Evt ilk duzyazi bolum geliyor😭
---
Deniz sabah kalkıp etkinlik provası için hazırlanmaya başladı. Bu tarz şeyleri severdi. Özellikle yardımcı olabildiğinde çok zevk alırdı. Elinde olsa okumayı bırakıp her tiyatro oyununun sahne arkasında çalışabilirdi. Ama geleceğine az da olsa önem veriyordu. Havaya uygun güzel bi kıyafet ayarlıyıp odasından çıktı. Önce duş alıp sonra mı yemeliydi yoksa önce yemek mi yemeliydi bilmiyordu. Annesine sormak en mantıklısıydı."Anne?"
Evde annesini ararken seslendi. Karşıdan cevap gelince mutfağa yürüdü.
"Efendim denizim?"
"Anne önce duş mu alıyım yoksa yemek mi yiyeyim?"
Annesi gülümsedi. Deniz hayatı boyunca neredeyse herşeyi annesinin kararlarıyla yapardı. Biraz zordu onun için hayat.
"Güzelce duşunu al yemeğini yerken saçların kurur sonra gidersin tamam mı deniz?"
Deniz hızlıca başını salladı. Koşarak odasına gidip duşa girdi.
---
Sahne süslerine karar verilirken deniz sürekli bir o yana bir bu yana koşturuyordu. Yorulmuştu ama eğleniyordu. İlk prova olduğu için az kişi vardı ve her işe deniz koşuyordu."Deniz arkadan masaya koyulacak eşyaların olduğu kutuyu getirir misin, üstünde masa yazması lazım?"
Deniz başını sallayıp sahneden indi. Arkadaki kutulardan iki tanesinin üstünde masa yazıyordu. Sanırım ikisini de almalıydı. Kutuları kollarıyla sarıp sahne merdivenlerine yürürken biri ona seslendi.
"Deniz?"
Yavaşça arkasına döndüğünde o çocuğu görmüştü. 1.80 çıtır. Deniz kendisine seslenip seslenmediğine emin olamadığı için teyit etmek istedi.
"Ben mi?"
Çocuk başını salladığında yanına gitti.
"Şu kravatı bağlamama yardım eder misin, nasıl olduğunu bilmiyorum da?"
Deniz başını sallayıp kutuları yanına bıraktı. Çocuğun boynuna uzandı fakat bu şekilde bağlamak çok zordu, çünkü ciddi bir boy farkı vardı.
"Iımm, şey. Oturabilir misin acaba. Boyum yetmiyor da."
Çocuk gülümseyip yanındaki sandalyeye oturdu. Deniz yanına yaklaşıp kravatı bağladı.
"Bak şimdi bunu alıyorsun, burdan çeviriyorsun. Sonra bunu şuraya sokuyorsun, veee şunu surdan geçirince oluyor."
Ellerini kaldırıp gülümsedi deniz. Çocukta denize karşılık olarak güldü.
"Şurdan ve şurdan tutup çekerek çıkarabilirsin. Anladın mı?"
Kravatın iki yanını tutup gösterdi. Çocuk ellerini denizin ellerinin üstüne koyduğunda deniz irkilip ellerini çekti. Çocuk ayağa kalktı.
"Teşekkür ederim deniz."
Deniz kibarca gülümsedi.
"Adımı nereden biliyorsunuz?"
"Arkadaşım söylemişti."
Deniz tam çocuğun adını soracakken bir kız merdivenlerin başından seslendi.
"Mavi, hadi seni bekliyoruz"
"Adın mavi mi?"
Deniz şaşkınlıkla çocuğa dönüp sorduğunda çocuk başını sallayarak denizin yanından ayrıldı.
'Çok güzel bi isim' diye geçirdi içinden deniz. Sonrasında işine odaklanıp kutuları sahneye çıkardı.
Prova boyunca gözlerini maviden alamamıştı.
---
Biliorum kisa ama napiyim nasio buymus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue's Sea | BxB | Tamamlandı
RomanceOcean.Blue: Masana koyduğum sütü neden attın? BenDeniz: Laktoza alerjim vardı... Bxb texting Tamamlandı 🏳️🌈 #gay 1 #bxb 1 #boyxboy 1 🥺