Yolculuk

600 49 16
                                    

- Aç kapıyı Ali!

- Olmaz komutanım. Albayın kesin emri var.

- Alt tarafı biraz yaralandım karargaha almamak nedir ya?!

-...

En iyisi albayı aramak. Sabah uyandım ve yemek yiyip dışarı çıktım. Yapacak başka işim de olmadığı için de karargaha geldim. Ama şansa bak ki beni içeri almıyorlar.

- Efendim?

- Alo. Babacım.

Şirin bir sesle söylemiştim.

- Olmaz.

- Ama baba ya! Ne yapabilirim ki başka?

- Daha dün söyledim. Ne çabuk unuttun. Git şu hastane işine bak. Ne olmuş, doğru mu değil mi git öğren gel. Biletini aldım.

- O da vardı di mi? Tamam baba. Uçak ne zamana kalkıyor?

- Öğlen 12 gibi kalkıyor. Bileti sana atarım. Dikkatli ol. Başına da iş açma tamam mı?

- Tamam baba.

Babamla olan kısa konuşmamdan sonra Ali'ye seninle sonra hesaplaşıcaz bakışımı atıp motoruma bindim.

İsteğim üzerine görevden sonra motorumu getirtmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsteğim üzerine görevden sonra motorumu getirtmiştim. İlk önce eve gidip küçük bavulumu hazırladım. Babam uçak bileti aldım demişti ama uçak yolculuklarını sevmezdim. O yüzden bileti iptal edip kendi arabamla gitmeye karar verdim.  Öğlen 12'de yola çıksam gece 1 gibi Mardin'e ulaşırım. Saat daha 10. En iyisi biraz yatıp dinlenmek. Üstümü bile değiştirmeden yatağa atladım. Üşendim yani napabilirim.
______________________________________

Zamanında uyanıp üstüme çeki düzen verdim ve bavulumu alıp arabama bindim.

Zamanında uyanıp üstüme çeki düzen verdim ve bavulumu alıp arabama bindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Binbir emekle aldığım arabamı burda övebilirsiniz arkadaşlar.

Yol uzun o yüzden en iyisi ben size gerçek ailemi anlatayım.

Şöyle ki annem Mihre Buğra, babam Merih Buğra. Kardeşlere gelirsek toplam 7 tane erkek kardeşim var. 4'ü benden büyük 3'ü ise küçük. Sırayla isimleri de Şerwan, Ertuğrul, Alparslan, Turan, sonra ben geliyorum, sonra Asaf, Savaş ve Barış geliyor. Maşallah annemde ne doğurmuş ya. Aslında bir ablam bir de kız kardeşim daha varmış ama onlar küçük yaşta ölmüşler. Sizce de şüpheli bir durum değil mi? Ailede toplam 3 tane kız dünyaya geliyor ikisi ölüyor biri de değiştiriliyor. Bunun altından bir şey çıkacak ama hadi hayırlısı.

(Spoi de aldığınıza göre devamke)

Üç abim evli. Şerwan abimin karısının adı Belis. Çok tatlı biri. İki tane de kızları var. Ertuğrul abimin  karısının adı Hifa. O da biraz cadı ama iyi biri. Onların da ikiz oğulları var. Son olarak Alparslan abimin karısının adı Esilay. O da biraz saf biri. İnsanların kötü niyetini göremeyecek kadar temiz yürekli. Onların çocuğu yok.

Durum bu yani. Geri kalanını zamanla öğrenirsiniz. O sırada ben de yolun nerdeyse yarısını bitirmiştim. Şimdi de bir benzin istasyonunda durup hem depoyu doldurucam hem de yiyecek birkaç şey alıcam. Pompacıya arabanın deposunu fullemesini, ve tekerlekleri kontrol etmesini söyledim. O sırada gidip atıştırmalık birkaç şey ile iki buçuk litrelik gazoz aldım. Aldıklarımın ücretini ödeyip arabama doğru gittim. Benzinin de ücretini ödedikten sonra yola devam ettim. Biraz daha ilerledikten sonra yolun kenarında park edilicek kadar geniş bir alan buldum. Biraz durup dinlensem hiç fena olmayacaktı.
______________________________________

Aşağı yukarı 5 buçuk saat sonra Mardin'e varmıştım. Saat gece 1.24'ü gösteriyordu. Rezervasyon yaptırdığım otelin konumunu açıp navigasyon ile yolu buldum. Arabayı valeye verip içeri geçtim. Biraz konuştuktan sonra oda anahtarımı alıp odama çıktım. Kesinlikle çok yorulmuştum. O yüzden üstümü giyinip yatağa uçtum diyebilirim.

================================

Hikayenin tutucağını pek sanmıyordum. Ama madem benden bölüm istediniz ben de atayım dedim. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

O Bir ASENA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin