve Ginny yoklardı.
Lavaboya gidip işlerimi hallettim ve çıktım. Aşağı indiğimde bizimkilerin hepsi koltuğa oturmuş bir şeye bakıyorlardı. "Ohaaa ne kadar tatlısınız Harry." dedi Ginny
Aklıma ilk yıllarda Ginnynin bizi sevgili sanması gelmişti. Gerçekten komikti."Siz neye bakıyorsunuz orda?" dedim uykulu sesimle. Fred ve George bana döndü. "Uyuan güzel sonunda uyandı. Merak ettim hangi prens seni uyandırmayı becerdi?"
Dedi fred."Soruma cevap veri- HARRY POTTER O ELİNDEKİLE- AĞĞH İNANAMIYORUM VER ONU BANA!" Elinde ikimizinde olduğu bebeklik fotoğrafı vardı. Harrynin üstüne atlayıp fotoğrafı almaya çalıştım. "Ver dedim sana!"
Ben fotoğrafı almaya çalışırken Harryde tutabildiği en uzak yerde tutuyordu. Üstüme bir anda Ginny atlayınca gözlerimi sonuna kadar açtım. "Ginny kal-"
"Altta kalanın canı çıksın!" diye bağırdı Ron."Hayır, hayır, hayıııırrr!" diye bağırdı Harry. Ginnynin üstüne Ron, Ronun üstüne Fred, onun üstünde George atladı. Hermionede bizi kenardan izliyordu. "Çocukmusunuz siz? Ah, hadi ama kalkın." bizi kaldırmaya çalıştı. Harry, "Gerçekten canım çıktı." dedi.
Öbürleri teker teker kalktılar. Bende fırsattan istifade fotoğrafı elinden kaptım. "Hahayt aldımki." dedim ve dönerek tekli koltuğa oturdum. "Bence gayet tatlısınız niye böyle yapıyorsun Kaytiee?" dedi Ginny.
"Tatlı olabiliriz ama çirkin çıkmışım."
.
.
.
Biz konuşurken Ronun annesi (ismini unuttum ndndjs) geldi ve bizi kahvaltıya çağırdı. "Çocuklar sizi yemekten sonra harika bir göl kenarı var. Orada balık tutmaya götüreceğim." dedi bay Weasley. Ron, "Baba balık tutmak çok sıkıcı ama." dedi.
"Oğlum siz orda piknik falan yaparsınız bende balık tutarım."
"Peki."
Yemeğimi bitirip kalktım. "Ellerinize sağlık bayan Weasley. Yemek harika olmuş."
"Afiyet olsun kızımda çok az yedin biraz daha yesene."
"Yok teşekkür ederim." yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Altıma mini bir kot şort, üstümede beyaz kolu kısa bir crop giydim. Kıyafetlerimi katlayıp bavulumun içine koyarken camdan tıkırtılar gelmeye başladı.
Kafamı çevirip baktığımda draconun baykuşunu gördüm. Gidip camı açtım ve baykuşun ağzındaki notu aldım.
Sevgilim.
Annem ve babam seni yarın akşam yemeğine çağrıyorlar. Lütfen gel.
Draco malfoy~
Gördüğüm mesajla gülümsedim. Yarın kesinlikle gitmeliydim. Ailesi çok iyi biriydi çünkü.
.
.
.
.
Bölüm sonu.. Arkadaşlar hiç yazasım gelmiyo. Bu kitabı hemen bitirmek istiyorum çünkü çok güzel bir yeni kitap yazdım bu bitsin hemen o ktabı atıcam seviliyorsunuz :)