0.3
Üçüncü BölümBölüm şarkısı:
Sev Derim•Gökçe KılınçerSıraç'tan;
"Bugün randevusu olan başka hasta var mı Cansel?"
Kapı önündeki masasında oturmuş olan kız sorumla birlikte gözlerini önündeki ekrana çevirip kısaca bir göz gezdirdi.
"Hayır Sıraç Bey, az önce çıkan kişi son hastanızmış."
Mesai saatininde bitimine az kaldığından dolayı odama dönüp çıkmak için hazırlanmaya başladım.
Aklıma gelen sabahki olayla çabasız bir tebessüm yüzüme kondu. Kadın çok güzeldi.
Duru bir güzelliğe sahipti.
Tavırları ve cevaplarıyla karşısındakini nasıl etkilediğini bile anlayamadan etkiliyordu insanı.
Tamam Sıraç, çokta uçma!
Sabah olan kargo olayından sonra bir haftadır kargoma neden ulaşamadığımı da öğrenebilmiştim.
Blok belirtmediğimden dolayı siparişim A bloğa gidiyordu. Oysa ben aynı sitede yan yana dizilen apartmanların en sonuncusuna yani E bloğa taşınmıştım.
Odadan toparlanarak çıkarken masamda duran kar küresine gözlerim ilişti.
Olur mu ki?
Neden olmasın diye içimden geçirdim. Hem en kötü tanışamam bu da beni olduğumdan daha geri bir konuma götürmez.
Genç kadının görüntüsü düştü yine zihnine. Ne demişti o birde? Tıp okuduktan sonra algılama yeteneklerimi mi kaybetmişim? Aksine güzelliği karşısında algılama yeteneklerimi kaybetmiştim.
Yine de dediğim gibi uçmayalım.
Telefonuma gelen mesajdan sabahki kuryenin numarasını bulup aramak için bir an bile tereddüt etmedim.
Kaybedecek bir şeyin yok Sıraç.
"Efendim?"
"Merhaba ben bugün kargosunu teslim ettiğiniz Sıraç. Sıraç Tekin."
"Yine mi siz Sıraç Bey? Buyrun?"
Kuryenin serzenişiyle isteğimi yerine getirip getirmeyeceğini kısa bir an sorguladım.
"Ben sizden bir şey rica edecektim. Tabii bir ücret karşılığında.."
Böyle soru mu olur Sıraç? Yanlış anlaşılacak!
"Yani size bir kargo versem adrese teslim edebilir misiniz?"
"İşim zaten bu. Şubeye gelip postalarsanız, ben olmasam bile illa birisi adrese teslim edecektir."
Tıp bitirince algı yeteneğim cidden körelmiş.
"Alıcı ismi bende yok ama.. Hem şimdi işinize de engel olmayacaksam yapamaz mısınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ DAİRE
ChickLit"Sıraç Tekin adına bir gönderi var. Şurayı imzalayabilir misiniz?" Yine mi ya? "Yanlış daire beyefendi. Burada öyle biri oturmuyor." Yanlış verilen adresler nelere sebep olabilirmiş, gelin birlikte okuyalım. ✨️💖02.08.2024 #chicklit etiketi 1. sırad...