მარი:"ანუ...ჩვენ და დალევა ხო იცი როგორც ვართ?"
ნინი:"უუ ნუ იტყვი კაცოო, მარაა ძმობა გაქვთ ისეთი სასმელთან როო აიიი..."
მარი:"ხო და ერთ დღეს დავლიეთ.."
ნინი:"ნეტა როდის არ სვამთ.."
მარი:"მაცალეე! ხო და რო დავლიეთ გახსოვს რო გავთხოვდით წინა დალევაზე?"
ნინი:"აუუუ ჩემიი, მაგაას რა დამავიწყეებს რაც მე მაგაზეე დაგცინეეთ.."
თან კვდება სიცილით.
მარი:"ხო და..მაშინ რო მოგწერე გახსოოვს? ხვალ დილით მე და ქეთი პარკში მივდივართ თქოო."
ნინი:"ხო, საღამომდე ვერ მოგწერთო რო მითხარი, მარა საერთოდ რო დაიკარგეთ მაგის მერეე!"
მარი:"მაგ საღამოს მოხდა მოსახდენი დაოო.."
ნინი:"რამოხდააა?"
გადახედა ყველას.
ქეთი:"რა თვალები გადმოგცვივდა ქალო, დამშვიდდი და გვაცალეე."
ნინი:"ხო გააგრძელეთ აბა."
მარი:"ხო და ქეთისები სახლში არ იყვნენ რაა მაგ დღეს, და გადავწყვიტეთ დაგველია ჩვეენ, ხო და წავედით სუპერმარკეტში.."
ნინი:"ვაა ბევრი იყიდეთ?"
მარი:"ეე გოგო მაცალეე რაა."
ნინი:"ხო ხო მიდი."
გვანცა:"მიდი იქნება თუ გშმოთეთ ეხლა, დააცადეე!"
ელენე:"პირი რო ავუკრათ?"
ნინი:"უიმეე ხო კაიი, მიდი.."
მარი:"ხო და შევედით, ჩვენებურად ვიტუტუცეთ მერე სასმელებს მივადექით და მაგ დროს ერთ გოგოს დავუნახეთ სოჯუუ, ხო და მერე ჩვენც ვიყიდეთ მთელი ვიტრინა სოჯუების, მერე თითო ბოთლიც მოვიყუდეთ თაან, და დავინახე მაგ დროს ჩემები, მივუახლოვდით და ესე ცეტურად ვებლატავეთ როგორც გვჩვევია, თან 7 შენიღბული ბიჭი ახლდათ და ჩემი და მაგრამ მაგას ყურადღება არ მივაქციეთ..."
ქეთი:"ნეტა მიგვექცია.."
ნინი:"მკვლელებიი იყვნეენ?"
ისე დააღო პირი ერთ ღორს თავისუფლად გადაყლაპავდა.
ქეთი:"არაა ქალოო."
მარი:"ხო და ვუთხარი რო ქეთისთან დავრჩებოდიი რაა, დასალევად, მერე იმათ 1 წლისწინანდელი გაიხსენეს, ანუ ჩვენი ქორწილიი რაა, ხო და მე ვუთხარი ჯიბრზე ეხლა ლუკას და ვახოსაც დავპატიჟებთქო, რო დავურეკე გვანცაც წამოიყოლეთ თქო, მერე შევიკრიბეთ ქეთისთან, მაგრა გავერთეთ, ძაან ბევრიც დავლიეთ..."
გვანცა:"თან რამდენი..."
მარი:"ხო და რავი რა მოგვეპრიანაა წამოვეყარენით და წავედით აეროპორტში.."
ნინი:"აეროპორტშიიიიიიი?"
ელენე საწოლიდან გადავარდა და გვანცაც ზედ გადაყვა, ქეთიც მიყვებოდა მარა მარიმ დაიჭირა.
მარი:"ბუშტო რამე არიტკინო."
ქეთი:"ხო ტენკიუუ."
ელენე:"ვაიმეე ნინიი, რაიყოო შვილოო, გამძვრა ბარაბანიი."
გვანცა:"ვაახხ ჩემიი კაიი, ნეკნიი მომტყდაააა აააააა."
ნინი:"რადროს ეგაა, გააგრძელე მარიი მიდიი."
