ძველი ელენეეეეე მინდააააააააააა..........
პროსტა შეხედეეეთ ეს რაარიის, ჩემი ელენჩიკუ სადწაეთრაააა, მივვარდი ორივეს და ელენე თმით ვითრიეეე.
მარი:"ვინ ჯანდაბა ხარ ქალოოო, სადაა ელენეეე?"
თვალებს ვუბრიალებდი და გიო გაშველების მაგივრად დაგვცინიდა, როგორც ყოველთვის, ერთხელ დედაჩემი და ამათი დედა დაბადებისდღეზე იყვნენ რესტორანში და ამათი დედა გათიშული მოიყვანეს ხო და ელენემ რო დაინახა იმ წამში ტირილით მოკვდა რამის, ხუთი კაციც ვერაწყნარებდა, მერე ქეთიმ დააწყნარა, ხო და გიო რო მოვიდა მაშინ არიყი როცა დედამისი მოიყვანეს, რო მოვიდა სიცილით ბავშმა რამის ჩაიფსა იმდენი იცინა, ცალკე ელენეს დასვინოდა წვიმა წამოვიდა შენსკენაოო და ცალკე დედამისს გათიშული როიყო.
ქეთი:"დაანებე ქალო ბავშვს თავი, რახან გალამაზდა კიარ უნდა აწყვიტავოოო, მოდი დედო ჩემთან ეს გიჟია ხო იცით."
ქეთიმ ელენე გამომგლიჯა და იქით გაიყვანა, ეხლა გუორგი ჩამივარდა ხელში, ძალიან კარგიიი.
მარი:"შენ მოაჯვი აქ, რატო ხარ სიმპატიურიი? ადრინდელი გიორგი და ელენე მინდა ბრააატ, არმინდა თქვენნაირი ვიღაცეეებიი, ძველები მინდაა."
და ხო სწორიაა ტირილი დავიწყეე, რატომ? აზრზეარვაარ, უბრალოდ ამათ სახეებს ვერვეჩვევიი, ნახეთ პროსტა გიორგი რა სიმპო იყო ბავშობაში, ნუ ოთხი წლისწინ მაგრაამმ........ნახეეთ პროსტაა რა სიმპო იყო, უკან ლიკა არ შეიმჩნიოთ ჯოჯოხეთის მაშხალას რომ გავს, ანუუთ გიოო, და ახლა შეხედეთ როგორიააა.........