Görücü

863 45 26
                                    


Medya: Hazal'ın ağabeyi Samet

Selam okurlarım...

Geçen gün Galatasaray'ın Alanya maçını kazanması şerefine bölümü erken atıyorum.

İyi okumalar...
______________________________________

Sabah uyanıp namazımı kıldım. Etrafı bir güzel toplayıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Çaydanlığa su koyup ocağa bıraktım. Hazır menemeni kavanozdan yağlı tavaya boşaltıp biraz kavurdum. Sonra da iki yumurta kırıp pişmeye bıraktım. O sırada abim uyanmıştı. Geldi başımın belası. Muhtemelen dün nerede olduğumu soracaktı.

- Kahvaltı hazır mı?

- Birazdan hazır olur.

- Tamam.

Şaşırmıştım. Şimdiye belindeki kemeri çıkarıp bana vurmaya başlaması gerekiyordu. Ateşi filan mı vardı acaba?

Kızım ne güzel sakin işte daha ne istiyorsun? Bazen cidden salak olduğunu düşünüyorum.

Duymuyorum seniii.

Yaw he he.

- Abi, sen iyi misin?

- Evet. Neden?

- Normalden farklı davranıyorsun.

- İşler yoğundu biraz, yorgunum. Kahvaltıyı koy ve karşıma otur. Seninle konuşacaklarım var.

Biliyordum bi b*kluk olacağını.

( Normalde küfür söyleyen biri değilim ama burda yazmak hoşuma gidiyor sjsjsjsjsk rahatsız olan varsa söylesin lütfen )

Normalde benimle bırak konuşmayı aynı sofrada bile yemek yemeyen adam bana düzgün bir cevap verdi. Hadi hayırlısı.

Neyse oturdum biraz yedim filan abim ağzını tutamadı herhalde.

- Sana görücü gelecekler.

Dırırırın ( hüzün müzüğü ) Evet arkadaşlar bir bekar kardeşimizi daha kaybettik

Dur Nazmiye! Şuan şoka uğramakla meşgulüm.

- Ne?!

Duygularımın tercümesi iki harflik bir kelimeydi.

- Ne demek görücü geliyor?!

- Bağırma lan bana! Seni istemeye geliyorlar işte. Yakında evleniyorsun. Şu zamana kadar bir işe yaramadın. En azından iyi para ediyormuşssun.

- Ne yani beni para karşılığı mı sattın?! Bu kadar mı adi bir adamsın be?!

O sırada sağlam bir tokat yiyip yere yapıştım.

- Ağzını topla! Karşında abin var senin !

- Sen abi sıfatını hak etmiyorsun! Şer*fsiz p*ştun tekisin!

Bu sefer fena sinirlendirmiştim. Boynundan kulaklarına kadar kızarmış ve anlında ki damarlar atıyordu.

- Senin dilin fazla uzamış. Kesmek lazım. Hem ne zamandır ellerim kaşınıyordu. İyi oldu. Geç içeri ben de geliyorum.

Sinirle yerden kalkıp yumruklarımı sıka sıka odama geçtim. Bu sefer onu dinlemicektim. Ne dediği adamla evlenecek ne de o dayağı yiyecektim. Hızlıca siyah sırt çantamı alıp içine kıyafetlerimi doldurmaya başladım.

 Hızlıca siyah sırt çantamı alıp içine kıyafetlerimi doldurmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
O Bir ASENA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin