•4•

214 9 5
                                    

სამზარეულოში გავედი და რაღაცეები გავაკეთე მერე გავუტანე იმათაც და დალევა დავიწყეთ....

ავტორის POV:
-აბაა ვის გაუმარჯოს? (ქეთი)
-შენ გაგიმარჯოს ჩემო სიცოცხლევ. (ვახო)
-ყველას გაგვიმარჯოს. (მარი)
-გაგვიმარჯოოს! (ყველა)

დალევა გააგრძელეს, ძალიან ბევრი დალიეს, ისიც გაირკვა რომ თურმე გვანცაც ბითიესის ფანი ყოფილა და მას ჯინი მოსწონდა. მარის და ქეთის ისე გაუხარდათ რო ბოლოს ერთი ბოთლი ძალით ჩაასხეს გვანცას პირში. მარიმ სსლახე დაუჭირა და ქეთიმ ძალით დაალევინა. ბიჭები ამაზე ისე იცინოდნენ რომ სახლთან ვიღაცას რომ ჩაევლო ეგონებოდა სახლში ჩხენს რაუნდა რას აჭიხვინებენოო.

მარის სახლში: (ინგლისურად)
-აუუ ეს გოგო გამაგიჟებს რაა, რა ამბავია ამდენი დალევა, რადგან არ თვრება და დათრობა უნდათ მაინც და მაინც ამდენი უნდა დალიონ? ვერ არიან რაა, მაგის გამო უკვე ერთი შოკი გადავიტანე ნეტა ამჯერად რას მახარებენ რომ მოვლენ? ან თუ მოვლენ საერთოდ? (მ.მამა)
-უკაცრავად, ბოდიშით რომ გეკითხებით მაგრამ, ამდენი მარტოს უნდა დაელიათ? (ის ბიჭი)
-აა ეგ რა იყო დარწმუნებული ვარ კიდევ იყიდიდნენ სადმე სასმელს და დაამატებდნენ. თქვენ წინა წელი უნდა გენახათ, ეს კიდე ვერ ავხსენი კარგად. (მამა)
-მართლა გათხოვილები მოვიდნენ? (მესამე ბიჭი)
ბიჭის სახეზე შოკი იკითხებოდა, რადგან ეს მორიგი ხუმრობა ეგონა ამ კაცისგან იმიტომ რომ რამდენიმე უკვე მოისმინა.
-უფფ კი კაცო, თან მაგ დღის გამო ერთი კვირა ვერ დავდიოდი. (ლიკა)
-ვერ დადიოდით?(მეორე ბიჭი)
-ხო, რომ მოვიდნენ მე მაღლა ვიყავი, ხმაურზე ჩამოვედი და მარი შემეგება დაო მომილოცე და გაგითხოვდაო, მეთქი რა დალია ამდენი რო უკვე გათხოვება ელანდება თქო, მერე მაგან არ ვხუმრობო და ლუკასკენ და ვახოსკენ მანიშნა, მარის ქმარი ძირს ეგდო თურმე ბოთლებზე წამოედო და წაიქცა. ქეთიმ კიდე დაჭერა მოასწრო თავისი ქმრის, მერე მარიმ კიდე მითხრა მომილოცეო და ზედ შემაფრინდა, ფეხი ცუდად მედგა და ცუდად რო გადავაბრუნე წელი გადამიტკაცუნდა და მგონი ერთი თირკმელიც ამოგდებუკი მქონდა, ფეხი კიდე ვიღრძე. (ლიკა)
-ვააუ, ანუ ქართველები ასეთი გიჟები არიან? ცუდად არ გაიგოთ უბრალოდ სანამ აქამდე მოვედით ბევრი უცნაური ადამიანი ვნახე, ტან მეც ცოტა გიჟი ვარ. (მეხუთე ბიჭი)
-ააა, გასაგებია, მაგრამ თქვენი სახელები ისევ რომ არ ვიცით? (მამა)
-აა, მართალი ხართ მაპატიეთ, სახელების გარდა ყველაფერი გავიგეთ ერთმანეთზე.(ისბიჭი)
-კარგი მე, გენო ვარ მარის მამა.
-მე ეთო, მარის დედა.
-მე ლიკა მარის და.
-მე იუნგი ვარ მინ იუნგი. (ის ბიჭი)
-რ..რა? ის მინ იუნგი? ის ფისო ჩემს დას რომ უყვარს? (ლიკა)
-ფ..ფისო? დიახ მე ვარ ფისო მიაუს რომ ვიძახი. (იუნგი)
-ვაიმეე, თუ გახსოვს შენზე ბევრი ცუდი ვილაპარაკე? (ლიკა)
-კი, რამდენიც მოვისმინე ყოველ ლაპარაკზე მე ვიყავი ცუდად მოხსენიებული, ანუ ბევრჯერ. (იუნგი)
-აუ ბოდიში რა არ მევასებით, უხერხულია პირდაპირ რომ ვიძახი მაგრამ, არ მომწონხართ. (ლიკა)
-უკაცრავად ქართველები პირდაპირობითაც გამოირჩევიან? (მეხუთე ბიჭი)
-კიი ნუ იტყვი, რაც მოგვადგება იმას ვამბობთ. (ლიკა)
-აა, გასაგებია, ხო მართლა მე ჰოსოკი ვარ, ჯონ ჰოსოკი. (მეხუთე ბიჭი)
-სასიამოვნოა. (მამა)
-მე ჯინი, კიმ სოკ ჯინი.
-მე ნამჯუნი, კიმ ნამ ჯუნი.
-მე ჯიმინი, პარკ ჯიმინი.
-აა შენ ქეთის ქმარი ხო? (ლიკა)
-ხ..ხო როგორც ჩანს. (ჯიმინი)
-ხო მე, ჯონგუკი ვარ, ჯეონ ჯონგუკი.
-მე თეჰიონი, კიმ თეჰიონი.
-სასიამოვნოა, ანუ ჩემი შვილი თქვენზეა გადამკვდარი? ყოველ დღე თქვენს სიმღერებს რომ ვუსმენ და მისი დიალოგი იუნგითი რომ არ დაიწყოს ისე რომ არ შეიძლება ისინი ხართ? (მამა)
-დიახ, როგორც ჩანს. (იუნგი)
-უკაცრავად მე ვერ გავიგე და ჯინი რომელი ხართ? (დედა)
-გამარჯობა ქალბატონო, აქ არ იყავით? (ჯინი)
-აა, დამირეკეს და იქით გავედი ალბათ ვერ დაინახეთ. (დედა)
-მე ვარ ჯინი, სასიამოვნოა, ისე რამე გინდოდათ? (ჯინი)
-ანუ ჩემი შვილი სინარცისეში შემ გგავს? და საჭმლის კეთებაშიც? დილა ისე არ იწყება მისი საუბარი რომ არ მოვისმინოთ თუ როგორი ლამაზია ჯინივით და მასზე და ჯინზე ლამაზები რომ არ არსებობენ, სულ შენს ვიდეოებს უყურებს და საჭმელს ყოველდღე ეგრე აკეთებს, მართლა იცით საჭმლის კეთება? და მართლა ნარცისი ხართ? (დედა)
-საყვარელო ასეთი პირდაპირობა საიდან? (მამა)
-შვილისგან ვისწავლე, მარი სულ პირდაპირია, დღეს არ ამბობდა თუ რომელიმე ჰეითერი იქნება სახლიდან გავაგდებ მაგრამ მანამდე არ დამავიწყდება რომ მაგრად მივბეგვოვო?!. (დედა)
-აა ხო ეგეც მართალია. (მამა)
-ქალბატონო, საჭმლის კეთებას რაც შეეხება, ძალიან კარგად ვამზადებ მართლა, და ვამაყობ რომ ისეთი შვილი გყავთ რომელიც საჭმესლებს ჩემი ყურებით ამზადებს, ნუ ეხლა ნარცისობაზე რა მოგახსენოთ ვერ დამიკარგავთ და მართლა სიმპათიური ვარ. (ჯინი)
-ჯიიინ, აქ მაინც გაჩუმდიი. (ჰობი)
-ოო რა მოხდა სიმართლე ვაღიარე. (ჯინი)
-კაი თქვენ იჭორავეთ მე წავედი ვიძინებ. კიდე კაი ჩემი და არარის სახლში თორემ რომ ამ დროს რომ გეხმაურათ სახლიდან ნამდვილად გისვრიდათ. (ლიკა)
-რატომ? რას ვაშავებთ? (ჯუნი)
