Merhaba leydilerim diğer bölümle karşınızdayım..
Bol bol Yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum
İyi okumalar💟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Sagolun komutanım" dedim. Beni denemek istemişti çünkü bir albayın kadın bir askere bu şekilde konuşmazdı. konuşsa bile bunu yapmayacağını biliyordum.
"Karanlık timi dinlenme odasında beraber gidelim hem onlarada söylemem gereken bişey var hem sende tanışmış olursun" başımı sallayarak albayı onayladıktan sonra önden yürümeye başlamıştı.
Ayaga kalkan aliyi görünce içime bir sıkıntı girdi bir yerini acıtmamıştım inşallah.
"İyimisin asker." Sert sesimden hızla bana dönerek " Sagolun komutanım, iyiyim" deyince rahatlamıştım.
"Güzel." Odadan adımlayarak çıktığımda albaya yetiştim ve dönerek" komutanım bildiğim kadarıyla tim komutanı ben değilim değil mi?" Dediğimde bana dönmüştü ve tekrar önüne dönerek konuşmaya başladı.
"Evet leyla birde yüzbaşı var. Ama ne zaman geleceğini bilmediğimiz için sen şimdiden tanış." Ne zaman gelecekti acaba çünkü illaki görev oluyordu ve tamda bizim bilmediğimiz anda ortaya çıkıyordu.
Çift kapıya geldiğimizde ilk olarak albay sonradan ise ben girdim. Burası dinlenme odasıydı demek, baya büyüktü çünkü.
"DİKKAT!" Sesin geldiği yere kafamı çevirip baktığımda: herşeyiyle siyah olan adam vardı saçları, gözleri ve fazlasıyla sert görünüyordu.
" rahat!" Albay seslendiginde tim yanyana düzülüp rahata geçmişlerdi.
" Karanlık timi, aranıza yeni katılanlar olacağını söylemiştim, ilki leyla.
Ve ikinci olarak bir askerimiz daha gelecek, tim tamamlandıktan sonra ise size verilen görevleri yerine getireceksiniz. Anlaşılmayan bişey var mı karanlık timi? " albay konuşmasını bitirdikten hemen sonra tim hepbirlikte"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!" demişlerdi albay bana dönüp
" sende timinle tanış leyla.. ama ondan önce bir üstünü degiştir " bencede en doğrusu bu olacaktı
"Emredersiniz komutanım" deyince albay tekrar dudaklarını aralayarak.
" anahtar benim odamda olacaktı gel benimle"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Albaydan anahtarı alıp üstümü değiştirmiş ve üniformamı giymiştim.
Şimdi ise timin yanına doğru gidiyordum.
Kapıdan içeri adımımı attığımda tim ayaklanmamıştı.İçerdekilere bir göz getirdiğimde farklı birisinin daha olduğunu gördüm.
Bir kaç adım daha atıp daha dikkatli baktığımda yeşil gözleri bana deymişti, kaslı birisiydi sert çene yapısı ve daha yeni, yeni çıkmaya başlayan sakalları büyük bir uyum içinde idi.
Ayaga kalkmasıyla adamı süzmeyi bırakıp boğazımı temizledim.
"Yüzbaşı kartal soytürk" diyerek kendini tanıttıgında kaşlarım havalandı. Hemen temkil geçip.
"Üsteğmen leyla akca, emredin komutanım."
Boyu deve gibiydi maşşallah. Ama bu haksızlık ben küçükken kase, kase yoğurt yemiştim benimki neden sınırdaydı."Rahat" rahata geçtiğimde " timle tanıştın mı?" Dedi benim için zor olacağa benziyordu çünkü hiçbirinin kaynaştıgı yoktu. İlk adımı benim atmam gerekiyordu, yada öylece kalacaktı.
"Hayır komutanım." Net sesimle gözlerimi gözlerinden alarak arkadaki bize odaklanmış time baktım.
"Tamam o zaman geç tanış." Ne. Bana kalmıştı tanışma işi. Başımla komutanı onaylayıp boş biyer aramaya baktım. Sadece
Kara kalemli adamın yanı boştu birde yüzbaşının yeri.Komutan yerine oturunca mecburen benimde o adamın yanına oturmam gerekiyordu.
Şu tanışma faslı kolay olsaydı bari. Yerime oturunca yanımdakinin homurdanma sesleri kulağıma ilişti
"Birdi iki oldular başımıza." Duymayacagımı sanıyordu herhalde çünkü epey zor duymuştum.
"Hoşgeldiniz komtanım, astsubay üstçavuş şahin halen ben."
Sesin geldiği yöne dikkatimi verip konuşan kişiye baktım. Esmer birisiydi hafif yapılı ve çapkın bir görünümü vardı.
"Hoş buldum şahin, tanıştığıma memnun oldum. Leyla bende " karışık cümlelerim agızımdan çıkarken yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttum.
"Asteğmen akkuş akil. Hoşgeldiniz komtanım." Akkuş mu? Bunlar nasıl bir isimdi lan hayvanat bahçesi gibi. Düşüncelerime gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Akkuş biraz daha esmerken saçları kıvırcık'tı sert görünümü veriyordu ama aynı zamanda vermiyor gibiydi. Onunla da tanıştıktan sonra geri kalan arda ve özge ile tanıştım
Birde yanımda oturan şahısta vardı ama tanışmayı istemiyor gibiydi bende çok uzatmayarak kafama takmadım
Timde benden başka kadın olması güzeldi.
Özge sanki buralı değil gibiydi hem konuşma tarzı olsun hem görünüm olsun sanki farklı bir yerden geliyormuş gibiydi."Özge sen nerelisin?" Diye sorduğumda bana bakarak
" yozgatlıyım." Yozgatlı olması imkansızdı bu kızın konuşma tarzı yozgatlı değildi.
"Başka biryerde mi büyüdün yoksa yozgattamı?" Diye sorunca bu sefer kaşlarını çatarak
"Bişey mi oldu komtanım?"
"Hayır. Bende bir aralar orda oturuyordum. Yüzün tanıdık geliyorda o yüzden sordum."
Yalan söylemiştim. Çünkü oda bana yalan söylüyor gibiydi. Anladım der gibi kafasını sallayıp
"Hayır komtanım, orada büyüdüm." Kaşlarımı çattım, Gözlerini time gezdirerek söylemişti. Gerilmişti ve boğazını temizleyip yerinde dikleşti.
"Komutanım." Yanındakinin konuşmasıyla gözlerimi özgeden alıp önüme döndüm.
"Söyle girdap"
"Kadınları riskli bölgede dağ başında çıkması ne kadar doğru? bir tane dedik tamam dedik ama şimdi bu iş böyle gitmez diye düşünüyorum." Ne diyo bu adam ya. Adının girdap olduğunu öğrendiğim kişiye dönüp tam konuşacak ken komutan konuştu.
"Düşünmene gerek kalmadı" dedi girdap ise benim gibi anlamamış olacakki
"Anlamadım komutanım" diyerek sordu
" üstlerinin sesi çıkmazken sana düşmez diyorum girdap. Kadın diye kısa görme o da bir insan sende öyle. İnsanın ne demek olduğunu biliyorsan bir fark görmene gerek kalmaz."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KestikkkkBölümleri sonradan düzenlemeyi düşünüyorum.
Bölüm nasıldı
Nasıl devam etmemi istersiniz.