19

4.2K 276 8
                                    

Cok duyguluyum telefonda konusuyolar. 🥺😭
---

"Alo?"

Deniz karşıdan ses gelmesini beklerken heyecandan düşüp bayılacaktı. Bir aya yakındır konuştuğu çocuğa karşı pek boş değildi, yine de karar vermek için erkendi. Fakat karşı taraf konuşmuyordu.

"Aloo, deniz beyy?"

Kelimeleri uzatarak seslendiğinde karşıdan yine çıt çıkmamıştı.

"Pardon, mikrofonu kapatmışım da."

Mavi gülerek konuştuğunda deniz de gülmüştü.

"Sesiniz, çok güzelmiş deniz beyy."

"Senin sesin daha güzel deniz."

Mavi büyülenmiş gibi konuştuğunda deniz kıkırdamıştı. Drniz bey her şansı olduğunda iltifat ediyordu denize, her ne kadar utansa da hoşuna gidiyordu denizin.

"Sen anlat ben dinliyim denizim, olur mu?"

Deniz karşıdan 'denizim' kelimesini duyduğunda kalbi teklemişti. Duygularının bi konuşmayla bu kadar şekilleneceğini hiç düşünmemişti. Odaklanıp cevap verdi.

"Olurr, ne anlatsamm"

Hmm sesi çıkararak düşündü. Hayatında olan her şeyi zaten anlatıyordu bu tatlı adama, belki de geçmişini paylaşabilirdi.

"Size bi küçüklük anımı anlatiyim mi?"

Karşıdan olaylayan bi mırıltı geldiğinde deniz anlatmaya başladı.

"Şimdi ben küçükken, biz yani ben ve annem ve babam hayvanat bahçesine gitmiştik. Sonra ben maymunlara yemek verirken yemeğimi çalmışlardı deniz beyy!"

Kıkırdayarak anlattığı hikayeye karşı tarafın cevap vermesini bekledi. Ona göre komik bi hikayeydi biraz.

"Ne diyeceğimi bilemiyorum deniz, iyiymiş."

"Ya deniz bey! Hikayemi mi beğenmediniz, başka anlatıyım mı?"

"Beğendim beğendim, sadece, kelimelerim kifayetsiz kaldı hikayen karşısında."

Deniz kıkırdadığında mavinin kalbi teklemişti. Bayılıyordu bu çocuğa. İçi ısınıyordu o konuşunca.

"Tamam o zaman deniz bey, şeyyy, ben şimdi yemek yesem olur muu?"

"Şimdi mi, bu saatte?"

"Hm hm, biraz acıktım da."

"Kapatacak mısın?"

"Bilmiyorum deniz bey, ben yemek yerken konuşabilir miyiz ki?"

"Seni yiyeceğim şimdi."

Deniz kıkırdadığında mavi gülümsemişti. Deniz bunu göremiyordu ama olsundu.

"Deniz bey, sanırım kapatmam gerekiyor, şarjım bitiyor. Napıcaz?"

"Tamam, kapatalım şarja tak. Başka zaman konuşuruz yine. Olur mu?"

Mavi istemeye istemeye çözüm bulduğunda denizden daha iyisini beklemişti. Ama bunun yerinealdıpı cevap

"Çok mantıklı deniz beyyy!"

Olmuştu. Olsundu, başka zaman da konuşurlardı.

"Peki o halde, görüşürüz denizim. Afiyet olsun sana."

"Teşekkür ederim deniz beyyy, görüşürüzz"

Ve mavinin kulağı telefonun çıkardığı küçük cızırtıyla dolmuştu. Kafasında 'deniz bey, görüşürüz' kelimeleri yankılanıyordu. İstemeden gülümsemişti.

---
Allahim agliyicam

Bİ DE BUGUN DİZİM KANİYO CUNKU MAK GİBİ OTURDUGUM YERDE DUSTUM DŞEJFĞWJVĞWÖİFKWŞD

oyle bi icimden geldi




Blue's Sea | BxB | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin