Deniz mavinin elini tutmuş havada ileri geri sallayarak yürüyorlardı.
"Evinizd- evinde, özür dilerim, pudra şekeri var mıdır sence? Kurabiyenin üzerine serpebiliriz?"
"Kakaolu değil miydi kurabiyeler bebeğim?"
"Öyle de yine üzerine pudra şekeri koyunca daha iyi oluyo tadı, koymak zorunda değiliz tabi."
"Yok yok, sıkıntı değil senin elinden çöp bile yenir Denizim"
Gelen iltifatla denizin yanakları kızarmıştı. Biraz ilerideki markete doğru hızlanmışlardı. Daha kurabiyenin hamuruydu mantının pişirmesiydi derken filme yetişemeyebilirlerdi. Acele etmişlerdi.
20 dakika sonra eve varıp yetiştirebilmek ortak bir şekilde iş paylaşmışlardı. Mavi mantıları, Deniz kurabiyeleri hazırlayacaktı."Bitanem mantı hazır sana yardım edeyim mi?"
"Oluur. Zaten sadece fırından çıkarıp pudra şekeri serpmem kaldı"
"Süzgeçi çıkarıyım mı?"
"Aşkım elek değil miydi o?"
"Aşkım diyem ağzını yerim senin, hem ben nerden bileyim delikli işte ikisi de aynı şey."
"Haklısın."
Evdeki işlerini bitirip yemek yedikten sonra sinemaya yetişmişlerdi. Gittikleri sinema aşırı ilgili olduğu için çantaları kontrol edilmemişti. Kurabiyeler güvendeydi!
-
"Az önce jumpscare yedil ve sen kıpırdamadın?"
"Dedim korkmam diye. Hem çocukluğum fnafle geçti benim!"
"Beni şaşırtmaya devam ediyosun Denizim."
-
Film bitip sinemadan çıktıklarında güneş batmaya başlamıştı. Lacivert bi gökyüzü hakimdi ortalığa.
"Mavi?"
"Hm?"
"En sevdiğin film ne?"
"The notebook, bilen biri çıkmadı daha karşıma senle izleyelim bir ara?"
"Şu istediğim ev şöyle böyle diye söylenen kız vardı sonunda hastane yatağında yan yana ölüyorlardı o mu?"
"BİTANEM? BİLİYOSUN!"
Deniz kıkırdayıp konuşmaya devam etti.
"Evet nolmuşki?"
"Seni boşuna sevmiyorum ben ya."
Mavi Denizi çekip yanağından öpmüştü, saçma bi heyecandı ama onun için güzeldi. Hoşuna gitmişti. Sevdiği kişiyle bieçok ortak noktaları vardı, ve bunları yavaş yavaş görüyordu. Zaman ilerledikçe ilişkleri güçlenip derinleşiyordu.
"Ayaklarım ağrıdı denizbey ya"
"Gel sırtımda taşıyayım denizim."
Sahile vardıklarında ikisini de tekrar mutluluk kaplamıştı. Sessiz bir yer bulup oraya örtüleri sermişlerdi. Mavi Denizin bacaklarına yatmış gözlerini kapatmıştı. Elindeki kurabiyeyi kemirirken Deniz yine muhteşem sorularından soruyordu.
"pekii~ Nick mi Charlie mi?"
"Bitanem elmayla armut seçtiriyosun şuanda."
"Seçmen lazım ama~"
"Tamam, charlie."
"Bence de!"
"Ruh eşi desen o da var."
Yıldızlar gökyüzüne yerleşiyordu yavaşça, Sahil dateleri bir anda yıldız izleme dateine dönmüştü. İkisi de gökyüzünü çok severdi. Birbirlerine kafalarında yıldızlarda oluşturdukları resimleri betimliyor, gösteriyorlardı.
"Bak! Orda kediye benzeyen yıldızlar var!"
"Hani?"
Deniz, parmağıyla göstererek "Ordaaa"
"aaa evet, çok tatlı bizim olsun."
"Olsuuun!"
Birazcık sessizlikten sonra Mavi sessizliği bozmuştu.
"Deniz, sence zaman tam şuan dursa çok mu kötü olurdu?"
"Evet! Annem kızardı."
"Ya sen- inanamıyorum ben ya!"
"ay neden kii ağlama lütfen!"
"Romantik olmaya çalışıyoruz sen gelmişsin annem kızar diyosun bitanem yani insaf"
"Ha! Özür dilerim."
"Sen de uzansana yanıma"
Deniz örtünün üstündeki fazla eşyaları kaldırıp Maviye katılmıştı. Sessizce kumlara çarpan dalgaların sesini dinliyorlardı. İkisi de birbirlerinin ne düşündüğünü merak ediyordu. "Gerçekten beni seviyor muydu?" "Ben geleceğinde var mıydım?"... Vardın, Vardı. Varlardı. Birbirleri için yaratılmışlardı. Zıt olmaları birşey ifade etmiyordu. Birbirlerini dengeliyorlardı. Mavi Denize sokulmuştu.
"Gerçekten, keşke zaman dursa ve seni sonsuza kadar kollarımın arasında tutabilsem. İstediğim zaman seni öpüp koklayabilsem."
"Hep burdayım zaten!"
"Deniz, bırakma beni hiç olur mu?"
"Bırakmam, Seni çok seviyorum."
"Ben daha çok seviyorum!"
"Hayır ben!
Bu laflardan sonra Mavi Denizin yanağına kocaman uzun bie öpücük bıraktı, sonra bir kere daha, bir kere daha. Dudaklarına bakmıştı, bunu farkeden deniz minicik gülümsemiş, gözlerini kapatmıştı. Öpüşüyorlardı, birbirlerini tamamlamışlardı. Her zaman olduğu gibi birbirlerinin boyunlarına sokulmuşlardı..
-
@Mavi.brn
Sonsuza kadar birbirimizi sevelim sevgilim❤@BenDeniz
onayliyorum denizbey!!---
omg omg omgburdan final bolumunu yazan karima saygilarimi sunuyorum
bir devrin daha kapanisina geldik
hemen reklamimi yapiym
hired bf okuyun krdsm okuyun okutun o bundan da guzel oldu (5 bolum yazdi)NEYSE
MAVİ
adam ol
denizi üzme
bol bol sevisin opusun barisin ivir zivirDENİZ
bol bol kurbayiye yap aslanim
birgun bende yiiycem o kurbayiyeden inaniyorumereni banlayin aga
hakan kerem emirhan mert taha
sizi de asla unutmicam belki birgun onlara da fic yazariz (yazmicak)SİZİ DE UNUTMİCAM nereye unutmuyon b12n yok ilacini icmeyi bile unutuyosun!!!
neyse
biliyorum final cok etkili degildi
cunku artik gelmiyo icimden yetti yani 40 bolum
1 aya kadar beeelki ozel bolum geliropuyorum cok bol bol kendinize iyi bakin!!
bu arada maviye denize bana vs. sorunuz varsa buraya aliyim cok soru gelirse ilerde cevaplariz🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue's Sea | BxB | Tamamlandı
RomanceOcean.Blue: Masana koyduğum sütü neden attın? BenDeniz: Laktoza alerjim vardı... Bxb texting Tamamlandı 🏳️🌈 #gay 1 #bxb 1 #boyxboy 1 🥺