ნელნელა დაბლა უფრო ვიძირებოდი მაგრამ თითქოს რაღაც ნაპირზეც მიმათრევდა, სანამ დავინახავდი რა მოხდებოდა, მე გავითიშე, ალბათ ჩემი სიცოცხლეც აქ დასრულდა...
რაღაცას ვგრძნობ, შეხებას, თითქოს სამოთხეში ვარ და ანგელოზები მაღვიძებენ, მაგრამ არა ეს ადამიანის შეხებაა და ხმა.
???:"გოგონა კარგად ხართ?"
მაჭანჭყარებს ვიღაცა..
მარი:"ვინ?.."
???:"არ შეგეშინდეთ უბრალოდ გამვლელი ვარ, დაგინახეთ რომ წყალში გადავარდით და აქეთ წამოგიღოთ წყალმა, შემოვცურე და გამოგიყვანეთ თორემ ვინ იცის რა მოხდებოდა...ღმერთო კარგად ხარ? რამე ხომარ იტკინეთ? ნახეთ ფეხები სულ გაგითეთრდათ, ამოდით."არეულად ლაპარაკობდა დაახლოებით ჩემხელა ბიჭი.
მარი:"გმადლობთ, ცუდი პერიოდი მაქვს და უბრალოდ კლდეზე განსატვირთად ვიყავი, ჩემი მეგობრები მოვიდნენ და ეგონათ რამეს ვაპირებდი, თან ორსულად ვარ და, ნუ დიდი ამბავია, მეგობარმა მითხრა რომ ისიც ორსულად იყო და სიხარულისგან იმდენი ვიხტუნე რომ ფეხი დამიცდა და გადმოვვარდი.."
რომ გავიხედე ბნელოდა.???:"რა გქვიათ? მე სეჰუნი ვარ."
მარი:"მე მარი ვარ, მოიცა კორეული სახელია, კორეელი ხართ?"
სეჰუნი:"აა ნახევრად კორეელი ვარ, მამა ქართველი მყავს, აქ 1 წელია ვცხოვრობ და ქართულიც ვისწავლე."
მარი:"ისე კარგად საუბრობ საერთოდ ქართველი მეგონე."
სეჰუნი:"კორეაზე საიდან იცით?"
მარი:"ნუ თუ ჩემი ამბის მოსმენა გინდა იქნებ უკეთეს ადგილას წავიდეთ? ცოტა დამშვიდებაც მჭირდება, თუ გცალია რათქმაუნდა."
სეჰუნი:"არარის პრობლემა, ისედაც სასეირნოდ გამოვედი და.."
მარი:"კარგი მაშინ აქვე ჩამოვსხდეთ, ცოტას გავშრები და იქნებ როგორმე იმათაც გავაგებინო რომ ცოცხალი ვარ."
მე და სეჰუნი წამოვდექით და პატარა სკამზე დავსხედით.
მარი:"ანუ, მე და ჩემი მეგობარი რომელიც წეღან ვახსენე, ვართ კეიპოპის ფანები, ნუ უფრო ბითიესის, ხო და ერთ დღეს ჩემს ყოფილ ქმართან, მოიცა ესე აირევი, ამასაც მოგიყვები, ანუ ერთხელ მე და ჩემი დაქალი ძლივს გამოვთვერით, ნუ ადვილად არ ვთვრებით, ხო და მამაჩემი გვყარაულობდა და როცა გავიდა მაგ დროს გავიქეცკთ ეს მთვრალები სახლიდან, ჩემს დაქალს დავუჩოქე და ცოლობა ვთხოვე თან ვარდი მეჭირე, შემდეგ მან მოდი გავთხოვდეთო და პირველივე გამვლელებს მივახტით დაახლოებით ჩვენი ტოლები იქნებოდნენ, ბეჭდები ვიყიდე იქვე მაღაზიაში და იმ ბიჭებს ძალით გავუკეთეთ, მერე ქორწინების სახლში შევვარდით და ეს ორი უცნობი ჩვენზე დავაქორწინეთ, ხო მერე როგორღაც სახლშიც მივაღწიეთ და დავიძინეთ, მეორე დილით არაფრის აზრზე როარვართ ეს ორი ბიჭი თავზე გვადგას ჩემს ოთახში, თურმე წინა ღამეს მათ მოგვათრიეს და გველოდებოდნენ როდის ავუხსნიდით რამეს, მერე იმ დღესვე გავეყარეთ ოთხივე და ასე დავრჩით საუკეთესო მეგობრები, ანუ მაგ ყოფილ ქმრებთან და მათ დასთან ერთად მე და ჩემი მეგობარი ვსვამდით, ანუ დავპატიჟეთ რაა, ხო და წავედით მაღაზიაში სუპერმარკეტში, ყველაფერი ვიყიდეთ სასმელები განსაკუთრებით და შეგვხვდა დედაჩემი მამაჩემი ჩემი და და ვიღაც უცნობი შვიდი ბიჭი, ანუ ესე გავაგიჟეთ დედაჩემი და წამოვედით, ნუ დედას დავუბარე ამ მეგობართან ვრჩებით უნდა დავლიოთთქო და წამოვედით, მერე ძაან ბევრი დავლიეთ და ისე მოხდა რომ ავტყდით კორეაში წასვლაზე შუაღამისას გალეშილი მთვრალები, მერე ოთახში შევვარდით გამოსაცვლელად და ისევ პიჟამოები ჩავიცვით, შეგვეშალა ეტყობა, ეს ჩვენი ყოფილი ქმრებიც და მათი დაც ავიკიდეთ და წავიყვანეთ აეროპორტში მერე იქ ბილეთები ვიყიდეთ და ესე მთვრალები პიჟამოებით გიჟებივით ავედით თვითმფრინავში და ჩავფრინდით კორეაში, მერე იმ ღამესვე რომელიღაცა სასტუმროში გავჩერდით და კლუბში გადავწყვიტეთ წასვლა, იქ კიდევ ერთი მინჰო და მინა გავიცანით და ესე ვგიჟობდით, მერე ყველაფერი რო ვიციკვეთ იმ კლუბში მთვრალები წავედით ტატუსალონში და დავიხატეთ ტატუები რიმლებიც მეორე დღეს არ გვახსოვდა, და მანამ გითხრა..ის ბიჭები რომ ვახსენე მაღაზიაში ჩემს ოჯახთან ერთად იყვნენ თქო გახსოვს?"
სეჰუნი:"კი"
მარი:"ბითიესის წევრები იყვნენ, თურმე ისვენებდნენ და დედაჩემის უფროსის მეგობრები ყოფილან და დედაჩემის უფროსმა თანამშრომლებს სთხოვა მათი ცოტახნით მათთან ცხოვრება მაგრამ მხოლოდ დედაჩემი დათანხმდა და არდადეგებზე როცა ბითიესი ჩემს სახლში ისვენებდა მე კორეაში ვიყავი კლუბში გათხლეშილი მთვრალი და ყველაზე მაგარი, დედაჩემმა რომ გაიგო რომ კორეაში ვიყავი ეს ბითიესის სამი წევრი გამოგზავნა ჩვენს წასაყვანანდ მაგრამ ჩვენ არვიცოდით და ტატუსალონში წავედით სანამ ისინი ტუალეტში იყვნენ, მერე ძლივს გვიპოვეს ნუ დანარჩენებსაც დაურეკეს და ისინიც კორეაში ჩამოიყვანეს ხო და წაგვყივანეს ჩვენს სასტუმროში მერე რომელიღაცამ აიტეხა ნომერში დალევა ოღონდ გოგოებს გვეძინა ბიჭებმა დალიეს და მეორე დღეს სრულ შოკში ვიყავი როცა ჩემი და მეგობრის ბიასები ერთმანეთზე ჩამოძინებულები დავინახე, მერე მოხდა ესე მოვგვარდა საქმე და ნუ იქ იუნგისთან დავწექი, ანუ ჩემს ბიასთან სექსი მქონდა, არ გაგიკვირდეს ცოტა უზდელი ვარ და პირდაპირი, ხო და მერე ჩამოვედით აქა და ესე ვიყავით, ხო და ეჭვები მქონდა რომ ორსულად ვიყავი თუმცა ჯერ არ ვიცოდი, ჩემი ერთერთი სხვა მეგობრის წვეულებაზე დაგვპატიჟეს რა და ეს ბიჭებიც წავიყვანეთ ხო და იქ ორი გოგო ეტმასნებოდა ამ იუნგის და ჯიმინს ჩემი მეგობრის ბიასს ხო და ჩვენ ჩხუბი დავუწყეთ და რათქმაუნდა მე მოვიგე, მაგრამ სიმართლე წამომცდა, იმ გოგოს ვეუნები იუნგის მე ვაბედნიერებ თქო და იმან ვინაა შენიო და ჩემი ქმარი და შვილის მამა თქო, ნუ მერე გამოვიქეცი აქ, ანუ სახლი მაქვს აქ პატარა ხის და აქ მიყვარს ხოლმე განმარტოება, ორი დღე არავის შევუწუხებივარ ეტყობა მარტო ყოფნა რომ მინდოდა იცოდნენ და არ მოდიოდნენ მაგრამ შემდეგ ისე დაემთხვა რომ მე როცა კლდეზე ვიყავი მაგ დროს მოსულან და იქ რომ დამინახეს არასწორად გაიგეს და ასე გადმოვვარდი მერე ნუ მიზეზი უკვე იცი.."
