Medya: Binbaşı Öztürk
Selam arkadaşlar. Yeni bölüme hoşgeldiniz. Cuma günü yazamadım dedim akşam yazarım akşam da misafir geldi. Cumartesi günü de doluydum derken ancak atabildim. Kusuruma bakmayın.
Yorum yazmanızı isterdim. Yoksa yazma isteğim olmuyor. Neyse bölüme geçelim. İyi okumalar...______________________________________
Ne olduğunu anlamadan nezarete götürülmüştüm bile...
Flashback yaklaşık 30 dk önce...
Komiserin dediği ile şaşırmıştım. Ben ne yaptım ki?!
- İyi de komiserim ben ne yaptım ki? Hırsızları yakalattığım için mi nezarete atıyorsunuz beni?
- Mesele hırsızları yakalatman değil kızım. Kaçak silah kullanmışsın. Yaşın tutmadığı için çok uzun durmayacaksın ama yine de bir cezayı hak ediyorsun. Aileni arar seni almalarını söyleriz.
- Komserim annem ile babam yurtdışında abim de beni almaya gelmez.
- Niye?
Ne diyebilirdim ki? Öz ailem benden nefret ediyor mu? Bir şeyler uydurmaya çalıştım.
- Bugün gececi olarak çalışıyordu. Arasanız da ulaşamazsınız.
En azından yalan söylemedim.
- Seni alabilecek başka kimse yok mu? Akraban vesaire?
- Yok komiserim. Başka şehirdeler.
- O zaman bu gece misafirimizsin. Götürün!
- Ama komiserim bunu bana yapmazsınız ya! Öyle büyük bir suç işlemedim.
- Bak bakalım yapıyor muyum yapmıyor muyum?
El işareti yapıp kenardaki memurlara beni götürmelerini söyledi. Tabiri caizse yaka paça beni nezarete attılar.
Bir demir oturak vardı içerde. Onu da ağzındaki sakızı yaya yaya çiğneyen dedikoducu kadınlar kapmıştı. Benimle konuşmaya çalışsalar da ağzımı açmadım. Onlar da nöbetçi memurlara laf atmaya devam ettiler.
Flashback sonu...
Hala konuşmadan durmaya devam ediyordum. Ta ki önümde bir çift rugan ayakkabı görene kadar. Kafamı kaldırıp önümde duran komisere baktım.
- Ne oldu komiserim? Beni çıkarmaya mı geldiniz?
- Hayır kızım.
- Komiserim yanlış anlamayın ama bu yaptığınız çok saçma değil mi?
- Ne?!
Vah vah. Sen sağolasın komiserin de aklı gitmiş.
Bir sus Nazmiye ya! Komiser durmuş bana bakıyordu. Ha ben cevap vermeyi unuttum ya. Of Nazmiye of!
- Ne yani sırf bir soyguncuyu yakaladığım için beni hapse mi atacaksınız Komiserim?
- Bu senin görevin değil kızım ayrıca ailene haber verdik birazdan seni almaya gelirler.
- Komiserim çok yanlış yapıyorsunuz. Ne olmuş yani gözünü korkutmak için iki el ateş ettiysem. Havaya bile sıkmadım mermiler masanın orda duruyordu.
- Kaçak silah kullanmışsın, reşit olmadığın için işlem yapamıyoruz yine de siciline işledi. Bir daha böyle bir şey yapma!
- Yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda. Bir daha olsa bir daha yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Bir ASENA!
General Fiction"O BİR ASENA!" adlı ilk hikaye! - Ne yani sırf bir soyguncuyu yakaladığım için beni hapse mi atacaksınız Komiserim? - Bu senin görevin değil kızım ayrıca ailene haber verdik birazdan seni almaya gelirler. - Komiserim çok yanlış yapıyorsunuz. Ne olm...