Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba... Yeni Bölüm Geldi Arkadaşlar... Umarım Beğenirsiniz... Yorumlarınızı Bekliyorum...💝💝
Yavuz ve tim ihbar gelen evin etrafını çevirmişlerdi. Keşanlı, Kopuk ve Âşık arka taraftan Yavuz, Derya Ateş ve Eylem ön taraftan dolaşmışlardı. Avcı ise görüş açısından kendisine uygun bir yer bulup yerleşmişti bile.
"Herkes dikkatli olsun içerdekiler hariç kimsenin burnu kanamayacak" diye mırıldandı Yavuz telsiz mikrofonuna.
"Anlaşıldı komutanım, Avcı hazırsın"
"Her zaman komutanım" diye karşılık verdi Fethi Gonca'yla etrafı gözlemlerken.
"Başlıyoruz" dedi Yavuz.
Yavuz'un işaretiyle operasyon başlamıştı. Karabatak yem amaçlı kapıyı çaldı ama kapıyı açmaya yeltenen olmamıştı. İkinci hamle olarak demir kapıyı koçbaşıyla kırıp içeri girmişlerdi.
"Eylem, Karabatak sağ taraf sizde"
"Anlaşıldı" diye cevapladı Karabatak.
"Güney cephesi temiz" diye mırıldandı Kopuk.
Yavuz o esnada kutudan duyduğu sesle bomba olduğunu anladığında "Tuzakkkkk çıkın çabuk" diye bağırdı. İçerde olan Eylem, Karabatak, Yavuz ve Derya kendini aceleyle binadan dışarı atarken patlamanın etkisiyle yola savrulmuşlardı. Etrafı yoğun duman ve is kokusu sarmıştı.
"İyi misiniz?" diye bağırdı Kopuk. Ortalık toza dumana karıştığı için göz gözü görmüyordu.
"Millet ses verin ya iyi misiniz?"
Karabatak ve Eylem kulaklarındaki çınlamayla geçici duyma kaybı yaşarken Yavuz ve Derya da patlamanın şiddetiyle savruldukları yolun ortasında duruyorlardı.
"Komutanım, Derya iyi misiniz?" diye sordu Keşanlı yardım için elini uzatırken.
"İyiyiz" diye mırıldandı Derya ve Keşanlı'nın elini tutup ayağa kalktı. Yavuz da Keşanlı'nın yardımıyla savrulduğu yerden kalkarken Keşanlı tekrar sordu.
"Ambulans gelir birazdan komutanım"
"İyiyiz Keşanlı iyiyiz" diye mırıldandı Yavuz bakışlarını Derya'ya çevirirken ve ekledi. "Bomba imhayı çağıralım bir etrafı tarasınlar"
"Ben bakardım komutanım" diye mırıldandı Çaylak.
"Oğlum dur az ani hareket yapma başın kanıyor zaten ekip gelince bakar"
"Avcı haklı Çaylak otur sen ambulans gelene kadar ayağa kalkma" diye tembihledi Yavuz.
"İyisin demi Eylem?" diye sordu Avcı dakikalardır tekrar tekrar soruyordu, bu üçüncü olmuştu.
"Vallahi iyiyim ya gerçekten bak sorup durma artık ne olur" diye mırıldandı Eylem tebessümle. Avcı Eylem'in bu söylenmesine karşılık eğilip dudaklarını genç kadının saçlarına bastırdı.
"Benim etrafımdaki bütün kadınlar neden bu kadar inatçı gerçekten merak ediyorum" diye fısıldadı Fethi gülümseyerek.
"İnat seviyorsun demek ki sevgilim" dedi Eylem gülerek.
Yavuz, oturduğu kaldırım taşından kalkıp Derya'ya doğru ilerledi. "Ambulans geldi bir baksınlar istersen"
"İyiyim ben bir Eylem'e bakayım" deyip yaslandığı yerden doğruldu ve Eylem'le Fethi'nin yanına doğru ilerledi. Olay yerindeki işler son bulduktan sonra Tim, Derya ve Eylem karargâha dönüş yapmışlardı. Dinlenme odasında oturuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN NEFES
FanficBuz gibi bir sevdanın kollarına düştüğünde insan ne hisseder ki? Kalp kırıklığı ve benzeri birçok duygu peş peşe sıralanıverir yüreğinin sırat köprüsünde. Ve ne zaman sen sen olmaktan vazgeçersen o zaman ne olur sence? Kuytu köşelerde yalnızlık...