-თუ სძინავს და ხმაურობთ, არ სიამოვნებს, დილით ერთი ამბავი დამატეხა რადგან მე გავაღვიძე, უბრალოდ იუნგის სიმღერამ გადამარჩინა, თორემ მომკლავდა, მადლობა ფისო. ახლა კიდე წავედი, და დაიმახსოვრეთ თუ მოვა და დაიძინებს არ იხმაუროთ მერე მე ვერ გიშველით, და თუ ქეთიც აქ დარჩა ხოლმე მითუმეტეს ეცადეთ არც ისუნთქოთ, ორივე ერთად ერთი დიდი ჯოჯოხეთია. (ლიკა)
-აჰაა ანუ სახლში კიდევ ერთი მარი გეყოლებათ? ვწუხვარ. (ჯიმინი)
-??? (ლიკა)
-აა იუნგიც ეგრეა, ვერ გააღვიზებ და თუ გააღვიძებ მტრისას. (ჯიმინი)
-ააჰა ანუ უარესი, და ორი კი არა სამი, ამ ბოლოს დაქალები სულ ერთმანეთთან რჩებიან, დღეს უბრალოდ ცალცალკე გაიღვიძეს პარკში მიდიოდნენ გასართობად და უნდა მომზადებულიყვნენ. (ლიკა)
-პარკში? რა ეტყობათ მაგათ რომ პარკში იყვნენ? სოჯუს ბოთლი ერთ წუთში ჩაცალეს ორივემ. (იუნგი)
-აა ეგ? მათ ადვილად დათრობა არ შეუძლიათ და როგორც არ უნდა ეცადონ ცდილობენ დათვრნენ ამიტომ ისე მიეჩვივნენ წყალივით სვავენ არ გაგიკვირდეთ სახლში ორ ორი ბოთლით რომ სემოვიდნენ. (მამა)
-აა გასაგებია. (ჯიმინი)
-ქალბატონოო? შეგიძლიათ თქვენი ინსტაგრამი მომცეთ? არ მიყვარს ნომერზე წერა. (თეჰიონი)
-აა, იცი..მე არ მაქვს ინსტაგრამი, ამ სახლში მარტო მარის აქვს ცვენ არ ვანიწებთ უპირატესობას, ისევ ფეისბუქი გვირჩევნია. ამიტომ მოდი მისას მოგცემთ. (დედა)
-აა კარგით მიკარნახეეთ. (თეჰიონი)
-აა ასე ჩაწერე, მოიცა, როგორ იყო? (დედა)
-ullma_ras ჩაწერე თავისი გვარის შემოკლებული ასოებია. (ლიკა)
-ხო ეგ უცბად დამავიწყდა. (დედა)
-კარგით გმადლობთ თუ რამე მოხდა მასინ მარის მივწერ. (თეჰიონი)
-კარგით, არარის პრობლემა. (დედა)
-შვილო წამოდით თქვენს ოთახებში შეგიყვანთ. (მამა)
-კარგით, მეძინებოდა. (იუნგი)
-ნეტა როდის არ გეძინება? (ჯიმინი)
-ოო მოკეტე რაა. (იუნგი)
ბიჭები ოთახებში დააწყვილეს. თითო ოთახში ორი ბიჭი იყო, მხოლოდ ერთს მოუწია მარტო ყოფნა.
1.ჯინი/ნამჯუნი.
2.ჯიმინი/ჯონგუკი.
3.იუნგი/თეჰიონი.
4.ჰოსოკი/არავინ.
ასე გადანაწილდნენ. მშობლებმა დაიძინეს. ბიჭები კი სოციალურ ქსელებში დაძვრებოდნენ.
-ვაიმეე. ესენი გაგიჟდნენ? ასე დათვრნენ რომ უკვე კარებზე სძინავთ? (თეჰიონი)
ამბობს თეჰიონი და თან სიცილით იგუდება.
-რასამბობ? გაგიჟდი? (იუნგი)
-აუ ამას უყურე რა გაფიცებ, მარი არის კარებზე ცამოკიდული და ქეთი ვერ ხსნის. (თეჰიონი)
-რა იცი? (იუნგი)
-ინსტაგრამზე დადეს, ალბათ ისე დათვრნენ არ იციან რასაკეთებენ. (თეჰიონი)
-აბა მანახე. (იუნგი)
-აი...

არარსებობს... (დასრულებული)Where stories live. Discover now