0.7
Yedinci BölümBölüm Şarkısı;
Kağıttan Kaptanlar▪︎Birsen TezerBu şekilde bir yanlış anlaşılmanın kurbanı olmak istemezdim ama olan olmuştu. Sıraç'ın peşinden gidip durumu açıklayacak halim yoktu. Evet, birbirimize karşı bir ilgi beslemiş olabilirdik ama dediğim gibi bu sadece bir ilgiydi.
Basit bir hoşlantı.
Hoş, zaten dün bir bugün ikiydi. Gidip neyin açıklamasını yapacaktım?
Pardon ya, kuzenim soyunmuş.
Doğruydu ama absürttü. Zaten şu an konumuz da o olamazdı.
"Kimdi Hale bu adam? Saçmaladı, gitti."
Hayatımın en gereksiz ayrıntısı Caner, yine başlamıştı konuşmaya.
"Sana ne Canerciğim?" Sarkastik bir tavırla konuşmuştum. Artık şu gün bitebilir miydi?
Yemeğim de gelmemişti daha!
"Hadi Caner, giy şu tişörtü. Kendi evine git sonra. Çekemeyeceğim seni."
Tişörtü elimden aldıktan sonra uyuz bir tavırla omuz silkti.
"İstenmediğim yerde durmam zaten. Gidiyorum." Tişörtü giyerken aynı zamanda homurdanarak konuşuyordu.
"Konu burada kapanmadı ama. Onu bilerek git."
"Bu nemrutluk seni yormuyor mu? Ciddi soruyorum."
"Caner, beni sen yoruyorsun. Yapma!"
Bayağı bir tavırla gözlerini devirdikten sonra kapıyı çarpıp çıkmıştı. Aradan geçen birkaç dakika sonrasında zil tekrar çalınca bir hışımla kapıyı açmıştım.
Kim bilir Caner yine ne zırvalayacaktı?
"Hale hanım, değil mi? Yemek siparişinizi getirmiştim."
"Ah, evet. Teşekkür ederim." Anlık bir afallamanın ardından poşeti kuryenin elinden alıp kapıyı kapatmıştım.
Sonunda yalnızdım. Kelimenin tam anlamıyla sakinliğe kavuşmuştum.
Şimdi dinlenme zamanı!
♧♧♧
"Babacığım nasılsın? Ne zaman geliyorsun Balıkesir'e? Özlettin kendini."
"Baba, bu aralar o kadar yoğunum ki... Biliyorsun kliniği bırakamam."
Sabah babamın araması ile uyanmıştım ve yaklaşık on dakikadır bana yanlarına gelmem için ısrar ediyordu.
"Kızım iyi diyorsun hoş diyorsun ama bayram geliyor. Şöyle bir kafa izni versen kendine. Hem annen de özledi seni. Sensiz evin tadı tuzu hiç yok."
Ben olumlu bir şey söyleyene kadar ısrarı kesmeyeceğini biliyordum. Öyle ya da böyle başka bir cevap hakkı bırakmıyordu. İstediği illa olmalıydı.
"Tamam ayarlamaya çalışacağım baba ama bak, söz vermiyorum. Hafta sonu için ayarlamaya çalışacağım. Anneme de söyleme şimdi, kesinleşirse ben haber veririm. Olur mu?"
"Olmaz mı hiç? Çok güzel olur. İstediğin bir şey var mı ayarlatayım hemen? Koca Hüseyin'in kızı geliyor, bir isteği varsa yerine getirtelim hemen."
"Baba ama kesin değil dedim, sen hemen havaya girdin. Ya gelemezsem?"
"Yok yok, ben hissettim. Geleceksin sen. Zaten kızım içim sıkışıyordu kaç gündür, o Caner uğursuzu başına iş açmıyor değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ DAİRE
ChickLit"Sıraç Tekin adına bir gönderi var. Şurayı imzalayabilir misiniz?" Yine mi ya? "Yanlış daire beyefendi. Burada öyle biri oturmuyor." Yanlış verilen adresler nelere sebep olabilirmiş, gelin birlikte okuyalım. ✨️💖02.08.2024 #chicklit etiketi 1. sırad...