სეჰუნი:"ღმერთო ჩემო, მეგონა ასეთი რამეები მხოლოდ ფილმებში ხდებოდა, თურმე ვცდებოდიი, შენი ცხოვრებაა სერიალს გავს მეგობაროო.."
მარი:"ნუ ხოო, ისე ხომ ვერ მათხოვებ ტელეფონს? ნუ რომ დავრეკო?"
სეჰუნი:"აა ხო რათქმაუნდა, აუ სპიკერზე ჩართე რა თუ შეიძლბაა? მაინტერესებს მათი რეაქცია.."
მარი:"აბა რაა ძმაოო.."
მე ქეთის ტელეფონის ნომერი ავკრიფე და დავურეკე, ტელეფონი როგორც იქნა აიღო და ისეთი ხმები ისმოდა ვიღაცას ჯოჯოხეთში გეგონებიდათ თავი..
ქეთი:"ა..ჰჰაა..გ..გ.გის..მეენთ?"
თან ლაპარაკობს და თან ბოლო ხმაზე ჩხავის.
მარი:"რას ჩხავიხარ ქალო? ვინმე მოკვდა?"
ქეთი:"ხოო მარიამიი გადავარ..მარიიიიაააამმმ?"
მარი:"გასკდა ყურებიი რაიყოო?"
ქწთი:"მარიიაააამმ? იუნგიი მოაჯვი აქ ნუ ხოხაავ, მარიამიი რეკაავს."
იქიდან იუნგი ბუტბუტებდა.
იუნგი:"ქეთიი ნუ ხუმროობ, ახლაა...ჰჰ..ახლაა..ჩემი ერთადერთი სიყვარული და ასევე არდაბადებული შვილი დავკარგეეე..აა...ჰჰჰ.."
თან ხავის.
მარი:"ქეთი სპიკერი ჩაურთე მაგ ჩერჩეტს თუ ძმახარ."
ქეთი:"ჩავრთეე."
მარი:"შე სიროო, იუნგიი, ნუ მოსთქვამ და ცოტა დაბლაც ჩამოდიით ისევ მანდ რომ დგახართ და ცოცხალს მომტირიით, რაიყოთ რო მოვკვდები მერე იტირეეთ, თუ გინდა ბავშვი გაგიჩინო მალე მოდით.."
იუნგი:"მარიააამ?"
მარი:"ვაიმეე მარიამი რო ვარ მეც ვიცი ჩამოდიით მალეე გავიყინეე და მოკვდა ბავშვიც."
იუნგი:"სად ხაარ? მარიაამ?"
მარი:"მარიამს კიდევ ერთხელ დამიძახებთ და მეთვითონვე აქ ჩავეხრჩობი, გაიგეეთ?"
ქეთი:"მოვდივაართ სიყვარულოო, რამდენი მანერვიულეე ქალოო რამის ბავშვი გავაჩინეე."
მარი:"რამდენიხნისაა რო აჩენ ნეტა?"
ქეთი:"1 კვირის."
მარი:"უიი ჩემიიც."
ქეთი:"შე ბოზოო ერთ დღეს გვქონდა სექსი და იქმებაა აბა რაა."
ზედმეტად ხმამაღლა მოუვიდა რადგან იქით ხმასაც ვერგაიგებდა კაცი, ალბათ მიაშტერდნენ.
ქეთი:"რას მიყურებთ რა ვთქვი ასეთი?"
დაიკივლა ისევ.
მარი:"ქეთი ჰორმონებმა შეგაწუხა? რასა ჭყიპინებ ქალო? ჩამოაჯვით თუ მოდიხართ თორე სეჰუნს გავყვები სახლში."
იუნგი:"სეჰუნი ვინაა? სად ხარ? რატო ხარ? საიდან იცნობ? რა გაგიკეთა? დაგაბა? რამე დაგიშავა? მოვკლა?"
მარი:"მოკლავ და მოგკლავ შე ნაბიჭვარი, სეჰუნმა გადამარჩინა თორე ახლა მაშველებს ჩემი გვამი უნდა ამოჰქონდეთ.."
იუნგი:"მართლა? მადლობას გადავუხდი რომ ჩამოვაალ."
მიკვირს არ იეჭვიანა.
მარი:"რაც მალე მით უკეთესი, მშიაა თაან!"
გავუთიშე ტელეფონი და სეჰუნს რომ გავხედე სიცილით იფხრიწებოდა.
სეჰუნი:"არ გარდავიცვალოო, ძაან ცუდადვაარ, რა პრიკოლები ყოფილხაართ ჩემიი, შენ როგორ უნდა მომკვდარიყავიი? კიდეკაი სასეირნოდ გამოვედი და არდამეზარაა."
თან კიდე იცინოდა და მის სიცილზე მეც მაგრა ვიცინე..ნუ ბოლოს ეს ბედნიერი წუთები ელენეს, ქეთის, ლიკას, გვანცას და დედაჩემის ერთიანმა დაყვირებამ ჩამაშხამა..
დედა:"შვილოოოოო."
დაიწივლა იმხელაზე რო მთელი საქართველო შეყარა.
მარი:"რაიყო დედა მოვკვდი?"
დედა:"არა მარა აპირებდიი."
ელენე:"მარიიიიი."
დაიწყო ტირილი, ამის ტირილზე გვანცამაც დაიწყო, გვამცამ რო დაიწყო ქეთიც აყვა, ისევ ჰორმონები, და ამთ ტირილზე თქვენ წარმოიდგინეთ ლიკა ისე ატირდა ყველა ჩააჩუმა.
ლიკა:"ჩემო დაიკოოო.."
და თან ტიროდა თან თითო კუს ნაბიჯით ჩემთან მოდიოდა.
მარი:"ჩახუტებები, კოცნები, პროშნები, არვართ ეხლა, დიდი დიდი ერთი დიპლომატიური ღიმილი გაჩუქო და ვსიოო."
ლიკა:"ბევრ კომედიშოუს უყურებ ეტყობა, დაგიზეპიდებია, შენ კიარა ბავშვს უნდა ჩავხუტებოდი."
დაიწყო თავის მართლება.
მარი:"კი როგორარა ბავშვი შენი დაიკოა და თან ნახე უკვე ხელში მიჭირავს რო ჩაეხუტო, შენა შვილოო დილით დებილი გადაყლაპე?"
ლიკა:"არა ნაყინი."
მარი:"ნაყინით ჩემს გარეშე გასკდით? თქვე უნამუსოებო, ა უი გაიცანით სეჰუნი, მან დამინახა რო ვტივტივებდი და ჩემს გამო შემოცურა და გადამარჩინა, და ხო სეჰუნ აი ჩემი ყოფილი ქმარი."
სეჰუნმა სიცილი ატეხა და ვეღარ გაჩერდა.
სეჰუნი:"მოდი ძმაო, ბევრი გადაგიტანია."
ლუკაც მიხვდა და ისიც აყვა მერე ერთმანეთს ისე გადაეხვივნენ გეგონება ახლო მეგობრები ყოფილიყვნენო.
სეჰუნი:"მოდი ძმაო შენც."
ეხლა ვახოს მიახტა, როგორ უცნო ორწამ?"
მარი:"ერთმანეთს იცნობთ?"
ლუკა:"ჩვენი ძმაკაცია, აეროპორტში დედაჩემს უნდა დავხვედროდით და შემთვევით ამას დავეჯახეთ, ნუ ყავა გადავასხით და მერე რო დავილაპარაკეთ ცოტა შევყევით და დავმეგობრდით."
მარი:"აჰა კაიაა მაშინ."
სეჰუნი:"ისე რა პატარაა სამყარო, გოგო გადავარჩინე რომელიც ჩემი ძმაკაცის ყოფილი ცოლია.."
კიდე სიცილი აუტყდა, გული მიგრძნობს მასთან ერთად კარგად გავერთობით..
მარი:"ვსიო სეჰუნ ჩვენთან მოდიხარ, უკვე შემიყვარდი ძმაო."
სეჰუნი:"მეც დაო, ჯიგარი ვინმე ხარ."
იუნგი:"მე ვერმხედავთ?"
მარი:"ძმაოთი და დაოთი ერთმანეთს ისინი მიმართავენ ვისაც ერთმანეთი მოსწონთ იუნგი?"
იუნგი:"არაა."
მარი:"მერეე? რა გაეჭვიანებს, შენს შვილს მუცლით ვატარებ და რკგორ ფიქრობ ამდენ წლიან სიყვარულს ერთ დღიან ურთიერთობაში გავცვლი?"
იუნგი:"ამდენ წლიან?"
მარი:"ხო, ნუ ჩემთვის."
იუნგი:"კარგი ბოდიში ცოტა ბიეჭვიანე."
მარი:"ხო და ნუ ეჭვიანობ."
სეჰუნს და იუნგის ხელი გადავხვიე ნუნმაღლები იყვნენ მაგრამ დავიკიდოთ, ხელები ზედ შემოვაწყე და სახლისკენ გავუდექით გზას..__________________________________
გილოცაავთ, 6 ივნისის მერე ახალი თავი გაღირსეეთ, არვაპირებდი რაა, მარა დაძინებას რო ვაპირებდი უკვე ტელეფონიც გავთიშე და ჰოპ მეთქი ვერვიძინებ და ბარემ ამ თავს დავწერ თქო და აჰათ, აბაა ჰეფიი ვრიდიინგ...4:08 აიი საათი რომელია😭😂
კაი წაველ ეხლა ვრილი💋💞
1434...