მარი:"ხო და..აუ თან პიჟამოებით წავედიით, არადა ოთახში რო შევედით გამოსაცვლელად მეგონა ტანსაცმელი ჩავიცვით და ყველა პიჟამოებით წავედით..
ხო და მერე წავედით აეროპორტში, და გავფრინდით კორეაში..."
ნინი:"კორეაშიიიიიიიიიიი?"
ამჯერადაც იმხელა იყვირა რო მთელი სახლი ამათ ოთახში შევარდა.
ეთო:"შვილოო რახდებააა ვინმე მოკვდააა?"
ჯონგუკი:"აუ ჩემიკაი საწოლიდან გადმოვვარდი ძმობას გაფიცებთ რახდება."
ნამჯუნი:"შენ გადმოვარდი და მე ჩავტეხეე ჭკვიანო."
იუნგი:"რაამოხდაა ხალხო?"
ჯიმინი:"უკვე მეცხრე ბატკანს ვითვლიდი არადა.."
ჰოსოკი:"ხალხო ვფსამდი და ამიცდა რაამბავიაააა რადღეშიხართ.."
ჯინი:"თქვენ გაბედეთ და გამაღვიძეეთ? ჩემს სხეულს გამოძინება სჭირდება რომ სუფთა კანი მქონდეეს.."
თეჰიონი:"ძმებო შიგ ხომ არ გაქვთ თქვენ? რას ყროყინებთ ძმაა ვალსს ვცეკვავდიი იონთანის ფოტოსთან უიმეე წავედი მეე რაა მეთქი ატომი ჩამოვარდაა მიხაროდაა."
გიო:"თქვენ მოგიტყანთ კარგის ტრაკიი ფუუ თქვენიი, რაკაი სიზმარი იყოო, ანჯელინა ჯოლის ვკოცნიდიი ფუუ ამოგიწყდაათ ქვეყანაა ფუიი რა მომენტი გამიფუჭეს."
სეჰუნი:"რახდება ბოზიშვილი ვიყო, გულმა მხია, ამ ახალგაზრდა ბიჭმა საწოლში რამის ინფარქტი მივიღე."
მარი:"ვაიმეე რა იყოოთ ხალხოო, ამბავს ვუყვებოდი და გაუკვირდა უიმეე, გააჯვით რაა, დეე შენთან ბოდიში, და მამა და ლიკა?"
ეთო:"ისინი მიხვდნენ რო ჭორაობდით და თავი აღარ შეიწუხეს შემოსასვლელად, მე შემეშინდა მაინც ბავშვებს ხოარ მოუვიდათ რამეთქო თორე თქვენზე არც მინერვიულია."
მარი:"უიმეე დედაა, კაი წადით ვლაპარაკობთ!"
ეთო:"ხო კაი, მთავარია ბავშვები ჯანმრთელად არიან."
იუნგი:"აუ მეძინება წავედი."
ყველა გავიდა და ისევ გოგოები დარჩნენ.
მარი:"ნინი გავაგრძელო თუ ისევ უნდა იყვიროო?"
ნინი:"არა კაცო გააგრძელე მიდი, მაინტერესებს ხოხედავ."
მარი:"ხო და გავფრინდით კორეაში, მერე სასტუმროში დავბინავდით, დედამ დამირეკა, ანუ ინსტაზე ფოტოები მედო და იქიდან გაიგო ალბათ კორეაში როვიყავით."
ნინი:"მოიცა ეგ ფოტოები ყალბი მეგონა, მართლა თქვენ იყავით?"
გვანცა:"რა ყალბი ქალო, იმდენი ფოტოები მაღებინეს თითების ტკივილი კიდე მახსოვს."
ნინი:"ხო გააგრძელე მერეე?"
მარი:"ხო და ვინმეს გამოვგზავნიო და ეხლა მაინც არ ხართო საღ აზრზეო და კაი მეთქი, მერე გაგვითიშა და ჩვენ წავედით მაღაზიაში იმიტორო კლუბში გვინდოდა წასვლა და შესაფერისი ტანსაცმელი არ გვქონდა."
ნინი:"ვაა კია კაბები იყიდეთ?"
გვანცა:"კი იმენა სეხსი იყო."
