• BÖLÜM 2 •

1.2K 64 12
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.

°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°°°

Bölüm şarkıları;

Yaşlı Amca - Hep de Yorgun
Lana Del Rey - Summertime Sadness
Ati242 - 25
Güneş - Suçlarımdan biri
Atiye-Teoman - Kal

"Yolun sonunda kurtuluş vardı, karanlığın içindeki gençlerin kurtuluşu."

////////////////////////////////////////////////

DNA TESTNİN SONUÇLARINDAN BİR KAÇ GÜN SONRA

Efsun Gökçen'den


Günler önce kızım bulunmuştu,şuan neredeydi ne haldeydi bilmiyordum.

Gerçi doğru ya ben bunu 7 yıldır bilmiyorum.

Yaşadıklarıma rağmen dayanmıştım ben,en kötü olayda bile karşı tarafın burnundan getiren benim,kızımı benden ayrıdıklarında o gücüm gitmişti.Eğer oğullarım,küçük kızım ve sevdiğim adam olmasaydı toparlanamazdım ben.

O kansız şeref yoksunları onu nasıl bu kadar saklayabildi bilmiyordum nasıl bulamadık aklım almıyordu.Ama artık bulmuştuk onu,kim bilir neler çektirdiler benim dokunmaya kıyamadığım kızıma.Hayal ettikçe nefesim sıkışmıyordu artık,çünkü nefesim kesiliyordu.

Birkaç gün içinde Saraç ve Aral timleriyle birlikte aramaya gideceklerdi perayı.Ve o gün bu gündü.Ben bugün hastaneye gitmek yerine evde kalıp küçük kızımla ilgilenmeyi tercih etmiştim.

Larin,Larin'imiz.Annesi o daha bir yaşındayken kapımıza bırakmış ve kaçmıştı.Perayı biliyordu resimlerde görmüştü 4 yaşındayken bizde anlatma kararı almıştık tabii kaçırılma olaylarını küçücük çocuğa söyleyecek değildik.Ona adının Pera olduğunu ve ablası olduğunu söyledik nerede olduğunu soruncada arkadaşlarını çok özlemiş onların yanına gitti dedik.

Larin'in ağızından ablası düşmüyordu hiç.Her gün unutmadan sorar ne zaman gelecek ablam diye.Hatta ona en sevdiği oyuncaklarını,taçlarını ve abur cuburlarını verecekmiş.Dışarıda gezerken ablasıyla olan çocuklara bakıp dururdu,içimi çok acıtıyordu bu görüntü.Larin'imin ablası,Pera'm,güzel bebeğim sapasağlam gelecekti.Gelecekti değil mi?Gelir tabii niye gelmesin çok güçlü benim bebeğim.

Hepimiz bekliyoruz seni güzelim hızlı gel ama güzel gel anneciğim.

Hem bak kardeşin öyle çok kimseyle paylaşmaz eşyalarını,hele taçlarını ve abur cuburlarını hiç paylaşmaz.

KALDIĞI YERDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin