Capitolul 9

112 4 0
                                    

Din perspectiva Miei

Stau de jumătate de ora si ma uit la el cum doarme... Dupa o noapte in care ne-am consumat energiile, Mark a adormit ca un bebelus. Era frumos din toate punctele de vedere, față lui, pielea lui fina, corpul lucrat la sala, sufletul lui mare.... Se pare ca nu e chiar un bad boy...
-La ce te gândești?zice el cu ochii închiși făcându-mă sa ma trezesc din gândurile mele.
-Ce mai speriat... Am zis ca dormi... Nu ma gândeam la nimic, doar ca imi place sa te privesc, spun eu dăruindu-i un sarut. Chiar dacă eram în același pat tot îmi era dor de buzele lui, mai vroiam sa ii simt atingerile.
-De ce nu incerci sa atipesti si tu un pic? Nu ti-ai consumat toate energiile?spune el venind aproape de buzele mele.

Simtindu-i respiratia pe piele simțurile ieșise iarasi la iveala. Il trag spre mine pentru a-l putea sărută. Dintr-un sarut tandru se transformă in unul salbatic si plin de dorința.

Simțeam mângâierile lui cum coboară de la gât, pe sâni... Ii masează usor făcându-mă sa gem de plăcere.... Simțeam cum i-au foc cand gura lui se muta pe unul dintre sâni si incepu sa il dezmierde cu limba...
-Mark te rog...spun printre gemete de placere.
-Ce ma rogi iubito?spune si coboară mai jos cu sărutările.
-Vreau sa te simt... Nu ma mai fierbe așa, spun cu o voce soptita. Nu mai puteam, daca nu o facea acum aveam sa explodez.
Nu spune nimic si coboară si mai jos la feminitatea mea.... Nu mai reușeam sa mai zic nimic... Eram pe culmea extazului...
-Dati drumul iubire... Nu termina el bine de spus ca eu explodez intr-un orgasm care ma facea sa zbor.

Cu mângâieri ce ma faceau sa vreau mai mult, urca spre buzele mele... Ii simteam dorinta in sarut da nu numai... Ii simteam membrul tare... Cu o singura mișcare il intorc in asa fel incat eu eram acuma deasupra... Vroiam sa ii arat ca nu numai el le are... Mai știu si eu cate ceva...
-Ma innebunesti Mia....spune el cu o voce super excitata. Si imi dau seama ca acuma e momentul... Ma pătrunde incet si chinuitor... Incep sa ma misc incet mărind ritmul de fiecare data cand il auzeam ca geme...
Simt cum ma apropi de final... Măresc ritmul și mai mult ca intr-un final să ne dăm drumul amândoi in același timp.
Ma asez langa el cu capul pe piept si adormim amandoi storsi de toate energiile.

                                         *
-Ma duci tu acasa sau chem un taxiu?spun eu in timp ce imi beau cafeau făcută de el.
-Te duc eu ca si asa am o treaba si in oraș, zice imbracandu-se.
"Treaba in oras.. Ce treaba oare? "imi spun in gand ridicând sprânceană. Nu il intreb pentru ca nu vreau să fiu sâcâitoare, cu toate ca ma pune pe gânduri.
-Mia stii de petrecerea pe care o da Cris in noua ei casa?zice ridicând privirea.
-Nu,nu stiu... Da de cand da Cris petreceri?spun amuzata.
-Nu e prima petrecere... Vrei sa mergi?

Iarasi petrecere... Nu prea aveam chef... Nu după ce sa întâmplat aseară....
-Voi fi si eu acolo, nu o sa pățești nimic, spune văzând că m-am schimbat la fața.
-Am incredere in tine... O sa vin si eu, zic ridicandu-ma sa ma imbrac.

                                          *
Intru in casa sperând ca mama doarme sau e plecata pe undeva. Urc primele scări si o aud cum bate din picior din living. "Am pus-o..." zic sperând sa imi vina repede o minciuna in cap.
-Pe unde ai umblat domnișoară?spune mama cu o voce ce ii trăda seriozitate de care vroia sa dea dovada.
-Bună si tie mami... Păi vin de la Cris... Da am stat la Cris azi-noapte, spun cu încredere.
-A-și vrea sa il cunoc si eu pe băiatul asta intr-o zi, spune amuzata.
Cand aud cuvântul băiat inchit în sec... "E mai scoatete acum Mia, sa te vad" ma cert singura in gând.
-Ce baiat mama?... Am zis Cris... E o colega de clasa, torn tot deodată ca sa ma fac înțeleasă.
-Bine Mia, colega sa fie. Acuma fugi si te schimba ca sa luam micul dejun. Primul weekend impreuna, spune mama amuzata.

Iubire rebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum