Din perspectiva lui Mark
Ies in fuga din magazin pentru ca sunt constient ca Mia o sa iasă dupa mine... Inca nu ma pot dezmetici.. "Ce se întâmplă cu mine? De ce reacționez asa in preajma ei?" imi spun in gand in timp ce ma îndreptăm spre casa...
Deschid usa, intru val vartej in casa, imi arunc haina pe jos si urc scarile cand o voce ma întrerupe din gândire.
-Bună Mark.
-Bună buni.
-Pot sa te ajut cu ceva? Pari foarte stresat?zice ea cu o voce îngrijorată.
-Nu buni sunt bine... Ma duc sa ma intind putin in pat si o sa imi revin.
-Bine... Nu uita bunica e aici in caz ai nevoie de ceva...
-Stiu buni. Multumesc, spun si ma îndrept repede spre camera mea.
Nu stiu ce se întâmplă cu mine de cand a aparut Mia in viata mea... Nu ma mai pot controla in preajma ei... Parca numai sunt eu... Cand se uita la mine cu ochii ei căprui mari si tot parul ei cret negru simt ca ma lasa genunchi... E o fata foarte frumoasa si ea stie asta si parca face anumea când se uita la mine... Ma înnebunește...Stateam întins pe pat deja de vreo cateva ore bune fara sa pot adormi... Cand închideam ochii imi apareau ochii ei in minte... Simtean si acuma dulceață buzelor ei... Pielea ei fina cu miros de vanilie... "Daca a-și putea sa o mai sarut odata... Sa o strang la pieptul meu..." spun eu in gand in timp ce imi trag si un pumn cu toata forță interioara... "Ai înnebunit de tot Mark"...
Imi vine în minte o idee nebuna de care ar trebuii sa scap imediat de ea daca nu vreau sa fac o greșeală..." Da ce se poate intampla? "spun eu incurajandu-ma singur... Nici nu stiu cand m-am imbracat si am iesit val vartej pe usa...
Ajunsesem in fata casei lui Mia... " Dacă nu o sa fie acasa?.... Daca o sa se sperie?.... E o idee proasta... "spun si dau sa plec cand in geam o zaresc pe ea... Se pregătea probabil sa intre la dus ca o vedeam cu un prosop... Se plimba prin camera... Numai gandul ca se duce la dus ma face sa ma gandesc la tot felul de prosti..." Nu e bine deloc... Mark, faci o mare prostie", tot imi repetam eu in gand....
Vad ca dispare din camera si ma gândesc ca a intrat in baie... Ma uit in stanga, in dreapta si incep sa ma catar pana la camera ei...
De cum intrasem in camera ei simțisem parfumul ei... Auzeam cum curge apa la dus... "Am timp sa vad ce ascunde mica scorpie..." imi spun in sine... Ma plimb prin camera.... Privesc pozele care sunt puse la loc de cinste din ce observ eu... Ma îndrept spre dulap cand imi dau seama ca apa sa oprit... Stiam ca trebuie sa iasa din clipa in clipa... Imi batea inima cu putere... "Ce dracu e cu mine? De ce sunt asa emoționat?" spun simtindu-mi inima cum sta sa sara din piept...Si inevitabilul s-a produs... Iesa din dus cu prosopul înfășurat in jurul ei si ramane masca cand ma vede acolo... Imi dau seama ca nu mai este mult si o sa tipe asa ca ma indrept spre ea...
-Nu tipa... Nu iti fac nimic...spun uitandu-ma in ochii ei sperand sa aibe încredere in mine.
-Ce cauți aici? Cum a.... ai intrat?spune ținând strâns prosopul si facand un pas înapoi.
-Nu te speria... Jur ca nu iti fac nimic... am intrat pe geam... Vroiam sa vad daca esti bine dupa faza din cabina.
-Da sunt bine... Cred, spune lasand ochii in pamant.
Era rusinata si nu imi dadeam seama de ce.
-Se pare ca nu te joci cu focul mereu, spun făcându-i cu ochiul.
-De ce spui asta?
-Te-ai înroșit ca un rac la fata, spun râzând.
-Pai nu mi se întâmplă in fiecare zi sa ies de la dus si in camera mea sa fie un strain, spune îndreptându-se spre dulap.
-Strain?spun apropiindu-ma mai mult de ea.... In cabina de proba nu mi se parea ca saruti un strain, zâmbesc și ii fac cu ochiul.
Eram foarte aproape de ea incat sa ii simt aroma de vanilie si caldura care o emana. Inchite in sec si se intoarce cu spatele la mine prefăcându-se ocupata...
Ma apropii periculos de ea si ii las un sarut scurt pe gat... Simt cum se relaxează... Nu ii mai era frica de mine... O lipesc de mine si incep sa o sarut tandru pe umar, pe gat, pe spate.... "Mark nu e bine ce faci... Fugi acuma cat mai ai rațiune" imi tot repet in gand... Da nu apuc sa fac ceva mai mult ca se întoarce Mia si imi da o buna meritata palmă....
-Cine te crezi tu sa dai buzna in camera mea si sa incepi sa ma saruti?se tipa ea la mine.
-Da tu cine te crezi sa crezi ca ma poti lovi?spun enervat.
-Eu cred ca nu ai nici un drept sa comentezi... Tu esti ala care a intrat in camera mea, spune ea mandra si vad pe fata ei cum se mai relaxeaza.
Insa eu sunt Mark si nu pot lasa astea asa. Ma reped spre ea cu forta si o lipesc cu spatele de perete si incep sa o sarut.Era un sarut plin de dorința si salbatic. Ea se zbatea in bratele mele. O strângeam si mai tare la pieptul meu pana cand ea nu se mai impotrivi si incepu sa ma sărute si ea cu aceeași dorinta ca si mine... Imi era foarte dor de buzele ei si asta se simtea din sărutul care il dadeam...*
Nu imi venea sa cred ca Mark era la mine in camera, eu eram in prosop si el ma saruta cu o pofta nebuna... Ii simteam atingerile pe pielea mea caldă.Fiecare mângâiere ma facea sa imi doresc mai mult... "Mia nu e bine ce faci... Nu il cunosti deloc..." imi spun in gand... Ma opresc din ai mai raspunde la sarut si el observa asta.
-Sa întâmplat ceva?spune cu o mica urma de tristețe.
-Da... Nu te cunosc deloc.... Stiu ca te cheama Mark si ca iti place sa bagi lumea in sperieți,zic eu cu o urma de amuzament in glas.
Vad cum deja bate in retragere si reacționez imediat:
-Daca nu ai alta treaba poți rămâne la mine in seara asta, ma trezesc eu vorbind... "Oooo Mia ce ai zis?" imi spune conștiința... Mai stam de vorba si poate ne si cunoaștem...
-Esti sigura ca asta vrei?spune el surprins...
-Da... Sunt sigura. Ma duc sa iau ceva mai lejer si revin imediat.
Imi iau schimburi si plec da nu inainte de ai da un sarut scurt pe obraz.
CITEȘTI
Iubire rebela
RomanceBuna. Ma numesc Mia. Ce pot sa va spun despre mine. Am 18 ani, sunt cea mai populara fata din liceu, sunt ambițioasă, frumoasa(scuzati modestia) si imi place sa pun baietii pe jar. Imi place sa fiu în centrul atenției, chiar dacă asta înseamnă sa ad...