0.6
Altıncı Bölüm
Bölüm Şarkısı:
İstersen Hiç Başlamasın▪︎Gaye Su Akyol"Sizce de can sıkıntısı için biraz riskli bir tercih olmamış mı?"
"Aslında bundan da sıkıldım ama Jaguar Ayhan var işin ucunda. Korktu, vazgeçti dedirtmem ben kendime."
"Her şeye peki ama bu sıkayım abi ayakları ne oluyor Osman Bey?" Yanındaki iki korumadan Hamza isimli olanı göstererek konuşmuştum. Sıkmaya meraklı olan oydu.
"Bak işte Hamza gördün mü? Korkutmuşsun hanım kızımızı."
Hamza, Tefe tüfe Osman'ın konuşması ile elini beline attı. Korkuyla irkilip geriye kaçtım. Mazallah şeytan falan doldururdu şimdi.
"Hamza bir dur oğlum ya! Kusura bakma sende Hale kızım, o da heveslendi ne yapsın işte ekmek parası."
Aramızda zar zor korumaya çalıştığım resmiyeti görüyor musunuz? Ben göremiyorum da artık!
"Her şeye tamam Osman Bey. O zaman ben size çıkışa kadar eşlik edeyim. Numaranızı da verin bana, ben bir boşlukta size seans ayarlamaya çalışıp size haber vereceğim. Uygun mudur?"
"Olur kızım, olur. " Birden uysallaşmaşı şaka mıydı bu adamın?
Ayağa kalkıp Hamza ile yanındaki diğer korumaya da işaret verdi. Üçü bir kliniğimden çıkarken bende yanlarında onlara eşlik ediyordum.
Apartmanın arabalar için ayrılmış boşluğuna ilerlerken bir yandan da konuşuyordum.
"Osman Bey, seansı ben size haber vereceğim unutmayın. Bir daha bu şekilde bir sürprizle karşılaşmak istemiyorum."
Eliyle beni başından savar gibi bir işaret yaptı.
"Tamam dedik ya! Çocuk tembihler gibi elli kere tekrarlıyorsun. Rezil bir hizmet!"
Kendi kendine söylenmesine gülmüştüm istemsiz.
"Baba? Senin ne işin var burada?"
Baba mı? Şokla irileştirdiğim gözlerim arkama dönünce gerçeklik algımı yitirdim. Osman Bey, Sıraç'ın babası mıydı?
"Baba mı?" Diyerek zihnimdeki soruyu ortaya attım.
"Oğlum! Görmeyeli ne kadar büyümüşsün?"
Tefe tüfe Osman'ın gereksiz bir heyecanla dile getirdiği sözlerle şaşırmadan edemedim. Görüşmüyorlar mıydı?
"Baba, dün yanındaydım." Bezgin bir ifade ile konuşan Sıraç, babasına onaylamaz bakışlar atıyordu.
"Zaman işte, ne kadar yavaş geçiyorsa..."
"Baba ne işin olduğunu anlatacak mısın? Hale, sen anlatmak ister misin?"
Tefe tüfe Osman, Sıraç'ın arkasından bana kaş göz işaretleriyle bir şey anlatmaya çalışıyordu.
Osman Bey, inanın beynimi yaktınız! Sizi anlamaya takatim kalmadı.
Muhtemelen birkaç günlük tefecilik kariyerini oğlu bilmiyordu.
"Osman Bey ile tanışma seansı gerçekleştirdik. Ne bu merak Sıraç?"
Tefe tüfe Osman Bey, acaba beni almak istediğiniz küçük oğlunuz Sıraç mıydı?
"Seansına gelen kişi babam, Hale. Sence de merak etmem normal değil mi? Baba, yine ne işler peşindesin?"
Anladığım kadarı ile bu tefe tüfe Osman Bey amcanın ilk vukuatı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ DAİRE
ChickLit"Sıraç Tekin adına bir gönderi var. Şurayı imzalayabilir misiniz?" Yine mi ya? "Yanlış daire beyefendi. Burada öyle biri oturmuyor." Yanlış verilen adresler nelere sebep olabilirmiş, gelin birlikte okuyalım. ✨️💖02.08.2024 #chicklit etiketi 1. sırad...