მარი:"ხო და მერე წავედით კლუბში, იქ ბარმენი მინჰო გავიცანით და ერთი გოგო მინა, ისინიც საქართველოში არიან, აქვე ახლოს ბინა იქირავეს, დასასვენებლად ჩვენ ჩამოვიყვანეთ, 3 თვით."
ქეთი:"ბიჭებსაც დასვენება აქვთ 3 თვით.."
მარი:"ხო და მაგრა ვიცეკვეთ, მერე რა მოგვეპრიანა არვიცი წავედით ტატუსალონში."
ნინი:"ჰაა?"
მარი:"ხუინაა, მაცალე, ხო და დავიხატეთ აი ესენი."
მაიკა აიწია და ზურგი ანახა.
ნინი:"ვატაფაკკ, ეს რაარი, რალამაზიაა."
ქეთი:"მე ფეხზე მაქ, აი.."
ქეთიმაც ფეხზე აიწია გრძელი შორტი და დაანახა.
ნინი:"ოპაა, ტატუს დახატვაზე დამაფიქრაა."
მარი:"ხო და ესენი დავიხატეთ, იქიდან რო წამოვედით, ანუ ვინები ვიყვაით, ლუკა, ვახო, ქეთი, გვანცა, მინჰო და მინა, ხო და ტატუსალონიდან გამოსვლის მერე რაღაც მაღაზიასთან დაგვეძინა ყველას მთვრალებს, მერე კიდე აღარაფერი გვახსოვს მაგ დღიდან, მეორე დღეს კი ვიღვიძებ სასტუმროს ნომერში სადაც..."
ქეთი:"სადაც იუნგის და ჯიმინს ერთმანეთზე ჩახუტებულებს მდივანზე სძინავთ."
ნინი:"რააააა, ჰააა?"
მარი:"რა და ის 7 ბიჭი სუპერმარკეტში ბითიესის ბიჭები იყვნენ, და რო გითხარი მდგმურები გვეყოლება თქო, დედამ რო მოიყვანა."
ნინი:"ხო მახსოვს."
მარი:"ეგ 7-ა ბითიესი!"
ნინი:"რა კინოს გადავიღებდი ჩემიკაი ხოაზრზეხართ..მერე?"
მარი:"მერე მე და იუნგის სექსი გვქონდა."
ნინი:"ხო მერ...რაააააა? სექსიიიიიიიიიიიიიი?"
ყველა შემოვარდა..
ყველა:"რა სექსიი?"
მარი:"ვაიმეე გადიით."
გვამცა:"აუ გააჯვით რა, სექსის მომენტზე ვართ."
ნინი:"ეჰ ეს პირდაპირი ბავშვი, რა ეშველებაა.."
ყველა შოკირებული უყურებდა გვანცას.
მარი:"აუ ვერგაიგეთ? ჩემი და იუნგის სექსის მომენტს ვუყვებით გოგოს და დაგვტოვეთ რაა, ან თუ გინდათ მოსმენა რავი რატომაც არ.."
ყველა:"არაა!"
იუნგი:"გავიდეთ ხალხო, გავიდეთ თუ შეიძლება.."
უხერხულად ჩაილაპარაკა და ყველა უკან გააბრუნა.
ნინი:"ეს მეორე პირდაპირი."
მარი:"ხო და, მაგ დღეს ქეთისაც უნდოდა ჯიმინთან სექსი და ოთახში შეიტყუა ჩაკეტა და გააუპატიურა."
ნინი:"რა ჯანდაბაა? ქეთი ეგრე გაგზარდე შვილოოო?"
ქეთი:"ვაიმე მთლად ეგრეც არიყო, შუა ნაწილიდან თვითონ ამყვა როარ გაგუდულიყო კოცნაში."
ნინი:"ეუუფ, მძიმედაა საქმე."
მარი:"ხო და კლუბში რო ვიცეკვეთ ეგ ვიდეოები აუტვირთია ვიღაცას და ბიგჰიტი დაგვიკავშირდა, უფრო სწორად სასტუმროში ლიმუზინებით დაგვადგნენ რო კომპანიაში თვითონ წავეყვანეთ."
ნინი:"რ..რაა?"
მარი:"ანუ ცეკვა, ჩვენი ცეკვა მოეწონათ და მიგვიწვიეს, 3 თვეში ისევ მოგვიწევს კორეაში ჩასვლა, ანუ ჩვენი დადებიუტება უნდათ, 5 გოგოს და 1 ბიჭს ეძებდნენ, მე, ქეთი, გვანცა, მინა, ერთი გოგო ლეა, და მინჰო..მივედით ვიცეკვეთ რაღაც ცეკვები და მოეწონათ, ხო და 3 თვეში გვიბარებენ რო რეპეტიცია რამე და მერე დებიუტი."
ნინი:"ოპაალააა უფალოოო."
ქეთი:"ისე მაგ ვიდეოს რო ამბები მოყვა ხოიცი, მაგ პოსტებს ვათვალიერებდით და კინოში გადაღებაც შემოგვთავაზეს."
მარი:"ვაა მართლა? ისე მაგარ ღადაობაში თუ მიგვიწევდნენ თანახმა ვარ."
გვანცა:"ხო კია იქნება."
ნინი:"ეგ მერე კაცო, გააგრძელე აბაა."
მარი:"ხო და მერე წამოვედით იქიდან, ისევ სასტუმროში დავრჩით, ანუ ყველანი რაა, ხო და უი ბიგჰიტის მერე იყო ბავშვის კეთების ამბები...ხო და მერე მეორე დღეს გამოვფრინდით აქ, ხო და დათო ხო იცი, ჩემ კლასელზე რო გეუნებიდი."
ნინი:"დათუჩაა? ისა მიხოო? მაროს და მიხოს როლი რო გქონდათ."
მარი:"ხო ეეგ, ანუ გამოცდები გადაიდოო და წვეულებას აწყობდა, ხო და დაგვპატიჟა ყველა, ბიჭებზეც გაიგო რო აქ იყვნენ და ეგენიც დაპატიჟა, მერე მაგ დღეს გიო და ელენე უნდა ჩამოფრენილიყვნენ და დათუჩას ვუთხარი, იმან ეგენიც წამოიყვანეო, ხო და ესე დავხვდით ამათ ვიყიდეთ წვეულების კაბები და წავედით წვეულებაზე, იქ უკვე ვიცოდი რო ორსულად ვიყავი, ხო და მიდიოდა ეს წვეულება ესე კარგად და მერე იუნგის და ჯიმინს ეტმასნებოდნენ ვიღაცეები, და მაგათთან ჩხუბი მოგვივიდა, მაგ დროს წამომცდა იუნგისთან ერთად რო იუნგი ბავშვის მამა იყო, ნუ შემრცხვა, თან გაბრაზებული ვიყავი და გავიქეცი ჩემ ხის სახლში."
ნინი:"ის კლდესთან თუ მდინარესთან ახლოს როა?"
მარი:"ორივესთან ახლოსაა ნინი, ხო და მანდ ვიყავი ორი დღე, ესე დრო გამყავდა ხო და, მომინდა მესამე თუ მეორე დღეს გასეირნება, ვჭამე და კლდესთან გავისეირნე, მერე იქ ჩამოვჯექი ესე ვფიქრობდი და უკნიდან გავიგე ყვირილი, გავიხედე და ეს ყველა დებილი ტირილით სკდებოდა და მუხლებზე იჩოქებოდნენ არგააკეთო ეგო, მეთქი შვილო შიგ ხომარაგაქვთ რა არ გავაკეთო ვფიქრონდი, მერე გავიაზრე რო ამათ ეგონათ თავს ვიკლავდი."
თან იცინოდა მარი.
ნინი:"აუ ჩემი, თავში ფეხი გაქვთ შვილო? თავი რატო უნდა მოეკლა თან ორსულად იყო."
ქეთი:"ეე ჭკვიანო, შენ გაგრძელება ნახეე."
მარი:"ხო და რაღაცეებს მელაპარაკებოდნენ რაა, მერე ქეთიმ დაიწყო რო დეიდა გახდებიო შენცო და მეცო და თავიდან ვერ მივხვდი, მერე გავიაზრე ესეც ორსულად იყო, ანუ სიყვარულით ხო ერთ დღეს დავკავდით გოგო და, ხო და სიხარულისგან ამ კლდის პირზე დავიწყე ხტუნაობა და ამიცდა ფეხი.."
ნინი:"ვაი დედააა, მერეეე."
მარი:"ხო და გადავვარდი ამხელა კლდიდაან, და ჩავეშვი ეგრევე წყალში, ღამე იყო თან უკვე, და გულიც წამივიდა, ანუ ვიძირებოდი."
ნინი:"ვაიმეეე, რამე ხოარ იტკინეე ქალოო, ან როგოორ გადარჩიი?"
ქეთი:"ჩვენც მკვდარი გვეგონა, იუნგი ხოხავდა რასაც ქვია, ყველა ტიროდაა ბღაოდა, მეეც რათქმუნდაა იმენააა რა ამბები იყო ნეტა გენახაა."
ნინი:"ვაიმეე ჩემი საწყალი გოგოო."
თავზე ხელი გადაუსვა მარის.
მარი:"კატა ხოარვარ ძმა რას მეფერები."
ნინი:"მოიცა კაცო რა კატა, გააგრძელე მერეე?"
მარი:"ხო და სეჰუნი წეღან რო გაგაცანი ხოიციი."
ნინი:"ხო ის მაღალი სიმპატიური ბიჭიი."
თან იცინოდა.
მარი:"გევასაა ძმაა?"
ნინი:"ნუ ცოტაა, კაი მერეე."
მარი:"ხო და თურმე სეჰუნი სასეირნოდ იყო გამოსული, ანუ კორეელი მამა ყავს და ქართველი დედა, ხო და ამ სეირნობის დროს მაღლა ამოუხედია და დაინახა ზემოდან როგორ გადმოვვარდი და როგორ ჩავეშვი შუა წყალში, ანუ ტალღები ყოფილა ხო და დაელოდა როდის გამომრიყავდა ცოტა ნაპირზე რო შემოსულიყო და გამოვეყვანე, მერე შემოცურა და გამომიყვანა, მერე გამომაფხიზლა და დავსხედით ვილაპარალეთ, მერე ესენი გამახსენდნენ და სეჰუნს ვთხოვე ტელეფონინრო ამათთან დამერეკა, ანუ ეგ უკვე რო მოვუყევი სეჰუნს მთელი ჩემი ცხოვრება, ხო და ქეთის დავურეკე და ბღავილით აიღო ტელეფონი, ხო და მეთქი რა გაბღავლებთ, და შოკი მიიღო ბავშვმა."
ნინი:"დედააა რა ხდებოდა თურმე."
მარი:"დღეს მოხდა ქალო, რა წარსულად მოიხსენიებ."
ნინი:"დღეეს? მოიცა დღეს მოკვდი რამიის?"
მარი:"მთარსაავ? ხოო დღეს მოხდაა."
ნინი:"დედაა, ვაუუ, მიდი მერეე."
მარი:"ხო და მერე რო გამოფხიზლდნენ და დაიჯერეს რომ ცოცხლაი ვარ ჩამოვიდნენ დაბლა, იუნგიმ იეჭვიანა კიდეც სეჰუნი ვინააო მარა მერე რო ვუთხარი გადაამრჩინათქო აქეთ მადლობებს უხდიდა, ხო და მერე სეჰუნი დავპატიჟე ჩემთან და ესე წამოვედით სახლში, და მერე მოვედი გამოვიცვალე სველი ტანსაცმელი ხო და მერე მომშივდა და ჯინს ვთხოვე საჭმლის გაკეთება, ჩვენ რეცეპტს ვკარნახობდით, ხო და მერე ვჭამდთ უკვე, ეს ყველანი დასაძინებლად წავიდნენ, მარტო ჩვენ დავრჩით და მერე შენც მოხვედიი."
ნინი:"აჰაა, მორჩაა?"
მარი:"კიი."
ნინი:"აი დებო ყოჩაღთ, რა ამბებში ყოფილხართ თურმეე."
ქეთი:"ისე რავქნათ ჩვენ?"
ელენე:"რაზე?"
ქეთი:"ჯიმინზე და იუნგიზე, უკვე ორივე ორსულად ვართ, ანუ უნდა დავქორწინდეთ თორე მუცლები გაგვეზრდება და დაიწყებენ ჭორაობას დაბოზაობდნენოო."
მარი:"აუუ ხოო ისეე, ნეტა იუნგი ან ჯიმინი თუ ფიქრობს ამ საკითხზეე."
ქეთი:"არვიციი, ხვალე დაველაპარაკოთ, ან ცოტახანი ვაცალოთ, შეიძლება თვითონაც ფიქრობენ."
მარი:"ხო მაშიინ, აუ მეძინება და დავიძინოოთ დავაიი."
ნინი:"აუ მარიი, რა მინდა გთხოვოოო."
მარი:"რაგინდაა."
ნინი:"სეჰუნთან დამაძინე რა."
მარი:"ჰა?"
ნინი:"გთხოოვ, ვითომ ადგილი აღარაა და სთხოვე რო შემიფაროს."
მარი:"უიმეე როარ გშიფავდეთ თქვენ ორს თითსაც არ გავანძრევდი მარა კაიი."
ნინი:"აუუ დახაარ რაა."
მარი ადგა და ნინი და ეგ სეჰუნის კართან მივიდნენ.
მარი:"სეჰუუნნაა~ გძინავს?"
სეჰუნი:"არაა შემოდიი."
მარი:"სალამიი, აუ კი მერიდება მაგრაამ, ადგილები აღარარის და შეიძლება რომ ნინიმ შენთან დაიძინოს? მე ქეთის ვიფარებ, ელენე და გიო ერთად წვანან, ბიჭებიც დანაწილებულები არიან, ლიკა ახლოს არუშვებს არავის, გვანცაზე ლაპარაკიც არმინდაა, და გთხოოვ რაა."
სეჰუნი:"ქალო როარ ჩამოგერაკრაკებინა ყველაფერი ისედაც დაგთანხმდებოდიი, დარჩეს რათქმაუნდაა, ისედაც სტუმარი ვარ მე რას მეკითხებიი."
მარი:"კაიი მადლობაა ძმახაარ, ერთი საწოლია და ხო გაიყოფთ?"
სეჰუნი:"ორ საწოლიანია და პრობლემა არაა, ნუ ნინის თუარაქვს პრობლ..."
ნინი:"არააა, რა პრობლემაა."
თქვა და ლოგინში შეხტა.
მარი:"ბოდიში ცოტა გიჟია."
ჩასჩურჩულა ყურში სეჰუნს.
სეჰუნი:"შენზე გიჟიი?"
ამანაც გადაუჩურჩულა.
მარი:"ნუუ ერთ დონეზე ვართ."
სეჰუნი:"ოკ მოვკეტავ, კაი წადი ვიძინებთ ჩვეენ."
მარი:"არ იცუღლუტოთ, განა ვერ ვხედავ როგორ უყურებ."
სეჰუნი:"ძაან მეტყობა?"
მარი:"რავი ჯერჯერობით მე შევამჩნიე მარტო, ესე მარტივად მოგწომს ხოლმე ვინმე?"
სეჰუნი:"არაა მარა ამან ინტერესი გამოიწვია ჩემში."
მარი:"საიდუმლოს გეტყვიი, ნინიმ მთხოვა რო შენთან შემომეყვანა, მაგასაც მოსწონხარ."
სეჰუნი:"აუ ძმახაარ რაა, მადლობაა დაოო."
მარი:"არაფერრს ძმაო რაზეა ბაზარი რაც გინდა მთხოვე."
სეჰუნი:"გაიხარე."
მარი:"კაი წავედი მეე."
სეჰუნი:"პკ."
მარი გამოვიდა და დატოვა გვრიტები მარტო, ოთახში შევიდა და ქეთი და გვანცა დახვდა.
მარი:"მიიწიეთ ძმურად, რამის ფეხზე მდგარს დამეძინოს ეხლაა."
ქეთი:"ფეხზე მდგომი იქცევი შენ შვილო და რო დაგეძინოს რამოგივა, მოდი მოდი დაწე."
სამივენი ჩაგორდნენ ლოგინში და ტკბილად დაიძინეს.____________
ამის მერე აღარ ვიტყვი როდის დავდებ თორე ეგრე უფრო ვერ ვდებ ხალხოო.ახალი თავი დიდი ხნის შემდეგ...
1912...