Ellerimi tutanlar her zaman yanımda. Yanımda, yanı başımda; kendimi açtığım seninle birlikte Demran.
Kahvesinden bir yudum aldı. Hemen karşımda otuyor biriyle ya da birileriyle mesajlaşıyordu.
"Sevgilim," ona seslendiğimde başını kaldırıp bana gülümsedi. Telefonunun ekranı hala açıktı.
"Ne oldu?"
"Neden benimle ilgilenmiyorsun?"
"Ufak bir tatil hazırlığı peşindeyim." Kaşlarım şaşkınlıkla havalandığında gözlerim de açılmıştı.
"Birlikte mi gideceğiz?"
"Gitmeyelim istersen?" Omuz silkip yerimden kalktım. Onun yanındaki sandalyeyi çekip oturduğumda ise hızla ona döndüm.
"Sana tatilde aşık olmuştum. Şimdi de sen bana aşık ol."
"Nereden biliyorsun o gün seni görüp aşık olmadığımı?"
"Şaka mı yapıyorsun?" Bu sefer yine şaşkınlıkla gözlerim açıldı. Şaka yapıyor olmalıydı. Bu kesinlikle bir şakaydı.
Başını iki yana salladı. O gülümsedi ben hala şaşkın ördek yavrusu gibi ona bakmaya devam ettim. Eğilip yanağımı öptü ben de gözlerimle onun hareketlerini izledim.
"Cidden şaşırınca o kadar tatlı oluyorsun ki," fısıldayışına yakınımda olan gözleri dudaklarıma inerek eşlik etti. "Öpebilir miyim seni?" Dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Öpmeyeyim mi?" O kadar masum soruyordu ki bir an gözlerim dudaklarına kaydı. O an bunu o da yaptı.
"Sanırım öpebilirsin." Diye fısıldadım.
Dudakları dudaklarıma değdi. O an sandım ki gökyüzünde bir bulutta uzanıyorum.
O sandım ki insanların dünyasından çok uzağım.
O an sandım ki, bir başkası olsa bana bu hissi veremez, bir başkası beni gökyüzüne çıkaramaz.
Geri çekildi. Ne kadar süre dudaklarımız birbirine değdi bilmiyorum ama hislerine bulaşmışlığımın sarhoşluğu vardı üzerimde.
"Hımm, çok tatlı."
"Tatlı mı? Dudaklarım mı?" Dudaklarını birbirine bastırdığında hala ona bakıyordum. Sonunda bana başını salladı.
"Seninkiler de tuzlu badem." Kahkaha attı. Kimseyi umursamadan tekrar bana doğru eğildi. Dudaklarını dudaklarıma tekrar değdirdi.
"Şekerli ve tuzlu, tatlı ve can yakıcı." Ona gülümsedim.
"Seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?" Başımı iki yana salladım. Söylemişti ama söylemediğini söyledim.
"Seni çok seviyorum. Sana aşığım. Sen benim güzelimsin, başkasının eline değmesine izin vermem elinin." Dudaklarıma tekrar bir öpücük kondurdu.
(...)
yaralarinizlerisin: en son bir tatil yapayım dedim
03:55yaralarinizlerisin: tatil yaparken aklıma girdin
03:55yaralarinizlerisin: sonra dedim ben bu kıza aklımın içindekileri yazayım
03:55izlimkardemir: kimsin ya gecenin bir yarısı yazıyorsun
03:57yaralarinizlerisin: senden sonra ben işte be güzelim
03:57izlimkardemir: Demran?
03:57yaralarinizlerisin: evet güzelim
03:57izlimkardemir: taklit etme beniii
03:57yaralarinizlerisin: ilk ben yazsam sana nasıl tepki verirdin diye yazdım
03:58yaralarinizlerisin: maşallah kimsin diye sordun ilk
03:58yaralarinizlerisin: ve aşkım sana deva olsun güzelim
03:58izlimkardemir: seviyorum seni sevgilim
03:59izlimkardemir: hem de çokkk
03:59yaralarinizlerisin: ben de seni güzelim
03:59yaralarinizlerisin: ben de seni çokkk
03:59görüldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tatil/texting
Randomnesterizleri: en son bir tatil yapayım dedim 04:55 nesterizleri: tatil yaparken aklıma girdin 04:55 nesterizleri: sonra dedim ben bu çocuğa aklımın içindekileri yazayım 04:55 📍17.01.2023