•13•

135 8 11
                                    

მალევე ისევ ჩაგვეძინა.

რაღაცის ან ვიღაცის ჩურჩული მაღვიძებს, თვალებს ნელა ვახელ და ქეთის ვხედავ თეჰიონთან ერთად რომელიც ფოტოებს მიღებს და თან ფხუკუნებს, თეჰიონსაც ეცინება და ქეთის ეუბნება რომ ფოტოები მასაც გაუგზავნოს.
მარი:"აქ რომელი ყლე დაკარგეთ? რა პონტში შემოხვედოთ ჩემს ოთახში დაუკითხავაად?!"
დავუყვირე მკაცრად რამაც იუნგის ლოგინიდან გადავარდნა გამოიწვია, შემეცოდა ისე.
მარი:"იუუნ კარგად ხარ? მაპატიეე."
იუნგი:"არაუშავს, რახდება?"
მარი:"ეს დაუნები ფოტოებს გვიღებდნენ და გამეღვიძა."
ქეთი:"დაუნები არვართ, პროსტა ისე საყვარლად გეძი ათ ვერ გავუძელით."
თეჰიონი:"ბაზარი არაა, მართლა საყვარლები იყავით."
მარი:"შენი თქმა არგვინდა ისედაც ვიცით."
ქეთი:"კაი რაა, მეგონა ნარცისი აღარიყავიი."
მარი:"ვერმოვართვიი, ჯინს ვგავარ და რაგგონიათ?"
თეჰიონი:"ვაიმეე მეორე ჯინია მართლაა უფ."
ჯინი:"ვინმემ მახსენა?"
თეჰიონი:"კიი, მარიც შენნაირი ნარცისია და ჯინს ვგავარო ამბობს."
ჯინი:"ვუამეე გენაცვალე შენ ჩემო პატარაავ, ჩემი ნარცისუკაა."
იუნგი:"გამოვყლევდიი.."
თეჰიონი:"ცვეტშიი მეეც ძმა."
მარი:"კაი არ გადამრიოთ, დავაი დაახვიეთ დაბლა, მსია ტან და უნდა ვიბანავო."
ქეთი:"მარტომ?"
მარი:"რა მარტომ?"
ქეთი:"ანუ მარტომ უნდა იბანავოო?"
მარი:"არა რათქმაუნდა."
დავინახე იუნგის შეცვლილი სახე, ამას ტავში ფეხი ხოარაქ, ჰგონია ბიჭს ვმალავ თუ რასახეაქ?
მარი:"იუნგიც ჩემთან ერთად იქნება."
და აქ უკვე იუნგი გადათეთრდაა, ფერი დაკარგა.
იუნგი&ჯინი&თეჰი:"რ..რააა?"
ქეთი&მარი:"ხუინაა, რა რა."
მარი:"რა რა ხალხო, იუნგისთან ერთად უნდა ვიბანავო, პრობლემაა?"
თეჰიონი:"არა რა პრობლემა ეს რო ფანებმა გაიგონ დიდი დიდი ყველას პანაშვიდი მოგვიწიოს რა პრობლემა კაცო."
ჯინი:"ან შენი გვამიც ვერარ იპოვონ."
მარი:"დაიკიდეთ და გააჯვით ეხლა, ბანაობა მინდა, და საჭმელი მალე იქნება?"
ჯინი:"დედაშენი და მე ვაკეთებდით და რო დამიძახეთ სევყოვნდი."
მარო:"წადი მერე რას დგახარ? მშია ბოლო დონეზეე."
ჯინი:"კაიი წამოით თქვენც, დატოვეთ მარტო გვრიტები."
თეჰიონი:"უიმეე ყურება მინდოდა."
იუნგი:"რ..რისი ყურება შე ყლე ხოარხარ?"
თეჰიონი:"გეხუმრე შეჩემა რაიყო?!."
თეჰიონი გადაბჟირდა იუნგის რეაქციაზე.
ქეთი:"კაით გვრიტებო გაერთეთ, გავალთ ჩვენ..."
ქეთიმ ჯინი და ტეჰიონი გაყარა და კარიც გაიხურა, დაგვტოვეს მე და იუნგი მარტო ისევ.
მარი:"წამო მალეე."
იუნგი:"მართლა იძახდი?"
გაუკვირდა.
მარი:"ხუმრობის რამე მეტყობოდა?"
იუნგი:"ა..არაა."
მარი:"ხო და ადექი."
იუნგი წამოვაგდე ჩემი კარადიდან იუნგის ზომა ტანსაცმელი გამოვიღე, ხო მართლა ერთი საიტიდან ვიწერ ამ ტანსაცმელს, ანუ რაც ბითიესს ეცვა მსგავსი ტამსაცმელი ხომ იქმნება ხო და მე ვყიდულობ და ვიცმევ ხოლმე, გოგოს ტანსაცმელზე მეტი ბიჭის ტანსაცმელებიც ამიტომ მაქვს, იუნგის ტანსაცმელები გამოვუღე და მისი გაკვირვებული სახეც დავიმსახურე.
მარი:"რაიყო?"
იუნგი:"მომეჩვენა თუ ეს ტანსაცმელი რაც კი კარადაში გიწყვია სულ ბიჭისაა?"
მარი:"არ გეჩვენება ბიჭისაა, თქვენნაირებია თუ დააკვირდებით."
იუნგი თავიდან ვერ მიხვდა რა ვუთხარი მაგრამ გარდერობი რომ გავუღე და ტანსაცმელები ეცნო მიხვდა.
იუნგი:"მოიცა ჩემი ტანსაცმელები რატომ არის აქ."
მარი:"შენები არარის, ონლაინ გამოვიწერე, რაც გაცვიათ იგივეს ქმნიან და შემდეგ ყიდიან, მე რისი ფანი ვიყავი თუ ყველას არ გამოვიწერდი?"
იუნგი:"ვაი დედა."
მარი:"სამაგიეროდ ერთი პლიუსი აქვს ამ ტანსაცმელებს, მეც მერგება და მომწონს და შენც დაგეხმარება ჩაკმაზვაში."
სიცილი დავიწყე და პირსახოცები ავიღე, შემდეგ იუნგისაც ხელი დავავლე და აბაზანაში შევაგდე, დგუშის ქვემოთ სევათრიე დაეც სევუერთდი, ხო შიშველი ვიყავი, იუნგიც რათქმაუნდა, იუნგი მიხვდა რომ ჩემტან არაფერი არ გამოუვიდოდა და ბანაობას შეუდგა, შუა ბანაობის დროს ხელი ორესებზე ავუსრუალე უკნიდან და მისი მზერაც დავიმსახურე, ხელები მხრებამდე ავუტანე და შემოვაბრუნე, შემდეგ კისერზე ჩამოვეკიდე და მის ტუჩებს  დავეწაფე, ის ტავიდან არ ინძრეოდა შემდეგ კი ამყვა, ერთი ხელი წელზე შემიცურა მეორე კი სახეზე მომკიდა და უფრო მიმიზიდა, ხელი უკანალამდე ჩამომისრიალა და პატარაზე მიჩქმიტა, აუჩ მტკივნეული იყოო, საპასუხოდ მე მის ღირსებას ამოვარტყი და ისიც ჩაიკეცა, ფეხებზე დავაჯექი და ხელები მოვაშორებინე იმ ადგილიდან სადაც ეწყო, გაუკვირდა მაგრამ როდესაც კალთაში ჩავუჯექი მოეშვა, ალბათ რბილმა შეხებამ ასიამოვნა, მე უფრო კომფორტულად მოვთავსდი მის კალთაში და ფეხები წელზე შემოვხვიე, ხელები ისევ კისერზე და კოცნა გავაგრძელე, იქამდე ვკოცნიდით ერთმანეთს სანამ რამის მორგში არ გავუდექი გზას, უფ კაია სუნთქვა, როდესაც კოცნა გავწყვიტეთ წამოვდექით და შხაპის მიღება გავაგრძელეთ, მალევე მოვრჩით და გარეთ გამოვედით, პირსახოცით ვიდექი როდესაც ტეკეფონზე დათუცამ დამირეკა, ჩემი კლასელია, მე ვუპასუხე, უი ვიდეო ზარით რეკავდა თურმე, მე კამერა მაგიდაზე მივაყუდე და თმის გამშრალებას სხვა ტიკოთი შევუდექი, ხო დათუჩია ხედავდა ყვეკაფერს იუნგის კი სახეზე ცეცხლი ეკიდა.
იუნგი:"კამერა რატომ გაქვს ჩართული როცა ნახევრად შიშველი ხარ და თან ბიჭს ესაუბრები?" *ძალიან გავბრაზდი როცა მარიმ ეს გააკეთა, რა წესია ბიჭს ელაპარაკება და რამის შიშველი დადგეეს, ეხლა იმ ბიჭსაც ვცემ როგორ უყურებს ნახეთ რაა* "გამორთე მაინც."
მარი:"გიჟი ხოარხარ შვილო, ეს კიდე რაარი სუ შისველიც მილაპარაკია, კორეაში კიარვართ."
იუნგი:"ჰა? ესე ლაპარაკობთ ხოლმე?"
მარი:"კი იუნ კი, დამშვიდდი და ჩაიცვი, თუ ასე გინდა გავთიშავ კამერას."
ვთქვი მოწყენილი ხმით რადგან ასე გაბრაზდა.
იუნგი:"კარგი არ მოიწყინო, გქონდეს ჩართული არაუშავს."
*ძალიან საყვარელი იყო ასეთი სახით, როგორ უნდა მეთქვა გაეთიშა როცა თურმე სულ შიშველიც ლაპარაკობენ, თურმე რატომ არ სცხვენია ბიჭის წინაშე რამე სულელურის გაკეთება, შიშველიც რომ იყოს არაფერს არ ეტყვიან.* "მიდი ჩართე."
მარი:"კარგი, მოდი ისე გაიცანი დათუჩიაა"
დათუჩია:"ქალოო, ეგ იუნგიაა? ვაიმეე ანიოჰასეიოო.."
დაიწყო დათუჩიამ წივილ-კივილი და რამის ტელეფონიდან ამოხტა.
იუნგის გაუკვირდა და ნახევრად შიშველმა ამანაც თავი დაუკრა, ტან არ იცოდა სხეული სად დაემალა.
დათუჩია:"ნუ გრცხვენიათ იუნგი, მეც ბიჭი ვარ და მარი ისეთია დარწმუნებულივარ ახლაც ერთად იბანავეთ და ლოგინშიც ჩაგიწვებოდა უკვე ამიტომ ნუ გრცხვენია."
იუნგი შოკირებული იყო.
იუნგი:"ს..საიდან იცით?"
დათუჩია:"შენ ის მითხარი რა არვიცი, პირველი კლასიდან მაგ დენდარტყმულს ვიცნობ და სულ ეგეთია ბოლომდე."
იუნგის სიცილი აუტყდა.
იუნგი:"დ..დე..დენდარტყმულიოოო ვაიმეე😂😂😂"
რამის დაიხრჩო ბოლოს იმდენი იცინა საწყალმა.
მარი:"კაი იუნგი დაწყნარდი რაიყო."
დათუჩია:"კაი ძმა ამოისუნთქე სასაცილოდ არმითქვამს მართლა დენდარტყმულია."
ის იქიდან იცინოდა იუნგის სიცილზე, ტიპი კნაოდა იმენა კიარ იცინოდა და დათუჩია რო ვიცი ამაზე უფრო კაკანებს ვიდრე სიტყვა "დენდარტყმულზე", ისე ყველა გიჟი მე რატომ მხვდება?
იუნგიმ როგორც იქნა ამოისუნთქა და სიცილით წამოდგა.
დათუჩია:"კაია ძმა რო გადარჩი, ცოტა დაისვენე კიდე არდაიხრჩო, და ხო მართლა მარიამ, რაზე ვრეკავ, დღესა საღამოს წვეულებაა, და ხო გამოცდები ერთი კვირით გადასწიეს და არინერვიულო დღეს არ ყოფილა, ხო და მაგიტომ ვაწყობთ წვეულებას და შენც უნდა იყო სხვანაირად არგამოვა, ქეთინოც წამოათრიე მანდ არდატოვო როგორც წინაზე, ნუ თუგინდა იუნგიც და დანარჩენებიც წამოიყვანე, რაც მეტი მით უკეთესი."
მარი:"ოკეიი ოკეიი, უი დღეს გიორგი და ელენე ჩამოდიან თურქეთიდან, უნდა დავხვდე მაგათაც და ეგენიც რო მოავთრიო ხოარ გეწყინება?"
დათუჩია:"ვაა ორი დარტყმული ჩამოფრინდა? მოიყვამე ქალო რა მეწყინება, .აგათი სიგიჟეები და გიორგის სიცილი მომენატრა."
დათუ გადაბჟირდა, ალბათ გიოს სიცილი წარმოიდგინა და.
მარი:"ანუ იუნგი, ვერ იგებ ალბათ რას იძახის და მე გეტყვი, დღეს საღამოს წვეულებაა გამოცდების ერთი კვირით გადატანასთან დაკავშირებით, ხო და მეც მივდივარ და თქვენც მოდიხართ, ქეთიც და დღეს დედას ნათლული და იგივე საუკეთესო მეგობრის სვილები ჩამოდიან თურქეთიდან და უნდა დავხვდე ხო და ეგენიც წამოვლენ და დაპატიჟებულებივართ და იცოდე რომ შენც მოდიხაარ, წაი ახლა და ბიჭებსაც უთხარი თორე რო დამავიწყდეს და ბოლო წუთებში ვუთხრა არ მაცოცხლებენ."
მივაყარე უცბად და დათუს მივუტრიალდი რონელიც ისევ იხეოდა სიცილით.
დათუ:"აეე მატორი ჩაგიდგეს? რა მიაყარე ვერგაიგო ვერაფერი საწყალმა მაგის სახეს შეხედე რა საწყლად გიყურეებს, გააჯვი მე ვეტყვი, ანუ იუნგი დღეს წვეულებაა და თქვენც დაპატიჟებულები ხართ."
იუნგი:"აა ეხლა გავიგე, მადლობა დათუცია."
დათუჩია:"ჩ, დათუჩია."
თქვა და იუნგის ჩლიფინზე ცალკე ჩაკვდა, ამდენი თუ იცინა სამძიმარზე მივაკითხავთ ალბათ წვეულების ნაცვლად.
მარი:"აბა რა ჩავიცვაა, იუნ დღეს მოლში გამომყევი რო შევჭამთ, ტანსაცმელს ვიყიდი და იქიდან ბავშვებს დავხვდებით მერე წვეულებისთვის ჩავიზმანებით და წავეთრევით."
იუნგიმ თავი დამიქნია მისთვის განკუთვნილი ტანსაცმელი ჩაიცვა და დამიბარა ბიჭებს ვეტყვი ჩავალ მეო.
მეც ჩავიცვი სახლის ტანსაცმელი და დაბკა ცავირბინე.
მარი:"მოვედიიიიიიიიიიიიიი."
დავიწყე ყროყინი და ყველა ჩაჩუმდა თუ ვინმე ლაპარაკობდა.
ქეთი:"შენ ამოგწყვიტა მამაზეციერმა შენი კუბო დავდგი მე შე განდონო დეგრადირებულო ბაყაყო შენ, რას ყროყინებ გასკდა თავი შვილო."
მარი:"გიო და ეკენე ცამოდიან, პლიუს წვეულებაზე მივდივართ და გამოცდები ერთი კვირით გადაწიეს ხო და კარგ ხასიათზე ვარ."
ქეთი:"ვაათ გიო და ელენე? ღადაობ? ეგ დარტყმულები ჩამოდიან?"
ეთო:"მარი შვილო, გიო ჩამოდის? ჰაააა? ელენეც? ვაი ეეე როგორ მომენატრნენ ეგ კვახები ეგენი, 4 წელია არმინახია რამხელები გაიზრდებოდნენ უკვე."
მარი:"ელენე ჩემზე ერთი წლით უმცროსია, გიო სამი წლით, მე 18-ის ვარ, ელენე 17-ის და გიო 15-ის იქნება უკვე, უიმეე მთელი ბავშობა მაინტერესებდა როგორი გაიზრდებოდა და დღეს უნდა ვნახო არმჯერა, ეგ კვატი არც ფოტებს გვიგზავნიდა და არც დებდა რომ მენახა როგორი გაიზარდა, ჩამოვიდნენ ჯეერ ორივე უნდა ვათრიო ნახმარი ნასკივითა."
ეთო:"ჯერ ცოცხლები მოიყვანე რო საღები ვნახო და მერე თუ გინდა ათრიე და ტუ გინდა ახოხე."
მეც თავი დავუქნიე და სუფრას მივუჯექი.
მარი:"ბიჭებო, კარგად ვერ დაგელაპარაკეთ თქვენა, მეტი წილი ან მეძინა ან მთვრალი ვიყავი, ხო და აბა გამეცანით."
თეჰიონი:"მე კიმ თეჰ..."
მარი:"შენ კიმ თეჰიონი ხარ, 26 წლის, დაიბადე 30 დეკემბერს 1995 წელს, ხარ თხის რქა და აშ.. ეგ მეც ვიცი ყველას სახელი გვარი ზოდიაქო წლოვანება დაბადების წელი და ყველაფერი მაგრამ სინამდვილეში როგორები ხართ ეგ მაინტერესებს."
ჯუნი:"მართლა ყველაფერი იცი? აბა მეც ჩამომითვალე."
მარი:"კიმ ნამჯუნი, 27 წლის, დაბადებული 1994 წლის 12 სექტემბერს, ხარ ქალწული."
ჯინი:"მე?"
მარი:"კიმ სოკ ჯინი, 29 წლის, დაბადებული 1992 წლის 4 დეკემბერს, ხარ მშვილდოსანი."
ჯიმინი:"მეე?"
მარი:"პაკ ჯიმინი, 26 წლის, დაბადებული 1995 წლის 13 ოქტომბერს, ხარ სასწორი."
იუნგი:"ჩემიც იცი?"
მარი:"შენი ყველაზე კარგად, მინ იუნგი, შუგა, 28 წლის, დაბადებული 1993 წლის 9 მარტს, სულ გძინავს გიყვარს
ნუ გიჟდები ძილზე, საყვარელი ხილი მანდარინი, ხარ ყველაზე უჟმური და ყველაზე საყვარელი ღიმილიგაქვსსს."
ჰოსოკი:"ეე მეცმინდა."
მარი:"ჯონ ჰოსოკი, 27 წლის, დაბადებული 1994 წლის 18 თებერვალს, მერწყული, გიყვარს სპრაიტი და ყვეკაზე კარგად ცეკვავ."
ქუქი:"მარტო მე დავრჩი?"
მარი:"ჯეონ ჯონგუკი, 25 წლის, ყვეკაზე პატარა, დაბადებული 1997 წლის 1 სექტემბერს, ზოდიაქოთი ქალწული.
ლიკა:"აბა ჩემზე თქვი."
მარი:"ლიკა, დაბადებული 9 ივნისს წელი დამავიწყდა, ზოდიაქო მგონი ტყუპები, და მეტი არვიცი."
ეთო:"შვილო ჩემი მაინც იცი?"
მარი:"ეთო, ეთერი, 37 წლის, დაბადებული 1985 წლის 8 ივლისს, ხარ კირჩხიბი."
გენო:"მე მამაშენი ვარ."
მარი:"შენიც ვიცი მაა ნუ მოიწყინე, გენო, გენადი, დაბადებული 1977 წლის 25 მარტს, ზოდიაქოთი ვერძი, გიყვარს დალევა მაგრამ ჩემზე ძაან მაინც არა და გიყვარს ნერვების მოშლა ყველასთვის."
გენო:"გცოდნია ეე."
ქეთი:"მე დაგრჩი სიყვარულო."
მარი:"ჩემო ოატარავ ეხკა რო.დავიწყო ვეღარ გავჩერდები და ყურადღებით მისმინეთ, ქეთი, ქეთევანი, 19 წლის დაბადებული 2006 წლის 26 სექტემბერს, ხარ სასწორი, გიჟდები ბითიესზე, განსაკუთრებით ჯიმინზე, გიყვარს ვანიკის ნაყინი, მაკე იღლები როცა ბევრს დადიხარ, გიყვარს ცეკვა გიტარა, უნდა გეცვას ფერების მიხედვით, მოდას არ გადაუხვევ თუ საჭურო არარის, ხარ ჯიუტი მაგრამ საყვარელი, მთვრალი რიცა ხარ ნებისმიერ გამვლელს მიახტები და ცოლობას სთხოვ როცა ის კაცია, ღამე მაღაზიაში რომ სეგიყვან ხოლმე იქიდან ვეღარ გამომყევხარ, იმის გამო რომ ღამის ცვლაში ლამაზი ბიჭები მუშაობენ, სულ იზახი ცოდოები არიან უნდა ვუყარაუკოვო მაგრამ როდესაც ჯიმინის ღალატს გიხსენებ აქეთ მაგდებ მაღაზიიდან რამდენიხანია აქ ვართო, საწოლზე რომ წვები რაც არუნდა დიდი საწოლი იყოს მაინც მე დამაწვები ზედ და დიკითვკაცი ვერ გაგაღვიძებს, თუ სკოლის დრო არარის შუადღის სამ საათამდე გძინავს ისიც თუ გცალია, ერთი სიტყვით ჩემნაირი გიჟი ხარ და შენნაირი გიჟი ვარ რა, მსოფლიოში საუკეთესო დაქალი ხარ და ჩემი სიცოცხლე და ერთადერთი მესაიდუმლე რომელმაც მთელი ჩემი ცხოვრების ყვეკა საიდუმლო იცის."
და ქეთიმ ტირილი დაიწყო, მოიცა რა ატირებს ამ ჩემისას, ქალო დამშვიდდი სატირეკად კიარ მითქვია.
მარი:"ქეთინოო, რასა ტორიხარ ქალო, მოდი ჩაგეხუტო."
ქეთის ხელი მოვკიდე და ჩავიხუტე."
ქეთი:"ყველაფერი როგორ იცი ჩემზე?"
მარი:"დაბადებიდან გიცნობ და არუნდა ვიცოდე განდონო?"
ვთქვი და ამაზე უფრო ატირდა.
მარი:"კაი ხო არხარ განდონი შენ მე ვარ, ყვეკაზე დიდი განდონი ოკეი? შშუუ, მორჩი ეხლა."
ძლივს დაწყნარდა და დაჯდა ისევ რომ ეჭამა.
ჯიმინი:"ისა ქეთ, შეილება მეც ცაგეხუტო?"
ჯიმინმა ისე მორცხვად იკითხა თითქოს ჯიმინი კი არა ორი წლის ბავშვი თხოულობს კამფეტს.
ქეთი:"კი."
ეე ამას გახედეთ რლგორ გაინაზა, ლიჟბი ჯიმინს ტავი მოაწონოს და ალბათ დაემონება ეს კვატიი ესა.
მარი:"მიდი ჰა ეცი ჯეკაა შენია."
ქეთი გავამხმევე და ჯიმინს მივუგდე გასაგლეჯად.
მარი:"ვჭამოთ და გავიდეთ ბავშვებს დავხვდეთ, მერე გავიაროთ იმათთან ერთად და რამე ვიყიდოთ საღამოსთვის, ბიჭებო თქვენც წამოდით თუ გინდათ და აარჩიეთ რამე, შარვალ კოსტუმებით კიარ დაგვადგეთ იქა, შეიძლება სიცილად არ ეყოთ, პარლამენტის წევრებს დასცინიან რათუნდათო და იქ რო დაადგეთ ზედ შემოგახევენ და გაგაშიშვლებენ, არ გვევასება ეს კოსწიუმები და რამე ხოხვდები რამე გიჟობა ცაიცვი და იგრიალე კომფორტულად რა."
ჯიმინი და იუნგი: "ძალიან კარგიი."
ერთდროულად დაიძახეს, ხო მხოლოდ ამათ არ ევასებათ ეს ფორმალურად ჩაცმა, რაც ძალიან კარგია, ჩემი და იუნგის ქორწილშიც სპორტულებით მოვიყვან არ დამიეუოს ეხა იქ გამოწკეპიკი ლოლიავი ეგღა მაკლია რა."
მალევე ვცოხნეთ და დაახლოებით 7-ისთცის სსხლიდან გავედით, შვიდზე უკვე აეროპორტში ვიყავით და იმ ორს ველოდებოდით და ვაი რომ ღირდა ლოდინად ამ სანახაობის ნახვა, ეხა ესენი ელენე და გიო არიან? ღადაობთ? გიო კი ვიცოდი რო სიმპაწიური იქნებოდა მაგრამ ასეთი? ან ელენეეე? სად წავიდა ჩემი მახინჯი ბავშვი ეს ვინარიი? ძველი ელენეეეეე მინდაააააა..................

__________________________________
გიოს ბავშობის ფოტოსაც ჩავსვამ😂💋 სორი გიო, მაინც ვერნახავ ამას და ჩავსვამ😂
დიახ დიახ არ გეჩვენებათ, 10 აპრილიდან ვცდილობ დავწერო და სუ მეზარება ხო და ზაფხულის ოირველ დღეს და ვავშვთა დაცვის დღეს და ნინოობას გილოცავთ ერთდროუკად და ახალ თავსაც გილოცაცთ, ბედნიერ კითხვას გისურვევთ💋😂
KetiKetebi შენთვისაა ქეთუსი..

1979 სიტყვაა...

არარსებობს... (დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora