Capitolul 19

73 6 1
                                    

Perspectiva lui Mark

Trecuse o săptămână de cand nu am mai auzit nimic de Mia. Am mai văzut-o de cateva ori dar am văzut in privirea ei ca nu vrea sa ma apropii. Ma doare enorm cand știu ca e nefericita din cauza mea.

Stăteam intins in pat, cu privirea in tavan si ma gandeam cat de prost am fost ca am pierdut creca singura persoana care ma facea sa ma simt bărbat.

Nici nu mi-am dat seama ca bunica intrase in camera decat atunci când patul se miscase.
-Ce faci baiete?spune cu vocea ei calda.
-Stau... Ma gândesc si eu buni...
-Este vorba despre vreo fata?imi zice zâmbind. Știam ca ma cunoaște foarte bine si ca nu pot sa ii ascund ceea ce se întâmplă cu mine.
-Da... Este vorba despre o fata, spun oftând. Cred ca sunt pe punctul de a o pierde definitiv si nu stiu ce sa fac ca sa o aduc din nou langa mine.
-Cu ce i-ai gresit Mark?
-I-am gresit de doua ori... Prima data ma iertat si mi-a zis ca nu o sa mai treaca cu vederea daca o trădez din nou. Da in ambele situații nu am fost eu de vina. Nu am fost eu cu inițiativa. A auzit cum alta fata imi spunea "iubitule". I-am explicat cum sta treaba si ca nu am nici o treaba cu aceea fata dar tot se simte tradata.
-Si de ce nu ai mai incercat sa stai de vorba cu ea? Sa ii explici totul. O fata mereu o sa aibă nevoie de foarte multe explicații ca sa te creadă cu adevărat, imi spune bunica calm. Stiam ca daca o sa stau de vorba cu ea o sa ma ajute sa o recuperez pe Mia.
-Am încercat sa ma apropii de ea săptămână asta dar mereu ma respingea din priviri.
-Sunt sigura ca abea așteaptă sa te vada si sa stati amândoi numai ca e suparata pe tine. Tu trebuie sa o impaci chiar daca te respinge in adancul sufletului ei te-a iertat, imi zice facandu-mi cu ochiul.
-Nu stiu ce sa zic... Nu vreau sa o supăr mai tare desi mie dor de ea, zic cu tristețe.
-Pai si ce aștepți mai baiete? Ce mai faci aici? Îmbrăcate si dute sa vorbești cu ea si daca se opune stai acolo pana o sa te asculte, imi spune zâmbind. Da promite-mi ca o sa o aduci într-o zi sa o cunosc si eu pe fata care ti-a pus capac, spune râzând de mine.
-O sa o aduc si sunt sigur ca o sa placi din prima clipa.

Ma ridic din pat ma imbrac rapid si dau sa plec dar nu înainte de ai multumi bunicii.
-Mulțumesc pentru ajutor. Știam ca tu o sa ma ajuti, spun si o sarut pe frunte.
-Hai fugi nu mai lasa fata singura!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire rebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum