-ოთხი ბილეთი მოგვეცით კორეის მიმართულებით... (მ)
-კარგით ახლავე ვნახავ თუ გვაქვს, დამელოდეთ. (ისგოგო)
-კარგიით.
გოგოები ბოლო ხმაზე იცინოდნენ და არ იცოდნენ რას აკეთებდნენ, ისინი მთვრალები იყვნენ მაგრამ ახლა იმას აკეთებდნენ რაც ყოველთვის უნდოდათ.
-უკაცრავად, ზუსტად ოთხი ბილეთი დაგვრჩა, ყველა გინდათ? თვითმფრინავი ნახევარ საათში გადის გნებავთ? (ისგოგო)
-დიახ რათქმაუნდა ამხელა გზა ტყუილად კი არ გამოვიარეთ. (მარი)
-კარგით, თქვენი პასპორტი დაგვჭირდება, თანხას როგორ გადაიხდით? (ისგოგო)
-ყველას გაქვთ ხო პასპორტნაია გიჟებოო? (მარი)
-რათქმაუნდაა პატარავ. (ლუკა)
-ხოდა მიეცით მე ამოგიღოთ? იდიოტები. (მარი)
-აა ხო. (ლუკა)
ყველამ ამოიღო პასპორტები და ბილეთების ფუკიც გადაიხადეს, რეგისტრაცია გაიარეს და თვითმფრინავში მარტივად ჩასხდნენ, ბიჟამოებითა და ჩუსტიკებით.
ხალხი კი რათქმაუნდა გაკვირვებული უყურებდა კორეელებიც და ერთი ორნქართველს თუ შენიშნავდი. მათ უკვირდათ რომელი იდიოტი დადის ქვეყნიდან ქვეყანაში ფლოსტებით და ფუმფულა პიჟამოებითო.
დაახლოებით 3-4 საათში ჩაფრინდნენ. ისინი აზრზე კიდევ ვერ იყვნენ, მაგრამ ცოტა მაინც გამოფხიზლდნენ თქო მაგასაც ვერ ვიტყვით რადგან...კარგი თავად ნახეთ.Kitty_08
South korea, seoul.Liked by. Vaxx_vax,
gvancu_pul, urfvluke, and 386
Others.
Posted 21 minutes ago.
Kitty_08:ანუ ამათ ეხლა როლები შეცვალეს თუ რა ქნეს? გოგომ რატომ მოიმწყვდია ბიჭი კუთხეში? მარი რას აკეთებ მარი? სიძეს უხერხულში მიგდებ? @ullma_ras, @urfvluke. ეჰჰ...