•24•

55 6 5
                                    

ადგილზე რომ მივიდნენ, დინამოს უკვე გარდასახვა ჰქონდა გაკეთებული.
მარიმ და ქეთიმ პირი დააღეს რო ნახეს, ეს საფეხბურთო სტადიონი როგორ კონცერტის მოედნად გადააკეთესოო.
ბიჭებს სივრცე მოეწონათ და კულისებში უკვე მზადებას იწყებდნენ, ფანები ნელნელა მოდიოდნენ და მოდიოდნენ, მხოლოდ ქართველები არა, ყველა ქვეყნიდან იყვნენ ჩამოსულები და ტევაც ძლივს იყო, მეტი წილი გარედან უსმენდა ზოგი კი კორპუსებიდან იყურებოდა.

გოგოებიც ბიჭებთან ერთად იყვნენ, ისინი ქვევიდან არ უყურებენ, კულისებიდანაც კარგად ჩანს და გადაწყვიტეს აქედან ეყურებინათ.

ყველას მსუბუქი მაკიაჟი გაუკეთეს ვიზაჟისტებმა და ტანსაცმელებიც ჩააცვეს, პატარა ქორეოგრაფიასღა დგავდნენ და დაახლოებით 5 წუთშიც დაიწყებოდა კონცერტი.

იუნგი და ჯიმინი ზედმეტად ნერვიულობდნენ, ნამჯუნი კი მათ დამშვიდებას ცდილობდა რომ რამე არ შეტყობოდათ.
-კარგით ძმაოთ ეხაა, ნერვები დაიმშვიდეთ, ადგილზე გაქვთ ხომ?
-კიი.
-კარგია, "FAKE LOVE"-ს მერე უკვე რომ დასასრულს მიუახლოვდება კოკცერტი დავიწყებ ლაპარაკს სიყვარულზე და განიშნებ როდის უნდა გააგრძელოთ, ან ერთმა ან მეორემ, მერე ჩაენაცვლებით, მე ლიკას, ნინის და გვანცასაც ვუთხარი რომ საქმის კურსში ყოფილიყვნენ და ისინი გამოიყვანენ სცენაზე, ნუ ბიჭებს ვეტყვი ეხა, თეჰიონს და ჯინს, ბარემ მათაც აღიარონ გვანცაზე და ლიკაზე დაა დასრულდება ეს ამბავიც, ქორწილსაც დათქვავთ და ეგაა.
-აუ ნამჯუნ ძმა ხაარრ რაა.
გადაეხვია იუნგი და მათ ჯიმინიც შეუერთდა.

???:კონცერტი იწყება მოემზადეთ!
შემოვარდა სტაფი და ბიჭებს უხმო სცენისკენ.

ისინიც გამოლაგდნენ ნელნელა და სიმღერაც ჩაირთო, ფანების კივილიც დაიწყო და გოგოების შეძახილებიც კულისებიდან..

გვამცა ნინი და ლიკა კი გიჟებივით იცინოდნენ როცა იცოდნენ რაც მოხდებოდა..
სეჰუნი დაეჭვდა და ნინი გაათრია.
-რახეება პატარაავ? მეც მითხარიით რატომ ხართ ყველა ასე ბედნიერები.
-რადააა, კაი გეტყვი და არავის უთხრა, უფრო სწორად ქეთის და მარის!
-გპირდებიი.
უთხრა და ლოყაზე აკოცა.
-რადაა, იუნგიმ და ჯიმინმაა გოგოეებს ხელი უნდა სთხოვონ.
-რაააააააა?
იღრიალა სეჰუნმა და მთელი კულისების ყურადღებაც მიიქცია.
-რა გაყვირებს ყლეოო?
-ნინიიი სიტყვებიი!
-ხო კაი ბოდიში, წამო ეხა და კრინტი არ დაძრა, დაელოდე მოვლენების განვითარებას.
-კარგიი პატარაავ.

არარსებობს... (დასრულებული)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora