Capitolul 11

128 3 0
                                    

Din perspectiva lui Mark

Nu imi venea sa cred cat de prost am fost. In cateva minute am pierdut cea mai importanta persoana din viata mea. "Ai comis-o grav de data asta " ma mustră conștiință si imi dau doua palme mintale . Creca daca o aveam in fata mea acum pe Adelina o strângeam de gat.

Nu am mai văzut-o de vreo 4 zile pe Mia si mor de dorul ei... Mie dor de tot ce ține de ea.....

Eram asa de prins în gândurile mele ca nici nu observasem ca ajunsesem în curtea scolii. Ajung în clasa și inima mi-o ia la galop când o vad pe Mia. Nu mai venise la scoala de cateva zile.Nimeni nu mai știa nimic de ea.

Imi iau inima in dinți și decid sa merg la ea, cand in fata mea apare Adelina si incepe sa ma sărute. Eu am rămas împietrit la gestul ei. Nu știam ce sa fac. Si atunci simt cum Adelina e trasa de pe mine si trantita la pamant.

Era Mia care nu mai suporta inca o greșeală de a mea si începu sa ii care palme lui Ade. Era deasupra ei si ii dadea cu ce apuca pe unde apuca. Adelina tipa dupa ajutor, clasa nu mai știa cui sa ii mai i-a apararea si Mia parca turbase.
-Nu ti-a ajuns ca l-ai sarutat odata si v-am prins mai vrei si a doua oara curvo ce esti, spunea ea in timp ce o lasa fara par in cap.
-Nu e al tau proasto si o sa il sărut de fiecare data cand o sa am ocazia, spunea Ade cu mândrie.
-Nu te juca cu mine nenorocita ca sunt in stare sa te omor, țipa Mia la ea.

In loc sa taca, Adelina o enerva si mai tare. Eram foarte mândru de mica mea luptătoare. O i-au in brate si o trag de pe Adelina cu toate ca mai merita cateva palme.
-Da-mi drumul... O omor..tipa Mia in timp ce se zbatea.
Mi-a scapat rautatea de vreo cateva ori din brațe, si atunci decid sa o scot pe sus din clasa.
-Lasa-ma jos Mark sa ma duc sa ii dau nenorocitei ce merita, țipa ea in spatele meu. Tot liceul se uita dupa noi;eu o caram pe spate si ea dădea din mâini si din picioare si țipa cat o țineau plămâni.

Ieșim din curtea liceul si o las jos. Noroc ca stiu ce gândește si am avut intuiția sa o tin de mână ca altfel o scăpăm iarasi. "O sa ai de furca cu mica bruta" îmi zic in gând.
-De ce mai luat de acolo?imi zice in timp ce imi da cu pumnii in piept.
-Vroiai sa o omori si asa era bătută destul, ii zic strangand-o de mâini pentru a se potoli.
-I-ai luat apararea, ti-a placut sa te sărute, nu?imi tipa in fata.
-Mia nu mai vorbi aiurea ca nu mi-a placut si nu ii i-au apărarea, ii zic încercând sa o mângâi. Numai ca nu ma lăsa, se dadu doi pași mai in spate si o lua la fugă.

O ajung din urmă, o intorc cu fata la mine si vad cum ochii ei se scaldă in lacrimi.
-Zi Mark de ce ti-ai bătut joc de mine ? Toate cuvintele frumoase care mi le spuneai au vreun sâmbure de adevar? De ce ti-ai bătut joc de sufletul meu?imi spune plângând in hohote. Mi se rupea sufletul sa o vad suferind din cauza mea ca am fost eu un prost.

O iau in brațe si o strâng tare la piept. O mângâi încet pe spate simțind cum se mai calmeaza. Imi doream sa ii alin suferință sa o i-au eu, da nu puteam.

Ii ridic fata spre mine pentru a ma uita in ochi ei. Avea ochii roșii de la atata plans si respira si greu.

O trag intr-un sărut plin de dor. Ii gust buzele care acum erau sărate din cauza lacrimilor. Ma respinge, si o strâng si mai mult in brate. Cedeaza intr-un final si imi răspunde si ea la sărut. Amandoi puneam in sărut tot ce se adunase de cand nu ne-am vazut.

Dintr-un sărut tandru sa ajuns la un sarut salbatic si plin de dorința.
-Mark...zice șoptit.
-Spune iubito,zic mișcându-i buza de jos.
Imi baga mână pe sub tricou si urca pe spatele meu facand-ma sa ma infior. Simțeam cum i-au foc sub atingerea ei.
-Mergem la tine te rog,imi spune șoptit coborandu-si mana in pantaloni mei. Nu mai eram in stare sa mai articulez nici un cuvânt. Dau din cap scurt ca da si o trag dupa mine.

Intram amândoi in casa  si o trântesc de usa de la intrare si incep sa o sarut pătimaș.Imi pun tot dorul in sărut. Noroc ca bunica nu era acasă, si nu mai trebuia sa urcam pana in camera mea. Înaintăm in living in timp ce hainele zburau de pe noi.

Ne intindem pe covoraș, si incep sa o mângâi senzual. O simteam cum se zvarcoleste sub mine.
-Mark.. Te rog, vreau sa simt, imi spune gâfâind.
-Dorința ta e porunca pentru mine iubire, ii spun îndeplinindui dorința.

Iubire rebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum