3 tygodnie później*
Maggie pov:
10.02.2023r.
Droga nieznajoma,
Widzisz! Mówiłem, że dasz radę. Nie wątpiłem w to. U mnie jak zwykle nic ciekawego, chociaż znowu pogadałem poważnie z rodzicami i na razie wszystko powoli się układa. Dostałem ostatnio 5 z biologii (flex). Jeśli chodzi o relację z tą przyjaciółką, o której Ci opowiadałem to mega dobrze się dogadujemy, poznałem ostatnio jej rodziców. W sumie to też jest bardzo długa, choć ciekawa historia i chętnie bym Ci ją opowiedział, ale najlepiej gdybym mógł tak twarzą w twarz. Wiem, że może proszę o zbyt dużo, ale myślę, że jednak trochę się już poznaliśmy i chciałbym Cię poznać. Naprawdę, kiedy z tobą piszę czuję jakbyśmy się znali całe życie. Zrozumiem, jeśli odmówisz, ale nie chce żebyś odpowiadała. Zróbmy tak nie odpowiadaj na ten list, jeśli uznasz, że jesteś gotowa to przyjdź 14 lutego o godzinie 17 do kawiarni HEAVEN niedaleko szkoły. Będę tam czekał. Jeżeli przyjdziesz to się poznamy i ustalimy co dalej, jednak, jeśli nie – będziemy pisać dalej, jak gdyby nigdy nic. Będę czekał...
P.S. przyjdę ubrany na czarno...
E.C.
Czytam to już, po raz dziesiąty i nie wiem co robić. Trochę się boję, ale od kilku tygodni zaskakuję sama siebie, więc może to będzie kolejna szalona rzecz, którą zrobię.
Kiedy napisałam pierwszy list do niego, nie sądziłam, że tak to się potoczy, że będzie nam się tak dobrze pisało. Ten chłopak jest wspaniały. Pomógł mi się otworzyć na świat, pokonałam dzięki niemu swoje lęki, zbliżyłam się do Chris'a, a nawet nie wiem kim on jest. Też czuję jakbym bardzo dobrze go znała, ale mimo wszystko, gdzieś w środku czuję jakiś hamulec.
Dobra mam dokładnie 3 dni na przemyślenie tego. Dobrze, że nie muszę odpowiadać. Zastanowię się.
Teraz mam ważniejszą rzecz na głowie, mianowicie spotkanie z Chris'em. A może randka?
************************
UWAGA UWAGA!!!!!!
Wiem i przepraszam. Tu należą Wam się wyjaśnienia i obiecuję, że je dostaniecie, ale po epilogu. A epilog już w następnej części.
Przepraszam...
Buziaki<3
CZYTASZ
Listy do (nie)znajomego...
RomanceDwoje zupełnie różnych nastolatków. Ona - cicha, nieśmiała, niewidzialna. On - popularny, towarzyski, kapitan szkolnej drużyny. Na pierwszy rzut oka dwa zupełnie inne światy prawda? Jednak coś ich połączy, a dokładniej pewien list. To będzie ich o...