Merhaba güzellerim...
Uzun süre oldu farkındayım, ne bir bölüm ne yeni kurguyla geldim. Bu kısmı size aylar öncesinden Şubat ayında yazıyorum.
Bu kitabı ne zaman yayınlamaya başlayacağımı bilmiyorum çünkü düzeni henüz oturtamadım. Gecenin Mührü final verdi ve ben kitabı baştan sona okuyarak ne kadar çok eksiğim olduğunu fark ettim. Bazı arkadaşlarımın dediği gibi ne bir betimleme ne bir paragraf.
Ben insanlara aktarmayı beceremediğim gibi yazıya da aktaramam hissettiklerimi bu yüzden bunu genelde diyaloglar arasında yansıtırım. Ama şunu anladım ki ben duygularımı o kadar içten ve gizliden yaşıyorum ki bunu insanlara aktaramıyorum. Ben planlı bir şekilde yazmıyorum kafama estiği gibi o an ne düşünüyorsam onu yazıyorum.
Yeni kurguyu bu yüzden hemen yayımlamıyorum düzenini oturtmam gerekiyor ve benim en çok ihtiyaç duyduğum şey zaman.
Uzun süredir sürekli olarak ruh halimin iyi olmadığını vurguladım bu bir gerçekti ama aradan aylar geçse de ben ne bedensel olarak ne de ruhsal olarak iyileşebiliyorum.
Bölüm düzenim olsun diye taslak biriktirmeye çalışacağım çünkü gitgelli psikolojiye sahip olduğum için tıkandığım an taslaklardan yardım alarak sizi boşlamamak istiyorum.
Gecenin Mührü bölümlerini yayınlarken sadece iki okurum vardı belirli kısma kadar bu yüzden fazla dikkat etmiyordum ama zamanla bir iki kişi de olsa fark etti ve çok sevdi. Onlara minnettarım yazmaya devam etmemin en büyük nedeni oldular çünkü.
Lafı fazla uzattım esas konuya kitabımıza yeni kurgumuza getirelim. Visal adında bir kurguyla karşınıza çıkıyorum bu sefer, konumuz İrtihal ve Umbra adında iki örgütün çatışması. İrtihal teknolojik insan yaratmaya kalkan bir örgüttür zamanla beliri ülkelerin anayasasına yerleşir buna karşı halkı ve insanları korumak için Umbra adında bir örgüt kurulur. Anne ve babasının kaybı üzerine örgüte giren Türkiye savcısı Aleda Sezen Umbra örgütüne girerek en iyi suikastçılarından biri olur.
Aldığı bir görev üzerine Brezilya'ya gider, görevi tamamladığını sanarak geri dönerken yol üzerinde bir saldırıya uğrar. Ve o an İrtihal örgütüne gizemli bir şekilde dahil olan adamla karşılaşır. Aleda'nın gizli kimliğini bilen bu adam Aleda'nın ilgisini çeker.
İki suikastçının karşılaşmasıyla iki tarafında hayatı baştan sona değişir.
Bu aslında benim bir rüya sonucu gördüğüm kurgu. Rüyamda görmüş sabah kalkar kalkmaz defterime "yeni kitap fikirleri" şeklinde not alarak geliştirdim. Sonucum bu oldu. Ben dışarıdan bakıldığında soğuk nevale tipliyim yani öyle derler ama içim dış görünüşümün tam aksidir, içimden ne kadar naif kurgu yazmak gelse ben bir şekilde böyle şeylere çekiliyorum. Aklımda bir kurgu daha var, yani öyle bir niyetteyim ama ne kadar başarılı olurum orası muamma.
Umarım yeni kurgu hoşunuza gider, daima yanımda olan arkadaşlarıma yani sizlere binlerce kez teşekkür ediyorum.
Yeni kaoslara hazır m
Sizi seviyorum güzellerim<3
(Size guzellerim demeyi özlemişim? KAOSA HAZİR MİSİNİZ???)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Visal
ActionDünya üzerinde insanlara işkence etmekle ve insanlar üzerinde deney yapmakla ünlü olan bir örgüt. İrtihal. Cezaevleri ve Psikolojik Danışmanlık Merkezinden parayla insan satın alarak, "İnsanlar değil, teknoloji yönetmeli, tanrının yarattığı basit va...