@pile16 @reem133x @dystinabell @Daryoosh 💞💞
İkisi de az sonra ikili koltukta oturmuş fırındaki kekin pişmesini beklerken sohbet ediyorlardı. Yavuz ise Derya'nın neşeyle bir şeyler anlatmasını izliyordu.
"Çok güzelsin"
"Aşkın güzelleştiriyor demek ki"
Yavuz aşkla gülümseyerek "Sen hep güzeldin sevgilim, hiç değişmedi ki bu" diye mırıldanırken uzanıp parmaklarını genç kadının yanağında gezdirmeye başladı. Uzanıp dudaklarını genç adamın dudaklarına bastırdı. Kısa ama yakıcı bir öpücük olmuştu bu, geri çekildiğinde alınları birbirine yaslı halde duruyorlardı.
"Bazı şeyleri rüyamda göreceğimi söylediğini hatırlıyordum"
"Tüm bunlar rüya zaten" diye mırıldandı Derya kıkırdayarak. "Sen uyuyorsun ve rüya görüyorsun"
"Hm demek öyle"
Derya "Öyle... Öyle rüya bu" diye mırıldandı nazlı nazlı gülerek. "Bak bu da rüya mesela" diye mırıldanırken uzanıp yanağına bir öpücük bırakıp geri çekilmişti.
"İtiraf etmeliyim ben bu rüya işini çok sevdim"
"Yavuz"
"Efendim güzelim"
"Kek pişmiş midir acaba ya? Ben çok acıktım"
Yavuz bakışlarını duvardaki saate kaydırırken mırıldandı. "Yarım saat olmuş sence pişmiş midir ki?"
"Bence pişmiştir hem o arada sosunu hazırlarız"
"Doğru bir de sosu vardı değil mi?"
"Evet sütten güzel bir sos yapman lazım"
"Hm pekâlâ o zaman gidip güzel bir sos hazırlayayım" derken ayağa kalktı ve mutfağa doğru birkaç adım atmıştı ki geri dönüp durdu.
Elini saçlarına götürüp gözlerini kısarken mırıldandı. "Bir dakikaya ya sosa ne koyuyorduk ki?"
Derya, Yavuz'un bu görüntüsü karşısında kahkahasını tutamazken oturduğu yerden kalkıp genç adamın yanına gelmişti.
"En iyisi sosu ben yapayım, zehirlenmeyelim"
"Sen malzemeleri söyle canım gerisini ben hallederim"
"Peki, o zaman 1.5 su bardağı süt, dört yemek kaşığı kadar kakao, bir çay bardağı sıvıyağ, çok az da tuz"
Yavuz "Tuz mu?" diye sordu hayretle.
"Evet aşkım çok az koyacaksın zaten, hadi gel" diye neşeyle mırıldanırken Yavuz'un elinden tutmuş ve mutfağa doğru hevesle çekiştirmişti. Yavuz şimdi sos için Derya'nın söylediği gerekli malzemeleri tencereye döküp birleştirmiş, biraz karıştırdıktan sonra da fırındaki keke bakmak için fırının kapağını açmıştı.
Yavuz "Kekimizde pişmiş" diye mırıldanırken fırın eldivenine uzanmış ve keki dikkatli bir şekilde tepsiyi fırından çıkartıp fayansın üzerine bırakmıştı. Derya eğilip kekin kokusunu içine çekerken Yavuz sosu karıştırmak için ocağın başına geri dönmüştü.
Derya "Kek şahane koktu ya, bakayım sosumuz ne alemde?" diye sorarken Yavuz kaşığa doldurduğu sosu üfleyerek Derya'ya uzatmıştı. Derya dudaklarını aralayıp sosun tadına bakarken dudaklarının kenarına bulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN NEFES
FanfictionBuz gibi bir sevdanın kollarına düştüğünde insan ne hisseder ki? Kalp kırıklığı ve benzeri birçok duygu peş peşe sıralanıverir yüreğinin sırat köprüsünde. Ve ne zaman sen sen olmaktan vazgeçersen o zaman ne olur sence? Kuytu köşelerde yalnızlık...