ROZDZIAŁ 1 — PROLOG.
Pov. Emma Sano
Na dworze było ciemno. Stałam na chodniku, gdzie w sumie mało kto przebywał, a jedynie dzięki czego widziałam to latarnia która była umieszczona tuż obok mnie. Niby z oddali, jednak można było usłyszeć czyjeś rozmowy. Nie wiedząc czemu, podeszłam bliżej do ciemnej uliczki, z którego dobiegały owe głosy. Nikogo tam nie zastałam. Niespodziewanie poczułam czyjś oddech na swoim karku, który przyprawiał mnie o nieprzyjemne dreszcze. Odwróciłam się, aby zobaczyć, kto to. Spraraliżowało mnie. Jasnowłosy wpatrywał się we mnie przez chwilę, z szerokim uśmiechem na twarzy. Nagle, nim zdążyłam zareagować, poczułam na swojej szyi lodowate, zaciskające się palce. Uścisk był mocny, bo całkiem szybko zaczęło mi brakować powietrza. Strach nade mną zapanował. Szarpałam się i starałam wyrwać z uścisku, jednakże te wszystkie próby ocalenia siebie były na nic. Nie mogłam uwierzyć w to, że byłam duszona przez swojego starszego brata — Izanę.
***
Szybko podniosłam się do siadu, ciężko dysząc i rozglądając się po swoim pokoju. Obudziłam się. Na moje szczęście, to wszystko było tylko snem. Pomieszczenie wydawało się być rozmazane, ponieważ w moich oczach pojawiły się niepowstrzymane łzy, które zaczęły lecieć ciurkiem po moich policzkach. Nie miałam bladego pojęcia dlaczego, ale mój oddech był nieregularny, a serce strasznie przyspieszyło. Dobrze wiedziałam, że ten sen nie zwiastuje mi niczego dobrego. Niby nie wierzyłam w przesądy ale wzbudziło to we mnie strach i niepokój.
→ C. D. N. ←
---
hejka!! ^^
Już na starcie informuję, że w tym fanfiction Emma i Draken są w związku.
CZYTASZ
Przy Tobie | Draken x Emma (PL)
FanfictionSTATUS: ZAKOŃCZONE. po prostu fanfic Draken x Emma, historia została trochę zmieniona niż ta w oryginalnym anime/mandze. ⚠️ żadne zdjęcie nie należy do mnie ⚠️ 27.02.2023