❆𝐏𝐚𝐑𝐓 𝟒𝟒

593 126 28
                                    

خوابش آنقدری عمیق بود که متوجه مونقره نشد که روش خیمه زده و به صورتش خیره شده.

جز به جز اجزای صورتش رو از نظر گذروند.
روی صورتش خم شد و پلک های بسته ش رو بوسید.
از همون فاصله ی نزدیک، نگاهش روی لب هاش میخ شد و آهی بی صدا از گلوش خارج شد.
لبش رو لیس زد و چشم بست تا خودش شروع کننده ی بوسه باشه و بتونه بعد از همه ی سختی هایی که کشیدن و پشت گذاشتن گذشته شون بوسه ای که مطمئن بود آرامش رو به سلول هاش تزریق میکنه روی لب های بُت پرستیدنیش بکاره.

نفس در سینه حبس کرد و فاصله رو از بین برد اما فاک! دستی که مرز بین لب هاشون شد رو دوست نداشت.

اینبار واقعی ناله نکرد و غر زد بدون اینکه پلک هاش رو از هم فاصله بده و نگاهی به مردش بندازه که داشت بخاطر کیوتیش ریز می‌خندید.

_دستت رو بردار جونگ‌کوک.

جونگ‌کوک حتی بی قرار از مونقره ای بود اما کی از دیدن قیافه ی حرص خورده و کیوت جیمین میگذره؟

نوچی کرد و غافلگیرانه دست برداشت و مکی به چونه ی پسر زد و فوری دستش رو به جای اول برگردوند.

_جونگ‌کوک؟؟ من دارم واسه بوسیدن لب هات جون میدم، خون تو رگ هام یخ بسته و هر لحظه ممکنه فشار خونم بیاد پایین پس پسر خوبی باش و دس-...

قبل از تموم شدن جمله ش دستای جونگ‌کوک دو طرف صورتش رو قاب گرفتن و لب های گرمش به روی لب هاش کوبیده شدن.

تو گلویی ناله کرد و از دوباره لمس کردن و بوسیدن اون لب ها حس کرد هر لحظه ممکنه به جنون برسه... لب های پفکی و نرم جیمین مکمل لب های خودش بودن.

لغزش بین لب هاشون رو شروع کرد و اولین مک رو پرصدا و دلتنگ به لب پایینش زد.
دستاش رو بی کار نزاشت و یقه ی جونگ‌کوک رو بین مشت گرفت، با مکیده شدن دوباره لبش اومی گفت و لب هاش رو ازهم فاصله تا زبون سرکش مرد رو حس کنه.

زبونش رو مطیع داخل حفره ی گرم و خیس دهانش فرستاد و نوک زبونش رو روی سقف دهانش کشید.
زبون فراری جیمین رو بین لب هاش گرفت و گاز کوچکی ازش گرفت.
اون تیکه ی لغزنده رو خیس مکید و ول کرد.

مشتاق ادامه پیدا کردن بوسه ی خیس و فرانسویشون غلتی زد و بدن جیمین رو به زیر کشید.

_اوومم..

تاج لب پسر رو بوسید و متقابل زبونش بین لب های جیمین بوسیده شد.
دستاش رو پایین برد و پهلوهاش رو گرفت و فشرد.

با خس خس سینه هاشون از هم جدا شدن اما جونگ‌کوک همچنان بوسه های ریزی روی لب هاش میکاشت.

_میخوام آنقدری ببوسمت که تصویر لب هام روی لب هات رد بندازه... به نظر تو میشه؟

سر جونگ‌کوک رو بین گردنش هدایت کرد و پیشونیش رو بوسید.

𝑯𝒐𝒍𝒅 𝑶𝒏Where stories live. Discover now