31

3.7K 239 14
                                    

31. bolum hatrina yaptik biseyler
---

"Ya çok havalıydınız!"

"Öyle miydim"

Birlikte patika yoldan eve yürürlerken Deniz öğle arasında mavinin çocuğa haddini bildirişini detaylarıyla tekrar Maviye anlatıyordu. Gerçekten hoşuna gitmişti mavinin yaptıkları, çocuğun ağzına bütün laflarını tıkıp yollamıştı ve öğle molasının kalanını kendisiyle geçirmişti. Gittikçe daha çok takılmaya başlamışlardı ve deniz bundan keyif alıyordu.

"Sütümü işaret edip, 'bunu ben aldım' dediğiniz yerde o kadar havalıydınız ki~"

Sonunu uzatarak söyleyip olayı abartmıştı. Bugün 4. anlatışıydı ama hem deniz sıkılmadan anlatıyor, hem de mavi sıkılmadan dinliyordu. İmkanı olsa herkese anlatırdı ama emindi ki onu dinlemezlerdi ve 'bize ne bundan?' diyip geçerlerdi. Ama Mavi onu dinliyordu, ve bu hoşuna gitmişti.

"Biraz oturmak ister misin şurada, yoruldum da?"

Mavinin işaret ettiği banka bakıp onayladı. Birlikte oturduklarında mavinin kolunu omzuna attığını hissetti, hafifçe gülümsedi bu harekete.

"Ee başka napmışım çocuğa?"

Mavi sanki kendisi yapmamış gibi soruyordu. Denizin hoşuna gittiğini fark ettiğinden beridir olayla ilgili sorular sorarak daha çok konuşturuyordu. Denizse olayın bir kısmını anlatırken başka bir kısmı aklına geliyor ve hızlıca onu anlatmaya başlıyordu. Sanki hayran olmuş gibiydi.

"Gelip bana bitanem dediğiniz yerde çocuğun yüzünü gördünüz mü~?"

Mavi gülüp başını salladı. Çocuk gerçekten hayatının şokunu yaşamıştı. Deniz konuşmaktan yorulup susunca kuşların sesini duymuştu. Hakikaten geldikleri yola hiç dikkat etmemişti. Yol boyunca sadece olanları düşünmüştü. Farklı, ormanlık bi yoldan geçiyorlardı. Bir yanda dere vardı ve derenin yanı yol boyunca papatyalarla doluydu. Bu da etrafın güzel kokmasını sağlıyordu. Yolun diğer tarafıysa orman gibiydi. Birkaç bank dışında ağaçlardan başka birşey yoktu. Yoldaysa kendilerinden başka kimse yoktu. Bu da hoşuna gitmişti.

Etrafı incelerken fark etmeden başını mavinin omzuna koymuştu. Fakat kaldırmak istemiyordu çünkü rahattı. Hem mavi de kalk dememişti, neden kalksın ki? Yavaşça kafasını maviye çevirdi ve onu incelemeye başladı. Keskin yüz hatları vardı, saçları koyuydu ve bu gözlerinin rengini ortaya çıkarıyordu. Kirpikleri bile özenle sıralanmıştı. Gözlerinin gökyüzüne mi, yoksa denize mi benzediğini anlamamıştı deniz.

"Niye öyle bakıyorsun, kendine mi alacaksın yoksa?"

Mavinin ona dönmesiyle gerçekliğe döndü. gözlerini kırpıştırıp kafasını kaldırdı.

"Pardon, dalmışım."

"Koy kafanı bitanem, rahatını bozma."

Deniz gülümseyerek tekrar yerine yerleşti. Bu sefer mavinin eli yanağını okşuyordu. Bunun onu mayıştıran bi hareket olduğunu anlamıştı deniz. Ancak okul boyunca çok yoruluyordu. Eğer biraz daha okşarsa oracıkta uyuyacaktı.

"Hadi eve gidelim?"

"Tamam."

Hızlıca ayağa kalkıp mavinin kalkmasına izin vermeden bacaklarının arasına girdi. Doğrudan gözlerine bakıyordu. Mantığıyla değilde duygularıyla hareket ettiğini, ve artık dönüşünün olmadığını sonunda fark ettiğinde mavinin dudaklarına eğildi. Ancak öpecek cesareti kendinde bulamamıştı. Öylece içinden 'hadi yaparsın', 'daha önce de yaptın', 'eğer şimdi olmazsa bi daha hiç olmayabilir' gibi sözler geçirirken mavinin onu ensesinden tutup dudaklarını birleştirmesiyle düşüncelerinden kurtuldu ve öpücüğün keyfini çıkardı.

"Şimdi gidebiliriz."

Kızarmış burnu ve dudaklarından bihaber bi şekilde olduğu yerden ayrılıp yürümeye başladı. Maviyse onun utangaç olmasının yanında bu kadar atılgan hareketlerinin de olmasıyla oldukça şaşırmıştı. Hızlıca toparlanıp yanında yürümeye başladı. 

"Bu akşam bişeyler yapmak ister misin?"

Denizin göz kontağı kurup düşündüğünü fark ettiğinde tekrar söze girdi.

"Mesela bize gelip denizle tanışabilirsin, ya da sahilde dolaşabiliriz, istersen tabi?"

"Deniz kim?"

Mavi gülüp cevap vermişti.

"Unuttun mu? Kedim var ya hani."

Deniz gözlerini büyüterek maviye baktığında mavi tekrar gülmüştü. Şaşırmış bi hamstera benzetmişti Mavi onu. Gerçekten de bi hayvan olacak olsaydı hamster olabillirdi deniz. Şaşırmış ve heyecan dolu bi hamster.

"Şimdi gitmeye ne dersiniz. Kediniz acıkmıştır, onu bekletmemeliyiz, eviniz ne tarafta hadi gideliim!"

Mavinin kolunu çekiştirerek yol boyunca kedi olan deniz hakkında sorular sormuştu Deniz, Maviyse sabırla tek tek cevaplamıştı.

---
SÜRPRİİİZZ

ellim uyustu aq sonunu zor getirdim.

Blue's Sea | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin